Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23459
1 Bruger, 1172 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
(SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
14
Forfatter
Emne: (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham) (Læst 60561 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
Sv: 31 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
«
Svar #90:
25 Aug 2011, 00:59 »
*
Karriereoversigten er opdateret
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #91:
25 Aug 2011, 08:23 »
Ærgerligt at du ikke formåede at slutte højere end 6. pladsen, specielt set i lyset af dine ambitioner om mesterskabet.. Hvad er din jobsikkerhed, efter du ikke formåede at kæmpe med om guldet i denne sæson?
T1de
Førsteholdsspiller
«
Svar #92:
25 Aug 2011, 11:01 »
Citat af: Guldbrand 25 Aug 2011, 08:23
Ærgerligt at du ikke formåede at slutte højere end 6. pladsen, specielt set i lyset af dine ambitioner om mesterskabet.. Hvad er din jobsikkerhed, efter du ikke formåede at kæmpe med om guldet i denne sæson?
Vel, et par gange fik jeg smidt den der besked i hovedet om, at det næste resultat kunne blive afgørende for mit job. Derudover var jeg inde og spørge bestyrelsen om mere tid, men det ville de ikke give mig, da de efterhånden havde mistet troen på mig.
Lige nu står jobsikkerheden på 'stabil' så mon ikke jeg klarer den, hvis altså jeg undgår at skuffe igen.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #93:
25 Aug 2011, 11:08 »
Det må vi da i hvertfald håbe.. Du har fået skabt dig et godt hold med FC Nordsjælland, så det vil da være en skam hvis du ikke skulle få lov at forsætte.
Men et eller andet sted, så elsker jeg at denne blog ikke er en "succes blog" som man ser så mange af, hvor folk hiver den ene titel hjem efter den anden, og hvor man i nogle tilfælde godt kunne have en lidt mistroisk tilgang til deres spil. Men dette kan man bestemt ikke sige om denne, og det er fedt - Det gør den vildt realistisk, hvilket jeg er stor tilhænger af !
T1de
Førsteholdsspiller
«
Svar #94:
25 Aug 2011, 11:14 »
Citat af: Guldbrand 25 Aug 2011, 11:08
Det må vi da i hvertfald håbe.. Du har fået skabt dig et godt hold med FC Nordsjælland, så det vil da være en skam hvis du ikke skulle få lov at forsætte.
Men et eller andet sted, så elsker jeg at denne blog ikke er en "succes blog" som man ser så mange af, hvor folk hiver den ene titel hjem efter den anden, og hvor man i nogle tilfælde godt kunne have en lidt mistroisk tilgang til deres spil. Men dette kan man bestemt ikke sige om denne, og det er fedt - Det gør den vildt realistisk, hvilket jeg er stor tilhænger af !
Det er jo også lidt sjovere, når man skal kæmpe for tingene, i stedet for bare at blive nummer 1 allerede i første sæson. Og når nu indkøbene ikke allesammen er så realistiske, så må jeg jo sørge for at resultaterne bliver det.
T1de
Førsteholdsspiller
«
Svar #95:
28 Aug 2011, 12:14 »
32
FOOTBALL CLUB NORDSJÆLLAND
2 3. A U G U S T 2 0 1 5
SPILLERE UD
>>
Mikkel Bishoff
Fri transfer
Chris Rolfe
Fri transfer
Søren Larsen
Fri transfer
Søren Christensen
1.000.000 kr
Jonas Rasmussen
650.000 kr
Nicolai Larsen
650.000 kr
Kevin Mensah
2.500.000 kr
Kristian Lindberg
Lejeaftale
Martin Ørnskov
3.000.000 kr
SPILLERE IND
<<
Viktor Fischer
Fri transfer
Kasper Povlsen
Fri transfer
Erik Sviachenko
Fri transfer
Logan Bailly
Fri transfer
Martin Spelmann
Fri transfer
Martin Pedersen
Fri transfer
Rune Hastrup
5.500.000 kr
HANDLER 2015/2016
Op til den nye sæson har jeg igen valgt at skifte taktik. Selvom det virkede godt offensivt, så gav det defensive problemer, at vi spillede uden backs. Derfor har jeg valgt at rykke den ene defensive midtbanespiller ned i bagkæden, således at vi nu spiller en 4-1-4-1. Fokuset vil stadig ligge på en solid defensiv, hvor midtbanespillerne hurtigt skal bevæge sig frem når der er mulighed for kontraangreb. Taktikken vil gardere os bedre mod hold med stærke fløjspillere, men til gengæld får den defensivt orienterede midtbanespiller noget af en opgave at løse, når nu han skal ligge alene som oprydder, og ikke, som tidligere, har en makker til at tage noget af slæbet.
Et af de punkter, hvor jeg længe har kigget efter forbedringer - for det meste uden held - er på målmandsposten. Jesper Hansen er som sådan en fin målmand, men han er ikke fantastisk. Det håber jeg til gengæld at Logan Bailly er. Belgieren kommer til klubben på en fri transfer, og han ser umiddelbart ud til at nappe pladsen mellem stængerne fra start. Købet blev i øvrigt en nødvendighed, da Nicolai Larsen forlangte at komme væk fra klubben i håb om mere spilletid.
Den nye taktik har selvfølgelig gjort, at jeg har været nødt til at investere i et par backs. Derudover har også Mikkel Bischoff forladt holdet, så der skulle i den grad forstærkning til forsvaret. Derfor er der kommet tre nye spillere til i form af Martin Spelmann, Martin Pedersen og Erik Sviachenko. Alle tre kommer til klubben på fri transfer, og der forventes meget af specielt Sviachenko, som forventes at indtræde i forsvaret med Halliche. Spelmann og Pedersen skal kæmpe med henholdsvis Kildentoft og Drobo-Ampem og backpladserne.
På midtbanen har vi sagt farvel til fire spillere i form af Søren Christensen, Jonas Rasmussen, Kevin Mensah og Martin Ørnskov. Sidstnævnte var ellers oprindeligt med i mine planer, men efter taktikændringen og en signing af Kasper Povlsen stod Martin Ørnskov uden de store chancer for spilletid. Povlsen blev allerede signet i vinters, altså inden jeg besluttede mig for at ændre taktikken. Dengang spillede vi med to defensive midtbanespillere, så derfor var der plads til både Povlsen og Ørnskov, men da taktikken blev ændret, skulle en af dem ud, og det blev så Ørnskov, som umiddelbart var svagest. Udover Povlsen har jeg også signet en mere offensivt orienteret midtbanespiller. Rune Hastrup er blevet mit hidtil dyreste indkøb som FCN-træner, og derfor er der da også forventninger til den hurtige højrekant, som skal slå spillere som Andreas Laudrup og Stephan Petersen af holdet for at få spilletid.
I angrebet var vi i sidste sæson overbefolket, og spillere som Chris Rolfe og Søren Larsen fik næsten intet spilletid. Derfor var der heller ingen grund til at forlænge deres kontrakter, som i begges tilfælde udløb inden denne sæson. Derudover er Kristian Lindberg blevet udlejet igen, denne gang til FC Midtjylland, da jeg gerne ser, at han får lidt mere regelmæssig spilletid. Som suplement til de to udenlandske stjerner i angrebet (Findley & Arnautovic red.) har jeg hentet Viktor Fischer hjem fra Newcastle, hor talentet ikke formåede at slå til.
Alt i alt er jeg ikke helt tilfreds med transferperioden. Jeg kunne godt have ønsket mig endnu en backspiller, og derudover ser den offensive del af midtbanen lidt tynd ud efter de mange afgange. Desværre har der ikke været så mange gode spillere på markedet, og de få der var, ville for det meste ikke spille fodbold i Farum. En trup på 22 spillere er ikke meget, og jeg håber virkelig ikke, at vi render ind i tidligere tiders skadesproblemer.
SÆSONSTARTEN VS TOP FEM
Endnu engang er kampprogrammet blevet lagt således, at vi skal møde alle topholdene lige efter hinanden. I dette tilfælde er der tale om de fem hold, som endte over os i sidste sæson: FCK, AGF, Brøndby, OB og FC Midtjylland. Disse fem hold har vi således mødt i de første fem kampe, og det er egentlig gået okay, dog uden at være prangende. Vi startede med at spille mod FCK på Farum Park, og her tabte vi kampen med 1-3, selvom kampen længe så ud til at ende med pointdeling. I den efterfølgende kamp mod AGF var vi anderledes skarpe, og takket være RUne Hastrups første mål vandt vi kampen med 1-0. Vi fulgte op med et snævert 1-2 nederlag til Brøndby inden vi spillede uafgjort i Odense, i øvrigt en kamp hvor vi var klart overlegne.
I femte runde ventede FC Midtjylland, og her var vi på hælene det meste af kampen. Heldigvis formåede vi alligevel at være en tand skarpere end midtjyderne, og takket være to sene scoringer af Hastrup og Findley tog vi lidt ufortjent sejren og de tre point. Med de væreste kampe overstået er jeg optimist omkring de næste kampe, som forhåbentlig kan kaste en hel del poitn af sig.[/b]
SAS LIGAEN EFTER 5 KAMPE
-
SPILLEDE & FREMTIDIGE KAMPE
T1de
Førsteholdsspiller
33 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
«
Svar #96:
28 Aug 2011, 17:48 »
33
1 6. O K T O B E R 2 0 1 5
GOD PERIODE
Efter den lidt blandede sæsonstart er vi nu kommet igennem en periode med lidt svagere modstandere, hvilket også afspejler sig i resultaterne. Efter to 1-1 kampe i slutningen af august mod henholdsvis AaB og SønderjyskE - to kampe vi i øvrigt havde fortjent at vinde - fik vi sæsonens tredje sejr. Den faldt på Silkeborg Stadion, hvor vi slog jyderne med 2-1. Rune Hastrup grundlagde sejren med en scoring efter kun 6 minutter, og efter Robbie Findleys 2-0 mål efter 69 minutters spil, kunne Simon Christoffersen, trods et reduceringsmål, ikke forhindre os i at tage de tre point. I den efterfølgende kamp mødte vi Viborg, og her vandt vi ligeledes med 2-1. Denne sejr blev sikret af Stephan Petersen og Rafik Halliche, som begge scorede én gang.
Septembers eneste nederlag faldt i månedens sidste kamp, hvor vi mødte Esbjerg. Vi spillede en god første halvleg, og vi gik således også til pausen med en føring på 2-0, takket være to Findley-scoringer. Efter pausen var Esbjerg-holdet dog som forvandlet, og som et lyn fra en klar himmel blev kampen vendt til deres fordel. Lars Huldgaard og Lasse Schöne sørgede for at udligne kampen, og da jeg herefter satsede offensivt i håb om at få de tre point, endte det med en Esbjerg-kontra, som Kennie Chopart udnyttede på bedste vis, ved at score det vindende mål efter 94 minutters spil. Efter kampen fik vi lidt oprejsning med en 2-1 sejr over Lyngby, og med de tre point lagde vi os op som ligaens nummer 4 efter de første elleve kampe.
I perioden er det også blevet til lidt pokal-bold. Her har nogle af reserverne og de unge spillere fået chancen, og den har de grebet. I 2. runde slog vi Jægersborg med 3-0, i en kamp hvor blandt andet Viktor Fischer scorede to gange. I tredjerunde mødte vi Næstved, som vi, på trods af, at vi spillede i undertale i det meste af kampen, slog med hele 6-0. I fjerde runde møder vi SønderjyskE, og her kan vi forhåbentlig forbedre de sidste par års resultater og vinde kampen.
SAS LIGAEN EFTER 11 KAMPE
-
RESULTATER I PERIODEN
T1de
Førsteholdsspiller
Sv: 33 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
«
Svar #97:
29 Aug 2011, 01:33 »
34
8. J A N U A R 2 0 1 6
Så er vi endnu engang gået ind i et nyt år, og i skal da ikke snydes for at høre lidt om, hvordan det er gået i den sidste del af efteråret.
Først og fremmest har vi endelig fået lidt tiltrængt succes i pokalturneringen. Efter den knusende 6-0 sejr over Næstved, skulle vi i 4. runde en tur til SønderjysE. Her sørgede Stéphane Sessegnon og Viktor Fischer for at vi vandt kampen med 2-0, og dermed også gik videre til kvartfinalen. Her mødte vi FC Fyn, og det blev igen en kamp med dominans fra vores side. Kasper Povlsen bragte os i front efter en halv time, og kort efter pausen lukkede Viktor Fischer med målet til 2-0, som samtidig var hans sjette scoring i Pokalturneringen i år. Vi møder Vejle i semifinalen, og selvom der kan ske en masse inden de to kampe i april og maj, så ser jeg os alligevel som favoritter til den ene af finalepladserne.
I Superligaen er der til gengæld intet nyt. Vi har fortsat i samme spor som altid, nemlig med meget svingende præstationer. Vi har efter den gode periode omkring september kun formået at vinde én kamp i hele syv forsøg. Den eneste gang, det lykkedes at hente alle tre point var i kampen mod AaB, hvor Rune Hastrup scorede kampens eneste mål. Ellers har den sidste del af efteråret mest af alt budt på en masse pointtab, også mod hold, som vi burde slå. Jeg er især skuffet over, at vi afslutter efteråret med at tabe to kampe i træk mod henholdsvis FC Midtjylland og SØnderjyskE, således at spillerne går på vinterferie med to nederlag og en dårlig moral i baggagen.
Med den danske vinterpause forude er der rigtig lang tid til næste kamp. Derfor har min assistent arrangeret som altid arrangeret en masse træningskampe, som forhåbentlig kan gøre os skarpe nok, til at klare os godt igennem foråret, og forhåbentlig sikre os en bedre placering end tilfældet er nu.
SAS LIGAEN EFTER 18 KAMPE
-
EFTERÅRETS KAMPE
T1de
Førsteholdsspiller
35 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
«
Svar #98:
29 Aug 2011, 21:48 »
35
F O R Å R E T 2 0 1 6 - P O K A L - S E M I F I N A L E R N E
FC NORDSJÆLLAND
vs
VEJLE BOLDKLUB
For første gang i min tid som FCN-træner er vi nået helt til semifinalen i pokalturneringen, og med en modstander som Vejle Boldklub så mulighederne for en plads i finalen rigtig gode ud.
Til første kamp, som blev spillet på Jorki Park i Vejle, valgte jeg at stille med flere profiler end jeg normalt ville gøre i en pokalkamp. Viktor Fischer fik dog lov at spille på toppen, som han har gjort i samtlige cup-kampe indtil nu. Det var således også Fischer, som efter 20 minutters spil bragte os i front. Desværre gik der ikke mere end 7 minutter, før det tidligere Arsenal-talent Gilles Sunu, som nu render rundt i Vejle, kunne sende kuglen i nettet og dermed udligne vores føring. Herefter gik det hele lidt i stå, og stillingen holdt således til pausen.
Efter pausen kom der igen gang i løjerne. Vi havde det meste af spillet, og efter 66 minutter fandt vi igen vej til netmaskerne. Det var vores venstreback, Davidson Drobo-Ampem, som lidt atypisk valgte at tage en solotur ind i banen, og derefter forsøge sig med et langskud, som endte helt oppe i venstre målhjørne. Bare otte minutter efter den flotte scoring blev kampen så afgjort. Stephan Petersen blev sendt afsted på venstrekanten, og når han kommer op i fart, er der ikke mange der kan følge med. Det kunne Vejles forsvarsspillere heller ikke, og derfor kunne Stephan Petersen spurte hele vejen ind i feltet og sende bolden forbi Vejle-keeperen.
I returkampen stillede jeg til start med ti gengangere, mens også Martin Spelmann fik lov at starte på banen på bekostning af en skadet Henrik Kildentoft. Vi dominerede spillet fra første fløjt, og der gik ikke mere end to minutter, før vi kom foran, og som så mange gange tidligere i denne sæson var det Viktor Fischer, som stod bag scoringen. Fischer var også manden bag 2-0 målet, som faldt efter et kvarters spil. Trods den sikre føring fortsatte vi det høje tempo, og inden pausen nåede Stephan Petersen således at gøre Fischer kunsten efter, og score to gange. Dermed gik vi til pausen med en 4-0 føring, og da der ikke faldt nogen scoringer i 2. halvleg, vinder vi semifinalen med overbevisende 7-1 samlet.
Med sejren sikrer vi os en plads i pokalfinalen, hvor jeg skal forsøge at føre holdet frem til den blot 2. pokal i klubbens historie. For at dette skal lykkes, skal vi dog først lige slå Brøndby, som sikrede sig billetten til finalen efter en straffesparkskonkur
rence mod Lyngby.
bettenelle
Førsteholdsspiller
Sv: 35 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
«
Svar #99:
29 Aug 2011, 22:05 »
Det er virkelig en god blog, elsker at følge med i din karriere
Godt at se du er kommet i pokal finalen, Tillykke med det
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #100:
29 Aug 2011, 22:14 »
Hvor fedt at Gilles Sunu er i Vejle...
T1de
Førsteholdsspiller
«
Svar #101:
29 Aug 2011, 23:48 »
Citat af: bettenelle 29 Aug 2011, 22:05
Det er virkelig en god blog, elsker at følge med i din karriere
Godt at se du er kommet i pokal finalen, Tillykke med det
Tak skal du have!
Citat af: g00n 29 Aug 2011, 22:14
Hvor fedt at Gilles Sunu er i Vejle...
Tja, selvom jeg ikke er Arsenal-fan, håber jeg da for deres skyld, at deres talenter er bedre IRL end tilfældet er her i FM. For ellers ser det ikke for godt ud.
T1de
Førsteholdsspiller
«
Svar #102:
30 Aug 2011, 15:07 »
36
F O R Å R E T 2 0 1 6 - S A S L I G A E N & P O K A L F I N A L E N
SAS LIGAEN
Vores forår startede i vanlig stil med meget svingende resultater. Vi vandt først 2-0 over Silkeborg, for derefter at miste point i en 2-2 kamp mod Viborg. Herefter slog vi endnu et jysk hold, nemlig Esbjerg, med 4-2, men så var det også slut med at være ubesejrede. Vi mødte nemlig Lyngby i forårets fjerde kamp, og her blev vi regulært rundbarberet. Lyngby slog os med hele 5-1, i en kamp, hvor vi kun havde sølle to skud på mål. Vi fulgte op med endnu et nederlag, da FCK kom på besøg på Farum Park. Kampen var modsat Lyngby-kampen meget tæt, og hvis ikke det havde været for Erik Sviachenko's udvisning, kunne vi godt have fået point med fra kampen. Desværre gik det ikke sådan, og vi måtte nøjes med et 2-3 nederlag.
Efter FCK-kampen blev det til en sejr over og et nederlag til henholdsvis AGF og OB, og herefter kom der endelig lidt stabilitet i vores spil. Vi gik igennem sæsonens resterende otte kampe uden et eneste nederlag, og vi sluttede endda af med tre sejre i træk.
Med forårets pointhøst havner vi på en fin 4. plads, dog igen med et stort hul op til de øverste hold. FCK bliver for fjerde år i træk danske mestre, og det ser ikke ud til, at de bliver vippet af pinden lige foreløbig. I den anden ende af tabellen finder vi Viborg og SønderjyskE, som må en tur ned i den næstbedste række. De vil i næste sæson blive afløst af Vejle og Randers, som rykker op fra 1. divisionen.
POKALFINALEN
Op til pokalfinalen mistede vi tre vigtige defensive spillere i form af Rafik Halliche, Davidson Drobo-Ampem samt Logan Bailly, hvoraf sidstnævnte dog havde fået en plads på bænken. Dette havde givet plads i startopstillingen til blandt andre Jesper Hansen og Martin Pedersen, som sammen med de ni øvrige spillere, skulle forsøge at besejre Brøndby. Viktor Fischer fik grundet sin gode form endnu engang lov til at start på bekostning af Robbie Findley, som var gået helt i stå scoringsmæssigt.
Kampen, som jeg forventede ville blive en tæt affære, startede med et brag. Efter bare fem minutter modtog Stéphane Sessegnon bolden omkring ti meter uden for feltet, og derfra hamrede han helt ubesværet bolden op i krydset til 1-0. Målet kom som en mavepuster for Brøndby-spillerne, som fuldstændig tabte pusten. Vi var spilstyrende i hele første halvleg, og vi kom således også frem til et par store chancer. Efter 24 minutter fik Viktor Fischer en friløber, men takket være Lasse Heinze i Brøndby-målet, blev det ikke til nogen scoring. Det gjorde det til gengæld tolv minutter senere, da Fischer igen blev sendt afsted i dybden. Denne gang var han en del skarpere, og han scorede således sit tiende mål i årets pokalturnering. Efter scoringen faldt kampen lidt til ro, og der skete ikke noget nævneværdigt inden pausen.
2. halvleg var kun ti minutter gammel, da Brøndby var tæt på en reducering. Mike Jensen tog et frispark uden for feltet, og det gjorde han godt. Bolden styrede direkte mod højre målhjørne, men en vågen Jesper Hansen kom helt op og pareret bolden ud til hjørnespark. Resten af kampen bød på flere gode muligheder til begge hold, men da de ikke resulterede i flere scoringer, vandt vi altså kampen med 2-0. Dermed får klubben sin første titel i hus i seks år, og den blot 2. titel i klubbens historie!
SAS LIGAEN EFTER 33 RUNDER
-
FORÅRETS KAMPE
-
SPILLERSTATISTIK
Jona8366
Ynglingespiller
Sv: 36 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
«
Svar #103:
30 Aug 2011, 16:36 »
Tillykke!
God blog du har dig der.
http://i55.tinypic.com/1zyy151.jpg
T1de
Førsteholdsspiller
Sv: 36 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
«
Svar #104:
30 Aug 2011, 21:38 »
Citat af: Jona8366 30 Aug 2011, 16:36
Tillykke!
God blog du har dig der.
Tak du.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »