home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Manchester United - Kun sejr der tæller
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Manchester United - Kun sejr der tæller  (Læst 2898 gange)
LosCules
Gæst

Sv: Manchester United - Kun sejr der tæller
« Svar #15: 11 Sep 2006, 20:09 »

To spillere skadet for Manchester
26. juli 2005

De to forsvarsspillere Gabriel Heinze og Nemanja Vidic blev i dag skadede, da de skulle spille en venskabskamp mod tyrkiske Antalyaspor. Heinze er ude i 1 uge, mens Vidic er ude i hele 3 uger. Kampen endte 2-0 til United, og det var Ryan Giggs og Pablo Orbaiz der scorede målene for United.

Cardenas ikke til United i denne omgang
29. juli 2005

Som de fleste havde forventet, så fik det columbianske stortalent Sherman Andres Cardenas ikke den obligatoriske arbejdstilladelse, som er nødvendigt for at kunne spille i England.

Det er skidt, for jeg ser en stor fremtid i knægten, men jeg skal nok få ham om et år eller 2 måske!” sagde en skuffet United-træner til tribalfootball.com.

Selv sagde Cardenas, at det var surt, men at han håbede på at komme til Manchester United på et tidspunkt.

Målmandstalent udlejes til Southend
30. juli 2005

Manchester Uniteds engelske målmandstalent er i dag blevet udlejet til Southend, der til dagligt spiller i Englands anden bedste række. Lejeaftalen varer et halvt år.

Så er venskabskampene blevet spillet. Det gik sådan her for os:

Sparta Prag – Manchester United 0-1

0-1 Ryan Giggs (62)

MoM: Ryan Giggs

Dresden – Manchester United 0-1

0-1 Vincenzo Iaquinta (18)

MoM: Patrice Evra

Anatalyaspor – Manchester United 0-2

0-1 Ryan Giggs (3)
0-2 Pablo Orbaiz (80)

MoM: Pablo Orbaiz

Bursaspor – Manchester United 0-4

0-1 Wayne Rooney (1)
0-2 Ole Gunnar Solskjær (45)
0-3 Ole Gunnar Solskjær (47)
0-4 Paul Scholes (80)

MoM: Patrice Evra

Samsunspor – Manchester United

0-1 Ole Gunnar Solskjær (13)
1-1 Orhan Hassan  (73)
1-2 Arthur Gomez (85)

MoM: Cristiano Ronaldo

Dermed vandt vi alle vores venskabskampe, hvilket er ganske tilfredsstillende. Nu gælder det Premier League, og vi kommer på en svær opgave, da vi skal spille på hjemmebane mod de regerende mestre fra Chelsea.

Werder Bremen vinder den tyske ligapokalfinale
2. august 2006

Werder Bremen vandt i dag den tyske ligapokalfinale, da de besejrede Bayer Leverkusen med 2-1. Ivan Klasnic og Christian Schulz scorede målene for Werder Bremen, mens Bernd Schneider scorede for Leverkusen.

Arthur Gomez ude i en uge
9. august 2006

Manchester Uniteds 21-årige angriber Arthur Gomez er ude i en uge, efter han under en træning blev skadet. Det er et bøjet ribben det drejer sig om.

Rooney ude til sæsonpremier
Den 11. august 2006

Manchester Uniteds unge stjerneskud Wayne Rooney bliver formentlig ikke klar, når Manchester United starter sæsonen med et brag af en kamp mod de regerende mestre fra Chelsea. Rooney sagde: ”Jeg er ked af at jeg ikke kan spille mod Chelsea, da jeg virkelig gerne vil være med til at give holdet en god sæsonstart.” Rooney er formentlig ude i op til 2 uger.

Solskjær bliver i Manchester
13. august 2006

Nordmanden Ole Gunnar Solskjær bliver i Manchester United. Den norske avis VG havde ellers skrevet at Solskjær var på vej væk, men nu har sagen taget sig en drejning. Efter en snak med manager Jose Almeida, så har de fundet ud af, at Solskjær bliver i klubben.

Jeg er glad for, at jeg nu ved, at jeg kan spille for Manchester United i mindst et halvt år mere. Det er dejligt at være her, og jeg glæder mig til at score flere mål for Manchester United.” Solskjær har indtil videre scoret 83 mål for Manchester United.

Skaderne forfølger Arthur Gomez

Kort efter at Arthur Gomez var blevet fit efter sin skade, så har han igen pådraget sig en skade. En skade der holder ham ude i 2 måneder.

Truppen mod Chelsea
20. august 2006

United-manager Jose Almeida har i dag udtaget de spillere, der skal give Manchester United en god sæsonstart mod mestrene fra Chelsea.

Sådan her ser truppen ud:

Edwin van der Sar
Tomasz Kuszczak
Mikael Silvestre
Wes Brown
Rio Ferdinand
Andrea Barzagli
Patrice Evra
Michael Carrick
Pablo Orbaiz
Alan Smith
Cristiano Ronaldo
Park Ji-Sung
Vincenzo Iaquinta
Ole Gunnar Solskjær
Paul Scholes

Manchester United – Chelsea 2-2
21. august 2006

Det blev et meget lige opgør i topkampen mellem Manchester United og Chelsea. Dog var det Chelsea der skulle bringe sig foran med 0-1 efter blot 11 minutter, da Arjen Robben sikkert kunne bringe Chelsea foran, da han scorede på et kontraangreb. Og efter 24 minutter øgede Chelsea føringen, da Gary Neville forærede Didier Drogba bolden, og der var Drogba sikkerheden selv.

Men Manchester United gav ikke op, trods de var bagud med 2 mål. Kort før halvegen scorede Cristiano Ronaldo på en halvflugter, og efter 51 minutter udlignede Paul Scholes for United efter en sublim aflevering fra Michael Carrick.

Jose Mourinho sagde efter kampen: ”Det er totalt håbløst at vi ikke vinder kampen. Vi sidder på hele spillet, og fører da også med to mål, men så kikser forsvaret. Det er ikke godt, for vi burde have vundet.

Det Mourinho siger, det er jo helt uforståeligt. Som jeg ser det var det en meget lige kamp, der kunne have været gået begge veje. Og Mourinho siger at de havde bolden mest. Det kan statistikkerne så modbevise, for de siger at vi havde bolden 53% af tiden, mens Chelsea kun havde den 47% af tiden. Men vi spiller en meget god kamp, og jeg mener godt vi kunne have vundet, men det er flot af holdet, at de kom tilbage fra at være bagud 0-2,” sagde United-træner Jose Almeida efter kampen.

Desuden blev Gary Neville skadet efter kampen, og han er ude i en uge.

Paul Scholes har udlignet

cube
Manager

« Svar #16: 11 Sep 2006, 21:15 »

Nice nok kamp mod Chelsea Opstemt og en dejlig overskuelig blog som jeg glæder mig til at følge videre.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

LosCules
Gæst

« Svar #17: 11 Sep 2006, 21:18 »

Takker da for roserne..

Skal ikke lægge skjul på at det med "månedens blog" motiverede mig, for nu må jeg satme ud at tjene nogle FM points efter alt blev ødslet væk Smiley.

Møller
Gæst

« Svar #18: 11 Sep 2006, 21:19 »

Er fuldstændig enig med cube !

Dejlig overskuelig blog, og nice skrevet om MU - CFC Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #19: 11 Sep 2006, 22:25 »

Kan kun tilslutte mig de andres "tilråb" Thumbs Up
Men hvad hedder den talentfulde målmand der er lejet ud til Southend? Engelsk Målmands talent? Opstemt

F.C.K.
Gæst

« Svar #20: 12 Sep 2006, 08:10 »

Syns nu det er ganske fornuftigt at komme af med Saha. Ser ud til at blive en god blog som jeg glæder mig til at følge =)
Ja det var godt at du skilte dig af med saha

MeeLo
Gæst

« Svar #21: 12 Sep 2006, 08:26 »

Det er fedt at du fortsætter rivaliseringen mellem Mourinho og i det her tilfælde; dig Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #22: 12 Sep 2006, 16:05 »

Den er god

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

LosCules
Gæst

« Svar #23: 12 Sep 2006, 18:22 »

Lol han hed Tom Heaton.. Skidt.

LosCules
Gæst

« Svar #24: 12 Sep 2006, 18:37 »

Men kan desuden også fortælle at der ingen update kommer i dag, grundet lektier Skuffet.

LosCules
Gæst

« Svar #25: 13 Sep 2006, 20:36 »

Hejsa. Er ked af at jeg ikke kan komme med en update igen i dag, grundet et fucking dårligt HT busselskab. Skulle vente 1½ time ude ved Kastrup for at komme hjem Skuffet. Men ville spørge om I vil have en kort update i morgen eller en lang update i overmorgen?

ZhotLog
Gæst

« Svar #26: 13 Sep 2006, 20:38 »

Men hvad hedder den talentfulde målmand der er lejet ud til Southend? Engelsk Målmands talent? Opstemt
*host*  Opstemt

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010