home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1242 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 113184 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #795: 08 Aug 2011, 08:08 »

Så kunne i jo også bare lave det i jylland Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #796: 08 Aug 2011, 08:09 »

Så kunne i jo også bare lave det i jylland Wink

Enig! Se dog at flytte synet lidt væk fra djævleøen, skide kjøvenhavnere! Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #797: 08 Aug 2011, 08:34 »

Jeg er da også frisk på mere inden næste sommer, men denne gang synes jeg at det skal være i den super by ved navn Svendborg, så kan I få lov til at snakke med fulde folk  Djævel

Tidligere: Baloo38

plutonium
Manager

« Svar #798: 08 Aug 2011, 09:06 »

Jyderne er da også velkommende til selv at tage initiativ Wink

Foreløbigt har det jo bare kun været 4-5 forskellige kjøvenhavnere der har valgt at stå som arrangører Peace

Og personligt har jeg svært ved at skulle lege arrangør i en landsdel jeg kun kender fra diverse camping-ferier  crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #799: 08 Aug 2011, 12:46 »

Sikke en weekend!

Selv om jeg kom helt fra Aalborg, var det bestemt det hele værd. Hvis vi starter med at snakke lidt om kampen, synes jeg det var rigtig fedt, at alle var så motiveret og engageret. Så får man alligevel en langt bedre kamp. Det fedeste var selvfølgelig at møde alle menneskerne bag skærmen, og få snakket lidt med dem. Det var rigtig fedt.

Man må sige at hvidt hold vandt fortjent, I en kamp, hvor jeg synes mit hold løb alt for meget efter bolden. Så går man sgu død, og vi faldte sammen. Vi prøvede at lave en taktik i pausen, men det var lidt svært, da der selvfølgelig, og helt naturligt, var delte meninger om, hvordan vi skulle løse opgaven. Det var fedt at se så mange forskellige spillertyper, som man alle behøver på et hold, for at det skal være optimalt. Og så var der jo også lige måltyven, Ghert, som så flot sænkede vores hold. Tunge

Ellers skal du have stor ros, for arrangementet, Pluto. Det er fedt, at du skaffer en bold, køber præmier og laver nomineringer. Stor respekt for det.

Ellers var jeg jo så heldig at nyde aftenen/natten i Shafts, Plutos, Steevals og Verdenskrigs selskab. Der fik vi snakket en masse fodbold, spillet Guitar Hero og FIFA, samt drukket en masse øl og sodavand. Det var sgu en klasse aften. Om formiddagen skulle jeg jo hjem, så mig og VK skyndte os aaaaaaaaalt hvad vi kunne for at nå et tog kl. 11:33. Det tog kørte dog først en time senere, og det kan vi så takke Zone for. Tunge
Men vi kom da med, og jeg kom til at sidde mellem en masse sindssyge Brøndby-fans, som også er inklusiv VK og Zone! Der blev drukket bajere i stor stil, og de fleste var højrystet da vi nåede til Odense. Der skulle jeg også af, for at skifte tog, og derfor valgte jeg at blive nogle timer i Odense. Det var så pisse dumt, for vi skulle selvfølgelig på bar, hvor VK og jeg drak øl og shots i mange baner. Det resulterede i, at VK var ved at ligge an på en eller klam kvinde, mens vi også mødte en neger, som vi vist begge troede var Chris Katongo! Det var pisse sjovt. Jeg var fuld det meste af vejen hjem, og da jeg ikke havde en pladsbillet, måtte jeg stå op det meste af vejen. Men jeg glæder mig til at se hvad Zone skriver om os, for jeg tror han var ved at dø af grin sommetider.

Men ellers var det en pisse fed tur, som jeg gerne gentager. Super kamp, og fedt at møde jer allesammen. Det havde jeg set frem til! Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #800: 08 Aug 2011, 13:57 »

. Det var så pisse dumt, for vi skulle selvfølgelig på bar, hvor VK og jeg drak øl og shots i mange baner. Det resulterede i, at VK var ved at ligge an på en eller klam kvinde,

Så slem var hun da heller ikke  Djævel.. Hun havde en god røv som hun lod mig pille godt ved  Grin.. og så var hun mor til to.. Hele pakken var der    Grin

Men for fanden hvor var det en god dag Smiley.. Rigtig god og spændende kamp, som desværre ikke faldt ud til vores fordel.. Det første mål synes jeg ændrer kampen fuldkommen, og sikke da et homo mål.. Jeg har meget svært ved ikke at blive rødgloende når jeg tænker på det, for nej hvor var det plat Grin ticked off.. Men så skulle vi frem og de andet hold kunne leve på kontra..

Vi holdt den længe på 1-0 i anden halvleg, men til sidst knækkede vi midt over og tabte 3-0.. Sådan er det Peace.. Personligt synes jeg det gik fint, selvom der var enkelte svipsere, som, da pluto og jeg ikke får snakket sammen ved et indlæg.. But shit happens Smiley..

Rigtig rigtig fedt at møde jer alle, og fuck hvor havde vi det for genialt i går Jakob(og zone  Cool) Grin  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #801: 08 Aug 2011, 14:06 »

VK din lille gris Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #802: 08 Aug 2011, 14:09 »

Såså hr jeg-træder-på-vks-selvtillid-ved-at-ydmyge-ham-i-straffe Grin Wink

Men heldigvis fik jeg det sidste ord Opstemt Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #803: 08 Aug 2011, 14:12 »

Hvis den straffesparkskonkur rence er på film, så dør jeg af grin. Hold kæft, hvor var det sjovt. Så brænder Shaft og så siger PEAST: "Prøv lige at se ud som om du scorede" Grin

Neymar, Benjoe og jeg var helt færdige af grin!

Zone 43
Manager

« Svar #804: 08 Aug 2011, 14:29 »

Det tog kørte dog først en time senere, og det kan vi så takke Zone for. Tunge

Ingen tak, hellere en tyver. :Q

Men jeg er helt enig i, at det var en fed dag, og weekend generalt. Flere af dem, tak! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #805: 08 Aug 2011, 14:40 »

Det var også fedt der hvor Shaft løb mod VK og en eller andet der llå og roddede rundt så sparker Zone bolden så den rammer Shaft et hvis sted Opstemt kæft det var sjovt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #806: 08 Aug 2011, 14:46 »

Haha, ja. Tror det var VK der var ved at nakke mig, og så var Zone iskold, og fyrede bolden lige ind i Shafts boller. Tunge

Men jeg må sige, at jeg er skuffet over, at Ghert får lov til at sænke os på den måde, han er jo giftig som bare fanden!

Shaft
Manager

« Svar #807: 08 Aug 2011, 15:04 »

Jeg kan egentlig ret godt lide SM Smiley. Men ser vi bort fra det, var det egentlig meget sjovt i forgårs. Det var sgu en oplevelse uden lige at lege med Berendt i busken efter kampen Opstemt

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #808: 08 Aug 2011, 15:38 »

Hvis den straffesparkskonkur rence er på film, så dør jeg af grin. Hold kæft, hvor var det sjovt. Så brænder Shaft og så siger PEAST: "Prøv lige at se ud som om du scorede" Grin

Neymar, Benjoe og jeg var helt færdige af grin!

Det er med på videoen
Jeg mangler bare at ligge den ind på min Mac og slukke for lyden hehe!!
Nu synes selv jeg at jeg snakker for meget efter at have genset det jeg optog

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #809: 08 Aug 2011, 16:44 »

Er klar på en ny omgang i September/Oktober .. SÅ er jeg også kommet hjem fra det store udland Opstemt haha
Men lyder da til I har haft det griner .. Det er altid noget at VK taber - det kan vi lide Opstemt haha (mener da hans hold tabte Opstemt ) hahaha

Månedens bruger: Oktober 2010

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010