home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 110392 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #765: 07 Aug 2011, 13:44 »

Tror nu lige så meget at det kommer ved at træne regelmæssigt Smiley

Hvis jeg ikke udelukkende havde selvtrænet op til kampen, så havde jeg jo også fået øvet tæmninger og clearinger. Det ville uden tvivl have hjulpet! Det eneste jeg har trænet er lange afleveringer, skud på mål og generel boldkontrol i form af at drible med så små træk som muligt i både sprint og let løb. Det giver lidt boldføling, men det at tæmme bolden får man ikke trænet på den måde.

Havde man nu spillet i en klub eller regelmæssigt med en gruppe af ligesindede, så ville man få det trænet langt bedre, og så falder man ikke igennem når man så deltager i en kamp som den i går Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #766: 07 Aug 2011, 13:52 »

sys da ellers du gjorde det fint nok:D
fik clearet nogle bolde fra mig og skuldertakling:p
men okay du missede osse en clearing hvor jeg fik en friløber:p
men ellers sys jeg du gjorde det fint

du var ikke skyld i nogle mål mener jeg
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #767: 07 Aug 2011, 14:01 »

sys da ellers du gjorde det fint nok:D
fik clearet nogle bolde fra mig og skuldertakling:p
men okay du missede osse en clearing hvor jeg fik en friløber:p
men ellers sys jeg du gjorde det fint

du var ikke skyld i nogle mål mener jeg

Tak crazy

Men jeg lavede 3 clearinger, hvoraf de to var dårlige. De fjernede den umiddelbare fare, men kom ikke så langt væk at truslen blev fjernet helt. Skuldertacklingen var klasse, selvom den nok var lige over stregen. Den var 100 % clean, for jeg brugte kun skulderen, men der var lige lovlig meget kraft i den Peace

Derudover mener jeg faktisk at jeg er medskyldig i det andet mål. Jeg var ikke tæt nok på min markering, og da jeg så glider i græsset (hvordan man kan det med støvler på ved jeg ikke) var der fri bane for kantspilleren, der så havde tid til at skaffe sig godt af med bolden. Jeg var ikke den direkte årsag til målet, men jeg forbander mig selv for ikke at have været ordentligt fokuseret dér.

Ellers ja, generelt spillede jeg udmærket, men slet ikke så godt som jeg ved jeg kan. Derfor vil jeg også altid været skuffet over præstationen.


Dog kan man ikke tage noget fra din præstation crazy

Du havde nogle irriterende løb i ryggen på mig, og så er du jo bare hurtigere end jeg er. Hvilket også gjorde det decideret dumt at vi pressede så højt i første halvleg. Alle jeres chancer var jo på friløbere! I anden halvleg lavede I så et godt andet mål, og så skal jeg da lige love for at det sorte hold gav op!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #768: 07 Aug 2011, 14:15 »

ja men du skal du osse tænke på du er lidt større end mig.. jeg har ikke så stor.. men er blevet lidt større efter jeg træner...men. der skal ingen ting til at vælte mig... osse derfor jeg blev nød til at bruge min hurtighed.. og prøve at løbe bag dig..og ham den anden..det var den eneste mulighed... men vores taktik i anden halvleg. var osse at satse på kontra.. også skulle vi spille med lange bolde.. og så skulle jeg løbe i dybden... men det var ellers en kanon dag..
ikke den mest velspillede kamp.. men vi har jo ikk rigtigt spillet sammen som hold før.. så vi kender jo ikk hinandens spil osv..  men vores mål var jo osse heldige.. altså det først. der hopper bolden over VK.. og det andet det så jeg ikke.. for jeg prøvede at sparke den i mål med et meget kikset sakse:p.. også troede jeg faktisk jeg scorede der.. for så slet ikke noget efterfølgende..
det 3 mål som jeg scorede det var faktisk osse rimligt heldigt.. kan ikke huske hvad jeg lavede.. men mener jeg kastede mig ned og ramte bolden heldigt med venstre ben også gik den i mål.. troede faktisk jeg ville sparke den forbi mål xD
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #769: 07 Aug 2011, 14:19 »

Som jeg altid siger: Heldet følger den der prøver - prøver du ikke er du aldrig heldig Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #770: 07 Aug 2011, 15:27 »

Er sgu ked af, at jeg blev syg. Men meldte fra til Pluto - og tilbød at betale de 30 kroner som jeg havde låst mig på, men det har han takket nej til. Men synes det mindste jeg kunne gøre var at melde fra trods alt - og tilbyde at betale de 30 kr.

Men fedt I havde en god dag! Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #771: 07 Aug 2011, 16:23 »

Du skal da ikke betale for noget du ikke deltager i Peace

Jeg sætter pris på dit tilbud, men det skal du ikke! Vi kunne ellers rigtig godt have brugt dig, da vi spillede 12 mod 13 crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #772: 07 Aug 2011, 16:27 »

Nå nej, men andre gange, når man er tilmeldt noget, så må man jo betale, selvom man er blevet syg. Kunne jo også have været, at jeg havde betalt på forhånd
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #773: 07 Aug 2011, 16:40 »

(...bla, bla...)da vi spillede 12 mod 13 crazy
SÅ!!! Dér kom undskyldningen!  Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #774: 07 Aug 2011, 16:42 »

SÅ!!! Dér kom undskyldningen!  Wink

??

Min undskyldning var at jeg ikke er i kampform crazy

At vi var i undertal forsvarer ikke at vi spillede ringe crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #775: 07 Aug 2011, 16:43 »

??

Min undskyldning var at jeg ikke er i kampform crazy

At vi var i undertal forsvarer ikke at vi spillede ringe crazy
Det var også bare en joke, du skrev jo tidligere noget med at du ikke ville komme med grunde, fordi de ville blive opfattet som dårlige undskyldninger... Smiley

EDIT: Jeg har på fornemmelsen at det ikke rigtig giver mening det jeg prøver at skrive...så bare glem at jeg skrev.  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 07 Aug 2011, 16:48 af Benjoe » Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #776: 07 Aug 2011, 17:26 »

Hehe fed dag. Omkring hvad der afgjorde kampen, så var det egentlig meget simpelt. Hvidt hold var bedre end sort hold, og især det faktum, at alle kunne arbejde for det gav jer en fordel. Vi havde et par stykker der ikke var meget for hverken at løbe eller at kæmpe. Men sådan er det, det er jo også kun for sjov Smiley

Problemet for sort hold var klart, at der ikke var en taktik som alle fulgte. Pausen gav et meget godt billede på, at man ville spille på forskellig måde, og desværre så blev der ikke rigtig besluttet noget, som man så kunne følge i anden halvleg. Derfor var der reelt set aldrig noget pres på hvidt hold.

Men igen, fed fed dag, og jeg ser også frem til næste gang.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #777: 07 Aug 2011, 19:30 »

Min undskyldning er også, at jeg kun har stået på mål til diverse FMF arrangementer siden 14 års alderen - Beklager jeg var lidt rusten...... ;-)
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #778: 07 Aug 2011, 19:35 »

Min undskyldning er også, at jeg kun har stået på mål til diverse FMF arrangementer siden 14 års alderen - Beklager jeg var lidt rusten...... ;-)

Ja, jeg er enig Opstemt

Du spillede da en riiiinge kamp, Shaft crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #779: 07 Aug 2011, 19:58 »

Helt enig Pluto, Shaft var helt klart kampens flop  crazy
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010