home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23426
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Jones81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 110916 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #300: 17 Jun 2011, 14:36 »

Nåh PETUR.
mit link ville ikke virke men prøv at kigge ind på www.Rejseplanen.dk
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #301: 17 Jun 2011, 14:39 »

Det lyder fremragende!

Jeg skal forresten med toget fra Grenaa, og jeg aner ikke så meget om hvordan jeg skal ende i KBH.

Tag til Århus, og tag toget med de andre der kommer langvejsfra, der er vidst en 3-4 personer, så vidt jeg lige kan regne. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #302: 17 Jun 2011, 14:49 »

Godt arbejde, Pluto. Thumbs Up

Men når du siger låne, er det så gratis?

Det er det ja Smiley

Berendt sidder i ledelsen i klubben, og han har i hvert fald ikke meddelt en pris. Han sagde derimod at der var en bane vi kunne låne, og det opfatter jeg som om at det er gratis. Det er det samme princip som sidst, hvor han bare sad i B93. Der lånte vi også banerne kvit og frit!


EDIT
angående brevene til forældre så tror jeg at jeg har den færdig i aften. Skal lige have lagt det fra mig og læst korrektur på det, så jeg er sikker på at de er ordentlige Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #303: 17 Jun 2011, 15:23 »

Nu har jeg bare fulgt med sidelinjen da jeg ikke selv har mulighed for at deltage, men hvor er det dog vildt hvor mange kræfter du ligger i det, Pluto! Det er sku et fantastisk arbejde. Thumps up til dig :-)
Logged

:-)

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #304: 17 Jun 2011, 15:36 »

Dimma er på. 20 år.
Du skal følges med mig, så. Wink
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #305: 17 Jun 2011, 15:39 »

Synes sgu, at det er fedt, at der allerede er 23 tilmeldte. Det skal nok blive fedt, når dagen engang kommer. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #306: 17 Jun 2011, 15:54 »

Jeg ved ikke om det er blevet sagt endnu, men kunne det ikke være en idé hvis man lige skrev hvilke positioner man var villig til at spille på dagen, sådan så vi ikke ender med et hold med 3 målmænd og 8 offensivspillere? Opstemt Så kan vi være bedre forberedte. Wink

Du skal følges med mig, så. Wink

Skræm ham nu ikke væk Jakob. Wink
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #307: 17 Jun 2011, 16:02 »

Vil gerne sige at jeg spiller alt undtagen imod Dimma.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #308: 17 Jun 2011, 18:22 »

Vil gerne sige at jeg spiller alt undtagen imod Dimma.

Team Kuyt i see. I'll join ya.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #309: 17 Jun 2011, 18:25 »

Jeg har tjekket kalenderen, og der er intet jeg skal den dag, så jeg er klar. Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #310: 17 Jun 2011, 23:18 »

Nu har jeg bare fulgt med sidelinjen da jeg ikke selv har mulighed for at deltage, men hvor er det dog vildt hvor mange kræfter du ligger i det, Pluto! Det er sku et fantastisk arbejde. Thumps up til dig :-)

Mange tak Peace

Men det er nu ikke så meget arbejde, andet end at holde styr på tilmeldingerne. Det er kun hvis vi vælger at skulle have præmier med at der bliver noget at arbejde med Grin


Jeg ved ikke om det er blevet sagt endnu, men kunne det ikke være en idé hvis man lige skrev hvilke positioner man var villig til at spille på dagen, sådan så vi ikke ender med et hold med 3 målmænd og 8 offensivspillere? Opstemt Så kan vi være bedre forberedte. Wink

Skræm ham nu ikke væk Jakob. Wink

Oh but aha! Vi gør ligesom sidst, hvor vi deler folk op i grupper på stedet. Så har vi tre puljer (forsvar, midtbane og angreb) som de to målmænd (Shaft og VK) vælger fra. På den måde får hvert hold det samme antal spillere fra hver gruppe. Så kan det godt være at formationen bliver 2-3-5, men så længe det gælder for begge hold, så må det være fint crazy

Det gik i al fald fantastisk sidste gang! Aldrig har der været så lige hold Thumbs Up

Men jo, vi kan da sagtens lige få folk til at ridse op hvor de spiller på banen, så der er en ide om det! Personligt er jeg defensivt anlagt, men kan både fungere på midten og i forsvaret. Så afhængig af hvilken gruppe der mangler flest hører jeg til dér Thumbs Up



Så har jeg en ændring i planerne for de yngste!

Jeg har snakket med flere forskellige (forældre og venner) i dag omkring hvordan jeg bedst formulerer sådan et brev. Jeg har så af samtlige fået at vide, at jeg bør lade være. Det har noget med signalværdi at gøre, for det skal ikke være sådan at vi skal overtale forældrene til at sende deres børn til København. Tværtimod vil jeg opfordre jer til at snakke med jeres forældre, og tilbyde dem at læse i tråden her i ro og mag, så de kan få et indtryk af hvad det drejer sig om. Så kan de stille jer spørgsmål, og hvis de eventuelt gerne vil vide mere, så kan de så kontakte mig igennem jeres profiler (jeg har jo et fint link i min signatur for at gøre det så nemt som muligt)

Så jeg håber at I kan være med, men jeg bør ikke blande mig i jeres forældres beslutning. Det har jeg ganske enkelt ikke autoritet til. Men jeg står stadig fast på at hente jer på hovedbanen crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #311: 17 Jun 2011, 23:38 »

altså med hensyn til det med positioner...
så har jeg i alle de år jeg har spillet altid været Angriber eller Venstre fløj. (det skal lige siges at jeg spiller fodbold for Psykisk Handicappede)
der bliver da bombet fint med mål ind men vil dog sige at jeg er meget alsidig og har nemt ved at tilpasse mig andre positioner men hvis jeg skulle vælge selv skulle det være:

FV, FC
DM
MV, MC
ANG
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #312: 18 Jun 2011, 02:26 »

altså med hensyn til det med positioner...
så har jeg i alle de år jeg har spillet altid været Angriber eller Venstre fløj. (det skal lige siges at jeg spiller fodbold for Psykisk Handicappede)
der bliver da bombet fint med mål ind men vil dog sige at jeg er meget alsidig og har nemt ved at tilpasse mig andre positioner men hvis jeg skulle vælge selv skulle det være:

FV, FC
DM
MV, MC
ANG

Det er vel egentlig bare en anden måde at sige 'alt pånær højre side af banen' Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #313: 18 Jun 2011, 02:42 »

Det er vel egentlig bare en anden måde at sige 'alt pånær højre side af banen' Tunge

til dels ja...
men kan sagtens spille i højre da jeg spillede "normal" fodbold og jeg endelig kom med på 1.holdet spillede jeg som regl MH
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #314: 18 Jun 2011, 08:35 »

Så er stedet fastlagt!

Berendt har bekræftet at vi kan låne baner på Jægersborg Boldklubs baner Peace

Han selv og David (dweebfck) deltager ligeledes ved arrangementet, og de har begge to været med før og givet prøver på deres kunnen.
dweebfck må ikke deltage Skuffet. jeg mindes stadig det hovedstød han pandede op i krogen til forrige arrangement. den så jeg aldrig Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010