home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 18:46:23 Kenitho Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132887 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 111107 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #105: 13 Jun 2011, 23:42 »

Samtlige IC3-toge fra Frederikshavn mod Københavns hovedbanegård stopper i Høje Taastrup.. Om det samme gælder den modsatte vej ved jeg ikke.

Under alle omstændigheder, så er det ganske rigtigt irrelevant, som Jakob skriver.

Hvis jyder, som kommer fra nordligere byer end Fredercia skal med toget, så vil Odense, Høje Taastrup eller København være det nemmeste, da det er de eneste steder IC-toget standser.

Edit: Rejseplanen.dk bekræfter iøvrigt min påstand øverst i indlægget.

ja det er irrelevant men his nu nogen fra jylland sidder og læser det du skriver så tror de måske bare at det kan blive helvedes kompliceret at tage fra f.eks Frederikshavn til Roskilde via KBH.
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #106: 13 Jun 2011, 23:59 »

ja det er irrelevant men his nu nogen fra jylland sidder og læser det du skriver så tror de måske bare at det kan blive helvedes kompliceret at tage fra f.eks Frederikshavn til Roskilde via KBH.
Det vil da også være helvedes besværligt, hvis man først skal til København for at tage til Roskilde, når man kommer fra Jylland og for ikke at tale om spild af penge Tunge

Jeg ville skam bare give en serviceinformation til folkene, som skal ud at finde baner om at det ville gøre tingene lettere for folk fra Midt og Nordjylland at komme frem, hvis det blev afholdt i København end i Roskilde. Man undgår det skift af tog på halvvejen (Odense), som kunne skabe tilpas forvirring til at en f.eks. missede toget der.

Derudover er det nok også lettere at få overtalt forældre til de lidt yngre brugere, som gerne vil med, hvis de får den sikkerhed at barnet blot skal smides på toget mod København og det er der arrangementet foregår og de bliver taget imod af en af arrangørerne, fremfor deres "små" børn på egen hånd skal skifte tog et ukendt sted.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #107: 14 Jun 2011, 00:02 »

Roskilde er glimrende. Der er sågar en lufthavn i Tune hvis det nu endelig skulle være, man var til den slags.
For interesserede der vil have andet ud af dagen end bare fodbold, så er der også domkirken og vikingeskibsmuseet. Alle har vel været i København op til flere gange og har set det de nu engang har at byde på, så Roskilde vil være en fantastisk oplevelse for folk der ikke har været der før. Alle regionaltog kører fra hovedbanen til Roskilde st og det tager faktisk ingen tid. så der er egentlig ingen problemer der.
Men, men, men, er det det værd?

Bave er i gang med at overtale mig. Måske tager jeg min fine ven, JG7 med.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #108: 14 Jun 2011, 00:04 »

Men, men, men, er det det værd?

Bave er i gang med at overtale mig. Måske tager jeg min fine ven, JG7 med.
1. Nu er det jo Roskilde og ikke Tune.
2. Nu er den artikel fra dengang West Ham var i Premier League, og Liverpool var i top 2. Det er der jo ingen der kan huske.
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #109: 14 Jun 2011, 00:05 »

Hvis man tager med IC-toget fra Jylland mod København, så stopper det kun i Høje Taastrup på Sjælland på vejen mod Københavns Hovedbanegård. Så for jyder vil det faktisk bare gøre det mere besværligt end hvis man tog hele turen til København, selvom distancen er kortere til Roskilde.

Edit: Lige for at give de stationer i den del af landet, så hedder IC-toget, som går sydpå: Fredercia - Odense - Høje Taastrup og Københavns Hovedbanegård. For at f.eks. at tage til Roskilde eller Middelfart, så skal man stå af i enten Odense eller Fredercia alt efter hvilken vej man kommer fra og tage et regionaltog.
Størstedelen af alle toge fra Jylland stopper altså i Roskilde? Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #110: 14 Jun 2011, 00:07 »

Det vil da også være helvedes besværligt, hvis man først skal til København for at tage til Roskilde, når man kommer fra Jylland og for ikke at tale om spild af penge Tunge

Jeg ville skam bare give en serviceinformation til folkene, som skal ud at finde baner om at det ville gøre tingene lettere for folk fra Midt og Nordjylland at komme frem, hvis det blev afholdt i København end i Roskilde. Man undgår det skift af tog på halvvejen (Odense), som kunne skabe tilpas forvirring til at en f.eks. missede toget der.

Derudover er det nok også lettere at få overtalt forældre til de lidt yngre brugere, som gerne vil med, hvis de får den sikkerhed at barnet blot skal smides på toget mod København og det er der arrangementet foregår og de bliver taget imod af en af arrangørerne, fremfor deres "små" børn på egen hånd skal skifte tog et ukendt sted.

præcis og der ville KBH vel være det bedste sted... så centralt som muligt i forhold til transport midler specielt for de mindste deltagere...

jeg vil da med glæde hjælpe med at finde de rigtige tog og evt billetter til dem der skal deltage og som tager toget dertil
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #111: 14 Jun 2011, 00:12 »

præcis og der ville KBH vel være det bedste sted... så centralt som muligt i forhold til transport midler specielt for de mindste deltagere...

jeg vil da med glæde hjælpe med at finde de rigtige tog og evt billetter til dem der skal deltage og som tager toget dertil

FMF rabat måske?
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #112: 14 Jun 2011, 00:15 »

nej rabatter kan jeg dog ikke hjælpe med men jeg kan da sikre at folk for de aller billigste billetter de kan få så de ikke bliver snydt for en masse penge
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #113: 14 Jun 2011, 00:15 »

Hvis nogen af de yngre jyder, der gerne vil med, ønsker det, så vil jeg gerne lave en beskrivelse af hvordan det hele kommer til foregå, som de så kan vise deres forældre.

Man skal også huske på, at deltagerlisten har rigtig mange over 18, så forældrene skal ikke være bange for at det går galt.

Jeg skal personligt stå på hovedbanegården for at tage imod de jyske deltagere, og vil som sagt gerne skrive en lille besked til eventuelle usikre forældre Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #114: 14 Jun 2011, 00:17 »

Hvis nogen af de yngre jyder, der gerne vil med, ønsker det, så vil jeg gerne lave en beskrivelse af hvordan det hele kommer til foregå, som de så kan vise deres forældre.

Man skal også huske på, at deltagerlisten har rigtig mange over 18, så forældrene skal ikke være bange for at det går galt.

Jeg skal personligt stå på hovedbanegården for at tage imod de jyske deltagere, og vil som sagt gerne skrive en lille besked til eventuelle usikre forældre Peace

hehe vi kan vel sagtens finde ud af noget til de yngre jyder og sjællændere og fynboere
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #115: 14 Jun 2011, 00:19 »

hehe vi kan vel sagtens finde ud af noget til de yngre jyder og sjællændere og fynboere

Tror nu ikke at det er det store problem at overtale sjællandske forældre til at give deres børn fri et par timer Peace

I vild panik vil forældrene jo kunne være hos deres børn i løbet af en halv til en hel time. Det er lidt sværere for jyske forældre Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #116: 14 Jun 2011, 00:21 »

præcis...
men som sagt tidligere stiller jeg mig med glæde til rådighed med hensyn til at finde tog og Billetter
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #117: 14 Jun 2011, 00:23 »

Det er tilføjet i første indlæg Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #118: 14 Jun 2011, 00:27 »

Det er tilføjet i første indlæg Thumbs Up

det er jo bare "TOP DOLLAR" makker...

ej ehm ved godt jeg nogen gange gør lidt for meget opmærksom på mig selv men når man nu kan hjælpe med lidt ekspertise og gennem sit arbejde kan man da lige så godt udnytte det hehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #119: 14 Jun 2011, 00:29 »

Jeg synes det er prima!

Kontakter er det bedste i verden, og det er da bare at udnytte det når nogen har noget viden!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010