home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 18:46:23 Kenitho Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 699 Gæster Online.

Indlæg: 1132887 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 111139 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #90: 13 Jun 2011, 21:58 »

Derfor? Det er ikke holdt endnu.

Tror du der kommer flere fra Sjælland end fra Jylland hvis det afholdes i Jylland?

Selvfølgelig kommer der flest fra den del hvor det holdes.

Det er også de færeste gange der er flere udebane fans i fodbold, end der er af hjemmeholdets.

Og det var lige præcis derfor at han ville have at folk skulle skrive hvor de var fra i landet, så man kunne se hvor det skulle afholdes?
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #91: 13 Jun 2011, 22:07 »

Så er det vist også slut med snak om familierelationer.

Dejligt at se, at der er så mange der er meldt til. Jeg snakkede med VK og Bave i dag, og det kan godt tænkes, at der bliver en bytur for dem over 18 bagefter, og der skal folk da være velkomne til at tage med. Smiley

hvorfor kun dem over atten - 2 gamle danske ord "Fake ID"! :I

forresten kan i også bare sætte mig på standby, det er transporten der er mit problem :/
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #92: 13 Jun 2011, 22:09 »

Derfor? Det er ikke holdt endnu.

Tror du der kommer flere fra Sjælland end fra Jylland hvis det afholdes i Jylland?

Selvfølgelig kommer der flest fra den del hvor det holdes.

Det er også de færeste gange der er flere udebane fans i fodbold, end der er af hjemmeholdets.
You don´t get it do you?  Rullende Øjne
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #93: 13 Jun 2011, 22:25 »

Jeg er også klar til endelig at deltage, efter at have døjet med min knæskade til både sommerbold og efterårsbold. Jeg skal heldigvis ikke arbejde hverken d. 6. eller 8., så jeg er på. Er 17 år.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #94: 13 Jun 2011, 22:28 »

hvorfor kun dem over atten - 2 gamle danske ord "Fake ID"! :I

forresten kan i også bare sætte mig på standby, det er transporten der er mit problem :/
Nej. Som side kan vi ikke opfordre eller sættes i forbindelse med den slags, da det i princippet er dokumentfalsk. Smiley
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #95: 13 Jun 2011, 22:49 »

Jeg glemte at skrive alder : jeg er 19 jeg er med på den
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #96: 13 Jun 2011, 23:17 »

Jeg spiller fodbold i Roskilde Smiley

- Vi kan sagtens låne banen gratis her, hvis det var noget?

Plus det er mere "midt" i landet, så det er lige for alle? Peace

Som sådan er ideen god, men transporten til København burde være noget nemmere for alle parter. Men lad os holde muligheden åben!

Jeg vil prøve at tage fat i Berendt og høre om han stadig har kontakter i B93, for det er nemt at komme til i forhold til hovedbanen, hvor jyderne jo nok har fælles 'pitstop'
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #97: 13 Jun 2011, 23:22 »

Altså, hvis Middelfart var en mulighed, så er banerne her også tilgængelige hele sommeren. Ganske gode baner og mange af dem. Det er også let at komme fra banegården til banerne, det tager max. 10 minutter, og jeg kan sagtens guide jer derned.
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #98: 13 Jun 2011, 23:23 »

Jeg spiller fodbold i Roskilde Smiley

- Vi kan sagtens låne banen gratis her, hvis det var noget?

Plus det er mere "midt" i landet, så det er lige for alle? Peace
Hvis man tager med IC-toget fra Jylland mod København, så stopper det kun i Høje Taastrup på Sjælland på vejen mod Københavns Hovedbanegård. Så for jyder vil det faktisk bare gøre det mere besværligt end hvis man tog hele turen til København, selvom distancen er kortere til Roskilde.

Edit: Lige for at give de stationer i den del af landet, så hedder IC-toget, som går sydpå: Fredercia - Odense - Høje Taastrup og Københavns Hovedbanegård. For at f.eks. at tage til Roskilde eller Middelfart, så skal man stå af i enten Odense eller Fredercia alt efter hvilken vej man kommer fra og tage et regionaltog.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2011, 23:29 af Søgaard » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #99: 13 Jun 2011, 23:25 »

Vi skal i hvert fald ikke lukke nogen døre!

Alle vil naturligvis helst gerne holde det hvor de selv er stedkendt, så der må vi træffe en fælles beslutning. Foreløbig kan jeg se at minimum 10 af de 17 tilmeldte er fra hovedstadsområdet, og at der er fornemme transportmuligheder .

Det er det vi skal have for øje, at det skal være nemt at komme til banerne på gåben, og der er ItaliensLarsens forslag nok det bedste alternativ til at holde det i København foreløbigt. Jeg er stadig mest for KBH, men demokratiet har magten
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

3.v evaB
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #100: 13 Jun 2011, 23:29 »

Roskilde er glimrende. Der er sågar en lufthavn i Tune hvis det nu endelig skulle være, man var til den slags.
For interesserede der vil have andet ud af dagen end bare fodbold, så er der også domkirken og vikingeskibsmuseet. Alle har vel været i København op til flere gange og har set det de nu engang har at byde på, så Roskilde vil være en fantastisk oplevelse for folk der ikke har været der før. Alle regionaltog kører fra hovedbanen til Roskilde st og det tager faktisk ingen tid. så der er egentlig ingen problemer der.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #101: 13 Jun 2011, 23:29 »

Hvis man tager med IC-toget fra Jylland mod København, så stopper det kun i Høje Taastrup på Sjælland på vejen mod Københavns Hovedbanegård. Så for jyder vil det faktisk bare gøre det mere besværligt end hvis man tog hele turen til København, selvom distancen er kortere til Roskilde.
forkert makker...
det er kun et tog hver anden time der kun stopper på Høje Taastrup station.
ikke for at nedgøre dig men ved hvad jeg snakker om (jeg arbejder for DSB)
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #102: 13 Jun 2011, 23:33 »

forkert makker...
det er kun et tog hver anden time der kun stopper på Høje Taastrup station.
ikke for at nedgøre dig men ved hvad jeg snakker om (jeg arbejder for DSB)
Du har sikkkert ret, men det er sgu lidt irrelevant. Det ændrer ikke ved at det er nemmest for os jydere at det bliver i København, hvis det skal være på Sjælland.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #103: 13 Jun 2011, 23:35 »

Du har sikkkert ret, men det er sgu lidt irrelevant. Det ændrer ikke ved at det er nemmest for os jydere at det bliver i København, hvis det skal være på Sjælland.

Helt enig ville bare lige sige det så ingen bliver snot forvirret med hensyn til tog og hvilken billet osv det kan være en sand jungle engang imellem hvis man ikke kender billetsystemerne indefra
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #104: 13 Jun 2011, 23:36 »

forkert makker...
det er kun et tog hver anden time der kun stopper på Høje Taastrup station.
ikke for at nedgøre dig men ved hvad jeg snakker om (jeg arbejder for DSB)
Samtlige IC3-toge fra Frederikshavn mod Københavns hovedbanegård stopper i Høje Taastrup.. Om det samme gælder den modsatte vej ved jeg ikke.

Under alle omstændigheder, så er det ganske rigtigt irrelevant, som Jakob skriver.

Hvis jyder, som kommer fra nordligere byer end Fredercia skal med toget, så vil Odense, Høje Taastrup eller København være det nemmeste, da det er de eneste steder IC-toget standser.

Edit: Rejseplanen.dk bekræfter iøvrigt min påstand øverst i indlægget.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2011, 23:38 af Søgaard » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010