home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 110355 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #780: 07 Aug 2011, 20:17 »

Min undskyldning er også, at jeg kun har stået på mål til diverse FMF arrangementer siden 14 års alderen - Beklager jeg var lidt rusten...... ;-)

Til gengæld er du jo ekspert i at vælge det rigtige hold Wink Det kompencerede fuldt ud for dig i hvert fald, det var begrænset hvad du fik at se til, sammenlignet med VK i den anden ende.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #781: 07 Aug 2011, 21:14 »

Ja, jeg er enig Opstemt

Du spillede da en riiiinge kamp, Shaft crazy
Ja han var heller ikke op hjørnet og pille min afslutning fra 3 meter ned jo. Skuffet
Synes ellers at vi, sort hold, startede 2. halvleg helt fint. Bave og jeg fik lige rullet venstre side af hvid hold, men vi fik desværre ikke scoret.
Jeg burde nok have fået noget mere ud af min ene halve friløber, men når man ikke kigger op og så afslutter som en på 10 år, så bliver det sgu svært at få scoret.
Jeg er nogenlunde tilfreds, om end det var helvedes svært overhovedet at få presset modstanderens hold, når man spiller overfor to centerforsvarer, der tydeligvis er flere niveauer over en selv. crazy
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #782: 07 Aug 2011, 21:18 »

Ja han var heller ikke op hjørnet og pille min afslutning fra 3 meter ned jo. Skuffet
Synes ellers at vi, sort hold, startede 2. halvleg helt fint. Bave og jeg fik lige rullet venstre side af hvid hold, men vi fik desværre ikke scoret.
Jeg burde nok have fået noget mere ud af min ene halve friløber, men når man ikke kigger op og så afslutter som en på 10 år, så bliver det sgu svært at få scoret.
Jeg er nogenlunde tilfreds, om end det var helvedes svært overhovedet at få presset modstanderens hold, når man spiller overfor to centerforsvarer, der tydeligvis er flere niveauer over en selv. crazy

der skal sgu heller ikke så meget til for at være bedre end mig...
men du fik da tørnet mig ned et par gange hehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #783: 07 Aug 2011, 21:54 »

Så fik den dobbelte målscorer også lige taget sig sammen til at skrive et indlæg!

Det var super hyggeligt, drenge, og selvom det var rædsomt hårdt, især i det varme vejr, så var det bare et kanonje arrangement! Jeg har været med de andre gange, dog kun som tilskuer pga. mit knæ, og det var suverænt endelig at kunne være med i dag. Jeg kan godt mærke at der stadig mangler en del i mit spil før det bliver rigtig godt, men så var det jo dejligt at jeg kunne lukrere på de ting jeg trods alt stadig kunne.

Jeg er helt klart på igen næste gang, og jeg glæder mig til at billederne og andet kommer op i den omtalte nedtaktstråd. Jeg tror de fleste er enige om at det var en herlig dag, selv dem der har rejst langt for det har virket meget positive, og ment at det var det værd.

Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #784: 08 Aug 2011, 00:08 »

Super fed dag, og jeg glæder mig til at se billederne. En god kamp, der blev stablet på benene, og det var rigtig fedt at møde alle i virkeligheden. Jeg er rigtig træt lige nu, da jeg næsten lige er kommet hjem, men jeg kommer helt sikkert med et bedre og mere brugbart indlæg i morgen.

Men en fed dag, med en fed kamp, hvor alle var motiveret og hvor niveauet også var fint. :-)
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #785: 08 Aug 2011, 00:26 »

Altså... folk må ikke have for store forventninger denne gang crazy

Jeg har KUN taget profilbilleder. Mange var jo smuttet før jeg overhovedet havde taget kameraet frem, så vi har ikke engang holdbilleder! Derudover skulle jeg selv afsted rimelig hurtigt efter, så jeg fik ikke tid til at tage billeder af hyggen bagefter.

Men jeg prøver at smide lidt mere kreativ tekst ind i nedtakt-tråden Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #786: 08 Aug 2011, 00:49 »

Kreativ tekst er altid godt! Peace

Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #787: 08 Aug 2011, 02:01 »

Jeg er skam også med på at gøre dette igen, snart.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #788: 08 Aug 2011, 02:12 »

Jeg er skam også med på at gøre dette igen, snart.
Nice one, Benjoe!  Thumbs Up
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #789: 08 Aug 2011, 02:19 »

Jeg er bar' nice. Wink

Grin
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #790: 08 Aug 2011, 02:27 »

Jeg er bar' nice. Wink

Grin
Komik er din spidskompetence kan jeg forstå på det hele Opstemt
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #791: 08 Aug 2011, 02:52 »

Komik er din spidskompetence kan jeg forstå på det hele Opstemt

Komik???

han når ikke mig til anklerne på det punkt hehe Wink
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #792: 08 Aug 2011, 02:59 »

Jeg var skam også dybt seriøs om at jeg var nice...Daniel var vel ikke enig i det...

PEAST, INGEN når dig til anklerne.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #793: 08 Aug 2011, 03:04 »

Jeg var skam også dybt seriøs om at jeg var nice...Daniel var vel ikke enig i det...

PEAST, INGEN når dig til anklerne.

det er det jeg mener hehehe
jeg har også tit tænkt på hvorfor jeg ikke er blevet komiker jeg er jo i forvejen en stor vittighed Wink
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #794: 08 Aug 2011, 07:36 »

Jamen for min skyld kan vi sagtens lave et arrangement mere. Jeg er begrænset til hver anden weekend, og kan ikke igen før vi kommer ind i september. Men ellers er jeg mere end frisk.

Vi skal bare have in mente at vi næppe får mange jyder med, da det så vil gå i konflikt med skole og forældrenes syn på dette. Jeg ved ikke hvorfor, men af én eller anden grund er det i orden at rive en lørdag i sommerferien ud af kalenderen, men ikke en almindelig lørdag.

Anyway, så er det bare præmisserne, hvis jeg skal stå for det. Hver anden lørdag og tidligst i september for mit vedkommende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010