Hej Enzo
Jeg har en rimelig god ide til dit problem og du vil sikkert ikke bryde dig om det
Jeg har noget på tegnebrættet fra tidligere versioner, som indikere at noget kan blive overtrænet. .
Hvis vi tag bort, at han enten er træt af dig eller klubben.
Du kan sikkert huske fra tidligere spil, at der var 3 lodrette bjælker under træningerne. De sad ved 9-16 og 23.
Nu spørg du sikkert om hvad det har med det at gøre i fm11. Jeg er heller ikke sikker i min sag, men noget siger mig at, selv om de er blevet fjernet. Er de niveauer som indkere træningsmængden ikke fjernet og som var inddelt i 1-9-16-23 og 25
Noget du kan tænke over:
Hvis vi tag en træningsmængde. Lad os sige 2 timer. Deri lader vi en spiller arbejde med afslutningerne. En anden lader vi træne i 4 timer og en tredje i 6 timer. Samtidig arbejder ham med de 2 timer, stille og roligt med det. Ham på de 4 timer er lidt mere seriøs med afslutningstræninge
n og ham på de 6 timer, knokler (Belastning) rundt for at afsluttet og få det sat op igen, - for igen at afslutte.
Kan du se hvor jeg vil hen med det? ham med de 4 timer, vil få mere ud af det end ham på de 6 timer
Der er ingen ide i at overbelaste en spiller, som tips og hints også er inde på, at trænere heller ikke kan nå det hele hvis du presser dem til at gøre mange ting. Ret sikker på det samme gør sig gældende i denne situation med din spiller.
Belaster du dine trænere ?
Så derfor sænk afslutningstræninge
n med 2, træn i samme periode, sænk igen med 2 hvis du stadig ikke ser en fremgang.
Smid et nyt indlæg op hvis det ikke har hjulpet. Helst med stats, så jeg kan kikke på ham. og gerne med en rapport.
Hilsen Dex