home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  San Marino
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: San Marino  (Læst 1148 gange)
Swush
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
San Marino
« : 12 Jun 2011, 21:17 »

Hej, vil se om der er andre end mig, som er i gang med den spændende San Marino udfordring? Smiley

Jeg er nået til Feb. 2013, 3. Sæson, hvor jeg spiller i Serie B efter to lyn-oprykninger. Første sæson i C2 var en smal sag, og fik en let førsteplads. Serie C1 var naturligvis sværere, og havde håbet på oprykning via playoff, men holdet formåede overraskende at vinde ligaen, og dermed øjeblikkelig oprykning til Serie B.
Truppen er blevet godt styrket (trods mangel på finansielle midler), og der er kun 2 spillere at finde på holdet fra Serie C2-tiden (som er kaptajn og 'vice'-kaptajn). Serie B går nogenlunde, og regner med en placering midt i tabellen når sæsonen slutter Smiley.
Glæder mig enormt til den dag holdet rykker op i Serie A, og jeg får penge til at bygge/og hente talenter.

Nuværende trup:


San Marino som landshold, har jeg valgt at droppe indtil jeg begynder at producere gode spillere fra San Marino, for at gøre spillet hurtigere og spare tid.
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino
« Svar #1: 12 Jun 2011, 22:40 »

Jeg finder selv denne udfordring enormt spændende, og har længe leget med tanken om, at starten en blog med holdet. Det er som bekendt ikke sket endnu (da jeg har et par andre projekter, jeg også overvejer at skrive om), men nu har du fået mig meget interesseret i ideen påny.

Nu siger du, at der blot er to af de originale spillere inkluderet i truppen; hvor mange hentede du forud for den første sæson? Var det mest på lån, eller hvordan? Og følte du, at der var behov for mange forstærkninger forud for den anden sæson? Jeg ville nemlig absolut foretrække, hovedsageligt at bruge santa marinske spillere (dog ikke KUN dem), og vil derfor gerne lige høre, om du tror, det kan lade sig gøre, ikke at hente mere end 3-5 spillere om året (hvis man ser bort fra lejeaftaler), og i stedet bruge pengene på at forbedre faciliteterne? :-)
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #2: 12 Jun 2011, 22:58 »


Bruger du standard skin? eller er det et andet, hvis ja så hvilket?
Hvilken logo pakke bruger du?

Sorry for off-topic.  Smiley
Logged


Swush
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: San Marino
« Svar #3: 12 Jun 2011, 23:19 »

Indsæt_Navn:

For at sige det pænt, så er din trup til at starte med en flok amatører... og de santa marinske(?) spillere i start-truppen, er ikke gode nok til at spille på det hold. Derfor vil jeg tro, at det næsten er umuligt at få et hold med spillere fra San Marino op. De to spillere, var folk jeg hentede i starten af C2, så var ikke i truppen fra spillets start.

Derudover er klubben ikke særlig velhavende, så hvis du beder bestyrelsen om at gøre faciliteterne bedre, får du bare et rungende "NEJ!". Dette er grunden til at jeg vil hurtigt op i Serie A, med et 'købe'-hold, for at jeg kan få en ordentlig økonomi, og udvide faciliteterne. Jeg er først begyndt at låne spillere da jeg rykkede op i Serie B, fordi jeg følte det var første gang at det var nødvendigt. Mit budget blev ikke forøget overhovedet da jeg rykkede op i Serie B; 0kr at handle for, og 350.000kr/ugen i løn, og et stadion på sølle 4500 (Skyldes nok også, at jeg var så smart at køre med 50.000kr over budget i ugentlig løn, da jeg spillede i S. C1 Opstemt)

Ganso:
Hentede en kæmpe fil for nogle måneder siden. Det skin jeg bruger hedder "GianniAgnelii fm11 skin". Tror filen hedder "Football Manager 2011 All graphics Megapack" på The Pirate Bay (DET ER KUN BILLEDER, LOGOER OG SKINS, ikke spillet).
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #4: 12 Jun 2011, 23:28 »

Ganso:
Hentede en kæmpe fil for nogle måneder siden. Det skin jeg bruger hedder "GianniAgnelii fm11 skin". Tror filen hedder "Football Manager 2011 All graphics Megapack" på The Pirate Bay (DET ER KUN BILLEDER, LOGOER OG SKINS, ikke spillet).
Found it. Tak for hjælpen.  Smiley
Logged


hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #5: 14 Jun 2011, 23:42 »

jeg har spillet med dem, med en let oprykning i første sæson og op via play-off i serie c1. men i Serie b gik det ikke godt og overlevede kun lige og lige, den næste sæson lå jeg stadig i bunden, men dog med god afstand til stregen.
Fik heller aldrig nogle gode regens spillere fra San Marino, men gik alligevel op i dem og fik lejet dem ud og de gjorde det godt i C2.

har dog droppet det spil for en tid.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010