home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #5"Din vej" - pepsigiggs
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: #5"Din vej" - pepsigiggs  (Læst 13156 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #60: 11 Jun 2011, 22:31 »

Oli, jeg fik den de sidste 2 gange Skuffet. Og har slet ikke spillet nærmest!
Men at blive lejet fra Ajax til Nordsjælland, og så alligevel ikke få en eneste Superligakamp! Bliver det meget værre?...
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #4"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #61: 11 Jun 2011, 23:55 »

Uhm, ser en dejlig udvikling af mine fysiske stats, dog også i nogle tekniske og mentale stats Peace
Logged

19-18 nuff' said.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #4"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #62: 12 Jun 2011, 11:31 »



Morten har ikke fået den store spilletid i Lyon. Manageren for Lyon har dog for nyligt udtalt at man tror på den store stærke dansker. Morten selv håber dog på at blive lejet ud, så han kan blive bedre.



Mikkel er den anden spiller der er skiftet til Barcelona. Han har fået 15 kampe hvor det er blevet til 7 mål og 7 assists. Bliver sammenlignet med Messi. De danske medier kalder ham dog den næste Thomas Gravesen, så mon ikke det er de danske medier der er noget galt med. I øjeblikket lærer han af Andres Iniesta.



Endelig skiftede han til en anden klub. Han føler sig godt tilpas i Qatar, hvor det også er blevet til to kampe. Hans kontrakt udløber allerede om et år, så han er tvunget til at præstere fra dag 1.



Benjamin er stadig inde omkring Romas førstehold, desværre er han blevet ramt af en alvorlig skade, hvilket gør at det ikke er blevet til så mange kampe.



Babuca har også været ramt af en hofteskade, og er først lige vendt tilbage. Det er grunden til at det kun er blevet til 2 kampe for Benfica i denne sæson. Dortmund viser nu interessere for congoleseren. Om han så er villig til at skifte er knap så sikkert.



Ricardo er den spiller som får flest kampe. Han har dog stadig ikke et flot gennemsnit. Statsmæssigt er han nu den bedste, blandt de 11 ”din vej” deltagere. Hans kontrakt udløber om et år, Sao Paulo burde være interesserede i at forlænge.



William nærmer sig førsteholdet i Manchester City. Han er en meget energisk spiller, som allerede har fået 9 kampe på U/21 landsholdet. Har været på bænken i en hel del kampe for City. Jeg tror vi inden længe ser ham som en fast mand i City.



Er skiftet til Juventus for 15 millioner. Vitesse har derfor tjent hele 15 millioner på mexicaneren som er nået op på hele 17 U landskampe, hvilket må siges at være meget flot i så ung en alder.
Har desværre ikke fået nogle kampe for Juventus endnu, men det ser lovende ud for ham der bliver kaldt den nye Enrique Borja.



Julius er også blevet ramt af en hofteskade. Det har sat hans udvikling og spilletid tilbage. Men nåede alligevel 15 kampe på ungdomsholdet inden sin skade.



Vargas har fået sit gennembrud. Det er blevet til 20 kampe for Sao Paulo hvor det er blevet til 9 mål. Har opnået 20 landskampe for Peru. I Brasilien tror de på deres lille angriber, han har dog ikke de store modstandere i angrebet.



Oliver er endnu engang blevet lejet ud til en dansk klub, denne gang er det nyoprykkede Esbjerg. Han nåede dog kun 2 kampe inden en skade satte en stopper for flere kampe. Er ude de næste 3 måneder, hvilket betyder at det næppe bliver til mange flere kampe.

Rundens spiller: José Vargas

Rundens skuffelse: Kan ikke rigtig nævne nogen da mange har været ramt af skader.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #63: 12 Jun 2011, 11:51 »

Hvad siger folk til kun at få updates en gang hvert år? Det vil sige at i får updates hver gang kalenderen rammer 1. juni.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #64: 12 Jun 2011, 12:05 »

Hvad siger folk til kun at få updates en gang hvert år? Det vil sige at i får updates hver gang kalenderen rammer 1. juni.
Det er vel fint nok, vil jeg mene Smiley
Og surt at jeg IGEN er skadet...
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #65: 12 Jun 2011, 12:22 »

Hvad siger folk til kun at få updates en gang hvert år? Det vil sige at i får updates hver gang kalenderen rammer 1. juni.
Det er meget fint.
God update og dejligt at være den med bedst stats Thumbs Up
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #66: 12 Jun 2011, 12:50 »

Hvad siger folk til kun at få updates en gang hvert år? Det vil sige at i får updates hver gang kalenderen rammer 1. juni.
Jo gør det Smiley Så kan også se udviklingen mere tydeligt, samtidig med at du ikke skal bruge en helvedes lang tid på at skrive updates, uploade screenshots mm. Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #67: 12 Jun 2011, 12:51 »

God update! Dejligt at jeg begynder at nærme mig førsteholdet! Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

mbbn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #68: 12 Jun 2011, 12:58 »

God update som sædvanlig  Thumbs Up

Fedt at jeg lærer af Iniesta, men kan ikke forstå sammenligningen med Gravesen  Grin
Logged


Ujah
Gæst
 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #69: 12 Jun 2011, 13:12 »

Gode updates!  Thumbs Up
Altid dejligt når man har lidt succes Smiley
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #70: 12 Jun 2011, 13:39 »

Hvad siger folk til kun at få updates en gang hvert år? Det vil sige at i får updates hver gang kalenderen rammer 1. juni.
Do that Smiley. Det er nemmere for dig, og jeg synes også det er bedre for os.
Logged

Kolo Abib Touré

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #71: 12 Jun 2011, 13:42 »

Der er vidst bred enighed om kun at få updates en gang om året. Det vil jeg gøre i fremtiden så. I får en update senere på dagen, regner jeg med.
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #72: 12 Jun 2011, 13:49 »

Fedt Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #73: 12 Jun 2011, 22:26 »

Ikke for at virke desperat, men kan vi forvente en update i aften? Peace
Logged

19-18 nuff' said.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #5"Din vej" - pepsigiggs
« Svar #74: 12 Jun 2011, 23:37 »

Det kan i ikke. I morgen står den på familiebesøg. Så enten i morgen formiddag eller morgen aften kommer der en.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010