home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 908 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)  (Læst 73991 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Månedens tråd -11-"Din vej" af Oli
« Svar #225: 01 Jul 2011, 21:48 »

Oli
Landsholdsspiller

Sv: 11-"Din vej" af Oli
« Svar #226: 01 Jul 2011, 22:47 »

ja det har jeg og den virker fint
Der står: English version of FM 2011... jeg spiller på dansk, kan det så stadig lade sig gøre?

Jonaspetersen93
Manager

Sv: 11-"Din vej" af Oli
« Svar #227: 01 Jul 2011, 22:52 »

Der står: English version of FM 2011... jeg spiller på dansk, kan det så stadig lade sig gøre?

ja det betyder ganske enkelt bare at det står på engelsk

Tidligere: Baloo38

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #228: 01 Jul 2011, 22:55 »

Foretrækker stadig at spille på dansk.
Ikke fordi jeg ikke har problemer med engelsk Rullende Øjne

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #229: 01 Jul 2011, 23:08 »

altså det er kun FMRTE der er på engelsk, og det er hel basic fodbold engelsk

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #230: 01 Jul 2011, 23:09 »

altså det er kun FMRTE der er på engelsk, og det er hel basic fodbold engelsk
Tak Smiley Jeg prøver.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #231: 01 Jul 2011, 23:12 »

Lidt irreterende at jeg skal have det hele skåret ud i pap, men hvor skal jeg gemme den? Er det ligemeget?

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #232: 01 Jul 2011, 23:13 »

jeg plejer at have min liggende på skrivebordet

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #233: 01 Jul 2011, 23:14 »

jeg plejer at have min liggende på skrivebordet
Ok, fair nok. Skulle bare lige sikre mig at den ikke skulle lægges i editormappen eller noget lign.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #234: 01 Jul 2011, 23:15 »

Ok, fair nok. Skulle bare lige sikre mig at den ikke skulle lægges i editormappen eller noget lign.

nej skal den ikke, har du skype hvis du har brug for hjælp

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #235: 01 Jul 2011, 23:18 »

nej skal den ikke, har du skype hvis du har brug for hjælp
Jep, jeg har skype, men tror jeg prøver mig lidt frem Peace

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #236: 01 Jul 2011, 23:53 »

Hmmm... har prøvet mig frem uden held, og har nu også undersøgt at jeg (fordi jeg ikke har downloadet nogen patch) ikke kan bruge FMRTE'en. Så det bliver til 3 udskiftere i hver kamp. Lidt træls, men må håbe at der er andre regler i den næste liga Smiley

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #237: 04 Jul 2011, 18:47 »

12. Update

Store udfordringer, tages med stort smil

Vi er startet op på en ny sæson i npower League 2, hvor vi rykkede op sammen med Luton. Vi er kommet godt fra start, da vi lige nu ligger på en 3. plads i ligaen, selvom vi har spillet en kamp mindre end de to hold over os. Knap så godt går det for vores oprykningskollegaer Luton, der ligger 4. sidst i ligaen, og måske skal tilbage i vores tidligere liga. Vi har også deltaget i den Engelske Ligacup, hvor vi har haft rimelig stor succes, trods vi spillede mod engelske storklubber. Vi var det sidste hold fra vores liga der røg ud, da vi tabte til Preston i 3. runde. Vi spiller også med i den Engelske Vans-pokal, som er en tunering for npower League 1 og 2, hvor vi netop er gået videre fra 1. runde. Jeg har også en anden rigtig dejlig nyhed. Transfervinduet er lige smækket i, og vi er trådt ind til en ny sæson, uden at miste en eneste af vores spillere. Jeg gav Frederik Theisen en bøde på en uges løn efter at have fået direkte rødt i kampen mod Exeter. Det var åbenbart den disciplin de to utilfredse spillere (Theisen og Jørgensen) gerne ville se, og de har derfor begge ændret mening og vil gerne blive i klubben, hvliket man da kun kan blive lidt glad af. Grin Jeg kan også fortælle at jeg lige har fornyet Morten Jørgensens kontrakt. Jeg er begyndt at bruge en hjørnesparksteknik, som jeg har haft meget succes med, hvor Vidarsson har fået scoret en stor mundfuld mål, når man tænker på at han kun nettede 2 gange sidste år. Ja han har faktisk allerede scoret det dobbelte, og han er lige nu vores topscorer.
Hvis i er interesserede i hvordan min hjørnesparksteknik er, skal i bare spørge til.
Jeg tror der er en underlig fejl i spillet, da vores målmand Nikolaj Schimek, hele tiden bliver udtaget til Finlands A-trup på den offensive midtbane, og bliver efter få minutter skiftet ud?? Men det kan jo være at der ikke er nok finner i verdenen til at udgøre en hel trup Tunge

Resultater:

Stillingen:

De Udvalgte Kampe:

Scunthorpe - Freaks Utd
Vi skulle spill vores første kamp i den Engelske Ligacup, og vi havde trukket en meget svær modstander i første runde. Vi vandt i en venskabskamp også over Scunthorpe, men i denne kamp var vi klart undertippede. Det meste af kampen blev vi presset helt i bund, men Nikolaj Schimek stod en fabelagtig kamp, som nok også kan betegnes som hans bedste kamp for klubben, mens vores forsvar også fungerede rigtig godt. På toppen skabte vi ikke det store, og Schimek reddede virkelig vores røv, i store dele af kampen. Mål blev der ingen af i de første 90 minutter, og vi skulle se frem til en nærvepirende forlænget spilletid. I denne tunering er det vind eller forsvind, og vi måtte for alt i verdenen ikke lukke et mål ind. I det 105. minut, kunne et træt mandskab endelig vise sig godt frem, da Træholt sparkede et frispark indover. Der kom en indskiftet Aron Vidarsson hoppende, og kunne heade et vigtigt føringsmål ind. Vi fik holdt Scunthorpe væk fra vores mål i de sidste minutter, og vi kunne ånde lettet op, og se os videre i tuneringen, hvor vi dog igen er uheldige, og skal møde Premier League holdet Birmingham.

Resultat: 0-1

Kampens spiller: Nikolaj Schimek 8.0

Birmingham - Freaks Utd
I sidste runde gik vi videre i form af en overraskende sejr over Scunthorpe. Denne gang skulle vi byde velkommen til Birmingham, der i sidste sæson endte i midten af Premier League. Det var en kamp uden de helt store forventninger, men jeg havde lidt på fornemmelsen, at vi havde chancen mod de stærke spillere fra Englands førende række. Birmingham var ikke super farlige, og de skabte ikke så mange chancer som jeg havde frygtet. Vi havde faktisk ret godt styr på spillet, og i det 9. minut, fik Stephen Carr stoppet Sánchez med ulovlige midler, hvilket resulterede i direkte rødt. Det gav os måske en chance for at skabe noget. Et kvarter efter fik vi så skabt en meget afgørende chance, hvor Mads Hoeg smækkede et indlæg indover, hvor Vinje kunne heade et utrolig vigtigt hovedstød ind bag Ben Foster. Vi formåede at holde dette resultat helt til slut, og sikrede en noget overaskende sejr. I næste runde skal vi spille mod Preston, hvor vi har været heldige med ikke at trække storhold. Thomas Gabe bedrog sig desværre en alvorlig skade hvor han forvrede sin skulder, og er først tilbage om nogen måneder.

Resultat: 0-1

Kampens spiller: Benjamin Vinje 7.8

Rotherham - Freaks Utd
Vi skulle ude møde Rotherham, i den Engelske Vans-pokals 1. runde. Rotherham spiller en liga over os, og var favoritter til dette opgør. Vi viste god figur i første halvleg, hvor vi var meget skarpe i front. Jacob Træholt kunne bringe os i front efter 28 minutter, efter et rigtig god bold i dybden, af Marboe. Efter 39 minutter, fik Hoeg sparket en nedfaldsbold, i det lange hjørne. I slutningen af første halvleg, sparkede Træholt en lang clearing fra ejet mål, og hele vejen ned til enden af modstanderens banehalvdel. Der kom Sánchez spurtende i dybden, og kunne køligt give os et 0-3 resultat med til pausen. Efter en god første halvleg, tog Rotherham lidt over. I det 69. minut, kunne hjemmeholdet, lidt heldigt reduceret, og i det 76. minut, kunne de igen reducere. I de døende minutter, var vi lige ved at smide det hele over bord, da Rotherham tordnede en bold på overlæggeren. Vi endte dog med at sikre os sejren, og vi skal i næste runde spille mod Morecambe.

Resultat: 2-3

Kampens spiller: Andrés Sánchez 8.6

Torquay - Freaks Utd

I denne udekamp, bød vi virkelig Torquay, som på dette tidspunkt lå som nr. 8, op til dans. Efter 28 minutter, kunne Jonas Petersen sparke os i front, efter et indlæg af Andreas Høgserg. I det 41. minut, fik Torquay en mand udvist, og gjorde det heler lidt lettere. Tre minutter senere, var det vores topscorer, Aron Vidarsson, der efter et frispark af Vinje, kunne sparke os foran med to. I anden halvleg, kunne Torquay komme bedst ud, da de efter et frispark fik headet den ind bag Schimek mellem stængerne. Vidarsson var dog igen på spil, efter et hjørnespark, og den hovedstærke forsvarsspiller, kunne med et flyvende hovedstød, igen bringe os foran med to. Petersen skulle da heller ikke glemmes, da han i det 73. minut, headed et slutresultat på 1-4, i kassen.

Resultat: 1-4

Kampens spiller: Aron Vidarsson 9.2

Holdets Lister:

Holdets Topscoreliste:
Aron Vidarsson 5 mål
Jonas Petersen 2 mål
Mads Hoeg 2 mål
Andrés Sánchez 2 mål
Jacob Træholt 2 mål
(med flere)

Holdets Assistliste:
Jacob Træholt 5 assists
Andrés Sánchez 4 assists
Andreas Høgsberg 2 assits
Mads Bye Marboe 1 assist
Aron Vidarsson 1 assist
(med flere)

Holdets Flest gange kampens spiller-liste:
Aron Vidarsson 3 gange
Jacob Træholt 2 gange
Nikolaj Schimek 1 gang
Andrés Sánchez 1 gang
Mads Hoeg 1 gang
(med flere)

Holdets Bedste gennemsnitsbedømmel se-listen
Andrés Sánchez 7.50
Jacob Træholt 7.45
Jonas Petersen 7.28
Mads Hoeg 7.19
Andrés Sánchez 7.19

Spillernes Status:

Eftertragtede spillere:
Vi er igen kommet forbi et transfervindue, uden at måtte slippe en eneste spiller. Transferrygterne kommer og går, og jeg behøver vidst ikke at skrive de eftertragtede spillere op, da de alligevel ikke bliver solgt lige midlertidig. Vi har selvfølgelig også modtaget nogle bud, som jeg godt lige kan remse op, hvis der er interesse i det:

Newcastle har budt 1,35 mio på Stefan Sørensen.

Blackburn har budt 1,9 på Jacob Træholt.

Lazio har budt 1,45 mio på Mads Bye Marboe.

Villarreal har budt 1,1 mio på Stefan Sørensen.

Palermo har budt 1,1 mio på Mads Hoeg.

Bordeax har forhørt sig om Stefan Sørensen.

Paris SG har har budt 1,1 mio på Jacob Træholt.

Skadede spillere:
Daniel V. Thomsen er lige vendt tilbage efter en langvarig skade, og spillede med i kampen mod Preston, hvor vi dog tabte. Daniel V. Jensen er stadig skadet efter sin brækkede fod, men burde snart være til rådighed igen. Thomas Gabe er uheldigvis blevet skadet med en forvreden skulder, og er nu længe ude...

Thomas Gabe 5-7 uger (Forvreden skulder)

Daniel V. Jensen 13 dage-4 uger (Brækket fod)

Utilfredse spillere:
Jeg gav Frederik Theisen en bøde på en uges løn, hvilket ændrede på hans og Jørgensens mening om disciplinen, hvilket gjorde at de begge besluttede sig at blive. Det er jeg rigtig glad for, da de er vigtige spillere for holdet.

Holdets Priser:

Updatens Forsvarsspiller/Målmand:
Denne gang burde det ikke være så svært at kunne se hvem der vinder denne pris. Et hurtigt kig på topscorelisten burde være nok. Det er selvfølgelig Aron Vidarsson, der pga. en ny hjørnesparksteknik, har nettet hele fire gange, og er lige nu vores topscorer.
Jeg synes også vi bør give en lille hånd til vores finske målmand Nikolaj Schimek, der har stået rigtig godt Wink

Men mange gange tillykke til Vidarsson Peace

Updatens Midtbanespiller:
Updatens midtbanespiller, er vundet af Jacob Træholt, der har spillet noget så glimrende. Højrefløjen har scoret 2 mål og lavet 5 assists, som han er kendt for.

Stort tillykke til dig Jacob Thumbs Up

Updatens Angriber:
Angrebet har ikke været noget at prale af i denne tid. Det har ikke været dårligt, men når man tænker på sidste år, virker niveauet ikke så højt, som man kunne have håbet. Den angriber man har forventet sig mest af, må nok være Sánchez, der desværre har været rimelig skuffende, efter en ellers god opstart. Han har i sine 7(2) kampe, kun scoret 2 mål hvor det ene var et straffe. Han har desuden også brændt et straffe. Den spiller som prisen er endt hos, har dog kun spillet 2 kampe i angrebet, mens resten har været på højrekanten og på højrebacken. Den person jeg snakker om, er Jonas Petersen, der da også er disket op med 2 mål.

Tillykke Jonas Wink

Updatens Flop:
Den mest skuffende spiller må nok være Philip Rosenholm. Den 164 cm høje centrale midtbanespiller (højreback), har ikke lavet et eneste mål eller assist, og har begået flere dumme fejl.

Derfor bliver jeg nødt til at give dig denne pris igen Phillip Forlegen

Updatens Detalje:
Frederik Andersen har ikke været kendt for at score så meget. Han fik ikke den store spilletid i sidste sæson, men har vist at han ikke skal holdes ude af truppen. I kampen mod Southend, scorede han et glimrende lob hen over en hjælpeløs Southendkeeper.

http://www.youtube.com/v/3cacKT7kDvg

Stort tillykke med det Frederik Smiley

Mvh. Oli Opstemt

Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Månedens tråd -12-"Din vej" af Oli
« Svar #238: 04 Jul 2011, 19:20 »

Nice med Updatens Angriber, og at jeg selvom jeg er forsvar stadig er topscorer Opstemt God update Thumbs Up

Oli
Landsholdsspiller

Sv: Månedens tråd -12-"Din vej" af Oli
« Svar #239: 04 Jul 2011, 19:22 »

Nice med Updatens Angriber, og at jeg selvom jeg er forsvar stadig er topscorer Opstemt God update Thumbs Up
Tak Smiley Og du mener vel updatens forsvarsspiller Tunge

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010