|
HRz
Gæst
|
|
Hm skidt skidt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Jaaeehh!  Vil dog ikke købes af Tottenham. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Typisk at jeg er den der er budt mindst på  Men god update som altid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Jaaeehh!  Vil dog ikke købes af Tottenham.  Har lige fornyet din kontrakt, så der er ingen interesse i dig lige nu. Og tak allesammen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Træls næsten ikke at have spillet  .. Håber på at det snart kommer  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Jeg har en lidt dårlig nyhed... I npower League 2, skal der i truppen minimum være 4 spillere der har trænet i England i 3 år, inden deres 21. års fødselsdag, hvilket ingen i truppen har endnu. Derfor spiller vi med 4 spillere mindre i truppen, hvilket vil sige at vi kun spiller med 3 udskiftere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Jeg har en lidt dårlig nyhed... I npower League 2, skal der i truppen minimum være 4 spillere der har trænet i England i 3 år, inden deres 21. års fødselsdag, hvilket ingen i truppen har endnu. Derfor spiller vi med 4 spillere mindre i truppen, hvilket vil sige at vi kun spiller med 3 udskiftere  Kan du egentlig ikke bare ændre nogen af spillernes nationalitet med en in-game editor? Jeg ville ikke have noget problem med det ihvertfald.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Kan du egentlig ikke bare ændre nogen af spillernes nationalitet med en in-game editor? Jeg ville ikke have noget problem med det ihvertfald.
Kunne i hvert faldet være dejligt for mig med lidt flere udskiftere end 3. Hvor henter jeg in-game editoren? Og forresten har det ikke noget med deres nationalitet at gøre, men hvor mange år de har trænet i England...men det kan man vel også ændre i editoren på en eller anden måde (kom gerne med forslag) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Kunne i hvert faldet være dejligt for mig med lidt flere udskiftere end 3. Hvor henter jeg in-game editoren? Og forresten har det ikke noget med deres nationalitet at gøre, men hvor mange år de har trænet i England...men det kan man vel også ændre i editoren på en eller anden måde (kom gerne med forslag)  Kan FMRTE ændre det? -har aldrig brugt det, så ved ikke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
har vi ikke snart trænet i 3 år? Vi er først lige startet på anden sæson, så nej...desværre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
når men en in-game editor kan du hente på siden her... FMRTE
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Kan FMRTE ændre det? -har aldrig brugt det, så ved ikke.
Jo det tror jeg (har heller ikke selv brugt det) men er det ikke det det samme som in-game editoren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
når men en in-game editor kan du hente på siden her... FMRTE
Men hvordan skal jeg sørge for at i har trænet i 3 år? Og kan der ikke opstå problemer med den?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Jo det tror jeg (har heller ikke selv brugt det) men er det ikke det det samme som in-game editoren?
Ja okay, det har du alligevel nok ret i  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|