3. Update
Er der overhoved nogen der kan stoppe os?
Holdet havde denne gang en del forventninger, efter den flotte start. Jeg synes de klarede presset meget flot, og blive ved med at imponere. Lige nu, har vi indtaget førstepladsen, og har lavet forspring ned til vores nærmeste forfølgere, på 3 point. Vi er indtil nu ubesejrede i ligaen, men har dog heller ikke mødt nogen af de store tophold endnu.
Resultater: (Er kommet til at spille en kamp mere, end de 5 kampe jeg plejer at spille ad gangen, men det må i leve med)
Her har jeg skrevet om nogen af vores bedste/mest spændende kampe:
Fleetwood - Freaks UtdDette var en kamp hvor at hele første halvleg, stod på total Freaksdominans. Hele holdet var meget energiske, og det lå længe op til scoring for udeholdet. Det skete også i det 16. minut, da Nikolaj Schimek skød et langt målspark, der på spektakulær vis, endte hos Sánchez, der lagde den i nettet (assist til Schimek). Blot 2 minutter efter scorede Morten Gabe. Han stod også noteret for vores 3. mål efter 27. minutter. I slutningen af første halvleg, lavede Daniel V. Jensen, et super flot mål, og sendte os til pausen med 0-4. I anden halvleg skruede vi en del ned for tempoet, og endte desværre med at lukke 2 mål ind... men en sejr er en sejr, og vi fik de 3 point på flot maner.
Freaks Utd - CambridgeMed en sejr over Cambridge, kunne vi indtage førstepladsen, og lave et forspring på 3 point, ned til de andre hold i topstriden. Det varen kamp hvor at jeg havde sparet Andrés Sánchez pga. træthed. Til gengæld, kunne hans afløser sikre os en 1-0 føring, da Thomsen bankede bolden i mål halvejs inde i første halvleg. Der var mange chancer i kampen, og jeg blev mere og mere frustreret over, at vi ikke bare kunne lukke og slukke kampen. I det sidste af kampen, blev vores hold mere og mere sløsede. Det resulterede også at Cambridge, i det 80. minut, udlignede... en sur manager bag skærmen
Efter målet gav vi bolden op, og blot 20 sekunder efter, sendte Jensen, et flot skruet indlæg indover, der endte hos Cambridge´s forsvarspiller, der flot headede bolden i mål... desværre for ham var det hans ejet (godt for os)
Stillingen:(Topscorerlisten, assistlisten, flest gange kampens spiller-listen og bedste gennemsnitsbedømmel
se-listen, er kun taget efter de "officielle" kampe, og ikke venskabskampene)
Holdets Topscoreliste:Andés Sánchez 14 mål
Thomas Gabe 2 mål
Morten Aggergaard 2 mål
Daniel V. Jensen 2 mål
Daniel V. Thomsen 1 mål
(med flere)
Holdets Assistliste:Mads Hoeg 3 assists
Jacob Træholt 3 assists
Andrés Sánchez 3 assist
Thomas Gabe 2 assists
Andrea Høgsberg 2 assists
(med flere) (Nikolaj Schimek 1 assist)
Holdets Flest gange kampens spiller-liste:Andrés Sánchez 6 gange
Benjamin Vinje 1 gang
Thomas Gabe 1 gang
Mads Hoeg 1 gang
Daniel V. Thomsen 1 gang
(med flere)
Holdets Bedste gennemsnitsbedømmel se-listenAndrés Sánchez 8.01
Daniel V. Jensen 7.13
William Osborn 7.06
Stefan Sørensen 7.04
Jacob Træholt 7.04
Månedens Helt: Igen bliver jeg nødt til at uddele denne pris til Sánchez, som altså bare bliver ved med at score. 14 mål og 3 assists, er det blevet til på 9(1) kampe! Igen vil jeg kalde det meget flot, og han er virkelig både holdets og ligaens store profil.
Månedens Flop: Prisen er endt hos en spiller hos en spiller, som igennem en periode har haft ret svært ved at styre sit temperament. Jeg har derfor givet den til Morten Jørgensen, som i sine 3(3) kampe for klubben, har hevet 2 røde- og 4 gule kort hjem... Styr dig lidt Morten!
Månedens Detalje: Denne måneds detalje harv været svær at vælge, da der har været to ret bemærkelsesværdige ting, som forresten begge blev lavet i samme kamp. Jeg har derfor valgt, at udrække 2 månedens detaljer
Den første blev faktisk lavet af vores finske målmand Schimek. Han har ikke ligefrem været kendt for sine gode målspark, men det holdt ham ikke fra at sparke et langt langt målspark, i kampen mod Fleetwood. Sparket var faktisk så langt at det endte som en stikning til Andrés Sánchez, som sikkert scorede.
http://www.youtube.com/v/IN2LTVtBIEoDen anden detalje blev lavet af Daniel V. Jensen, der i selv samme kamp, tog et langt løb ind i banen, og hamrede den op i venstre hjørne.
http://www.youtube.com/v/ghLtEoUzhvgTillykke til de to med prisen
Mvh. Oli