home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  World League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: World League  (Læst 23869 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #15: 07 Jun 2011, 15:43 »

Det ser spændende ud. Personligt finder jeg det dog finurligt, at der er valgt 4 hold fra PL i GL og hele 5 fra La Liga. Altså menes Valencia, Atletico Madrid og Sevilla alle at være stærkere end City?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #16: 07 Jun 2011, 15:44 »

Mener du logoet?
Har jo ikke ændret ligaens ID hvorfor at de engelske ligalogoer stadig vises på de engelske rækker Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #17: 07 Jun 2011, 15:45 »

Det ser spændende ud. Personligt finder jeg det dog finurligt, at der er valgt 4 hold fra PL i GL og hele 5 fra La Liga. Altså menes Valencia, Atletico Madrid og Sevilla alle at være stærkere end City?

Jeg tog det efter reputation, selvfølgelig kunne man godt have lavet en større blanding i det og det kunne måske have gjort det mere spændene. Men som sagt så er det reputationen der har afgjort hvor de forskellige hold ligger henne Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #18: 07 Jun 2011, 15:46 »

Du skal heller ikke forstå det som stor kritik. Jeg finder stadig projektet yderst spændende Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #19: 07 Jun 2011, 15:48 »

Du skal heller ikke forstå det som stor kritik. Jeg finder stadig projektet yderst spændende Smiley

Haha forstod det nu heller ikke som kritik, det var da en god ide som jeg helt sikkert vil overveje hvis jeg laver et linene projekt senere Smiley
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #20: 07 Jun 2011, 15:50 »

1. spørgsmål: Hvorfor har du valgt at sætte 3 hold fra Portugal i gold, og dermed undlade hold som Man City, Tottenham, o.s.v...

2. spørgsmål: Hvorfor er Aston Villa i Bronze og ikke sølv?

3. spørgsmål: Hvor er Bate Borisov? De kunne muligvis godt erstatte Fredericia

4. spørgsmål: Hvilken Patch er det?

5. spørgsmål: Hvordan ændrer du holdenes ligaer uden at ændre deres nationalitet? Du siger nemlig at Barcelona får spanske spillere, Juve får Italienske o.s.v.


Men det ser mega fedt ud! Opstemt Er der virkelig ikke en der kan uploade et save med alle ligaerne for mig? uden at oprette manager. Er nemlig kommet til at slette min steam-mappe :/
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #21: 07 Jun 2011, 15:52 »

Mener du logoet?
Har jo ikke ændret ligaens ID hvorfor at de engelske ligalogoer stadig vises på de engelske rækker Smiley
Altså selve ligaen som skulle hedde ''Golden League'' hedder Barclays Premier League? Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #22: 07 Jun 2011, 15:56 »

1. spørgsmål: Hvorfor har du valgt at sætte 3 hold fra Portugal i gold, og dermed undlade hold som Man City, Tottenham, o.s.v...

2. spørgsmål: Hvorfor er Aston Villa i Bronze og ikke sølv?

3. spørgsmål: Hvor er Bate Borisov? De kunne muligvis godt erstatte Fredericia

4. spørgsmål: Hvilken Patch er det?

5. spørgsmål: Hvordan ændrer du holdenes ligaer uden at ændre deres nationalitet? Du siger nemlig at Barcelona får spanske spillere, Juve får Italienske o.s.v.


Men det ser mega fedt ud! Opstemt Er der virkelig ikke en der kan uploade et save med alle ligaerne for mig? uden at oprette manager. Er nemlig kommet til at slette min steam-mappe :/

De første to spørgsmål er på grund af reputation. Jeg satte holdene ind efter deres reputation og det var disse hold der stod øverst.
Grunden til at jeg ikke har et hold som BATE med er at jeg tænkte at der nok var nogle hold folk hellere vil være end andre. Derudover skal det siges at jeg ikke har tænkt så meget i de øst-europæiske baner, og der er da helt sikkert hold der sagtens kunne begå sig der. Men hvis det er kan man jo altid selv gå ind og ændre det Smiley
Der spilles med den nyeste patch
Det der med ungdomsspilere forstår jeg heller ikke selv. Havde regnet med at alle ville få engelske spillere, men sådan blev det af en eller anden grund ikke. Ved ikke hvorfor, så det kan jeg desværre ikke give dig svar på Smiley

@Jarto
Det ved jeg ikke hvorfor, det gør den ikke på min  Tunge
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #23: 07 Jun 2011, 16:06 »

nu tager vi lige FCK som eksempel. FCK er jo stadig en dansk klub og deres by er København, den ligger jo stadig i Danmark og derfor ville de stadig få dansle talenter.

andre eksempler som i virkeligheden spiller i et andet land en det de kommer fra.
San marino, de spiller i serie c2 i Italien, men  de kommer fra San Marino og får talenter fra San Marino.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #24: 07 Jun 2011, 16:23 »

tak for svarene Opstemt
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #25: 07 Jun 2011, 16:47 »

Lyder rigtig spændende, kan ikke helt beslutte mig for om jeg skal prøve dette eller det hardcore LLM, selvom jeg er stor Brøndby fan, tror jeg det kunne være spændende og se hvor lang tid det ville tage at gøre et hold som FCK "stort" tror nemlig det ville være "nemt" eller nemmere her end i et normalt spil Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #26: 07 Jun 2011, 16:54 »

Der er jo langt større konkurrence om oprykningspladserne så tror at man skal være god til at have en hvis rotation i truppen for at opretholde et højt niveau over en hel sæson. Med den høje konkurrence tror jeg at det kan blive lidt sværere at komme op i Golden League hurtigt, da man som sagt skal præstere godt hele tiden. Men man kan selvfølgelig godt vende den om og sige at man kun skal fokusere i en liga kan gøre det nemmere samtidig med jeg har prøvet at lave de økonomiske gevinster nogenlunde lige.
I de sæsoner jeg har simuleret er det meget meget forskelligt fra gang til gang hvem der vinder Golden League, Pokalturneringerne samt hvem der rykker op. Det er også noget af det jeg synes gør ligaen så spændene da der næsten ikke er udråbt nogen favorit på forhånd Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #27: 07 Jun 2011, 18:17 »

@Bobby112
Her uploaded et spil til dig her: http://gupl.dk/60998/

Er selv i gang med at starte et spil op, nu skal jeg bare finde ud af hvem jeg skal være  Thumbs Up
Andre der er i gang?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #28: 07 Jun 2011, 18:51 »

Så er spillet i gang, og valget faldt på Ajax i Silver League. Målet er ikke oprykning i første omgang da holdet er tippet til en bundplacering, men jeg håber på at kunne hive en top 10 hjem. Derudover er målet også at klare mig godt i pokalturneringen og ad den vej hente nogle penge hjem til klubben Smiley

Der er lagt SS op af alle ligaerne i den første besked i tråden.
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #29: 07 Jun 2011, 19:18 »

@Bobby112
Her uploaded et spil til dig her: http://gupl.dk/60998/

Er selv i gang med at starte et spil op, nu skal jeg bare finde ud af hvem jeg skal være  Thumbs Up
Andre der er i gang?
Fuuuck du er min gud!! Opstemt
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010