home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  World League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: World League  (Læst 23899 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #60: 17 Jul 2011, 13:28 »

Lyder rigtig rigtig godt at der er så mange der er gået i gang med et spil, opdater endelig hvordan det går Smiley

På en Mac skal den ligges i dokumenter --> Sports interactive --> football manager 2011 --> editor data og så burde den være klaret Smiley

Angående de andre spørgsmål så skal man bare loade den engelske liga. Størstedelen af de andre ligaer virker ikke da jeg har flyttet mange hold fra diverse ligaer over i det engelske liga system. Tror faktisk det er umuligt at starte spillet hvis man vælger flere ligaer end den engelske. Eller det crasher ihvertfald. Så kun vælg den engelske.

Angående det med premiepenge bygger det på erfaringer fra tidligere spil hvor jeg ligeledes har lavet disse rækker. Når man kommer et par år frem skete det tit at mange hold i de lavere ligaer gik konkurs da premiepengene og TV-pengene ikke var ændret. Det gjorde at klubbernes indtægter ikke kunne følge med lønningerne. Derfor besluttede jeg mig for at gøre det lige for alle hold uanset række, for det første for at sørge for at holdene ikke går konkurs men for det andet også for at skabe mere konkurrence i fremtiden mellem holdene. Det er jo kedeligt hvis det samme hold vinder hver eneste gang Wink
Logged

Hej1234
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #61: 31 Jul 2011, 16:49 »

Hvis det er din startopstilling, vil jeg gerne vide, hvordan du gør så du får 12 spillere på banen  Tunge
Hansen er gledet ud, så nu spiller jeg med 11 spillere... Fandt ud af jeg havde skrevet forkert Tunge
Logged

Neymar <3<3<3<3<3<3

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #62: 31 Jul 2011, 16:52 »

Endnu engang tak for det fremragende arbejde Smiley
Perferk DB, når man skal spille mod vennerne  Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #63: 31 Jul 2011, 18:02 »

Utrolig fed idé og helt sikkert en ting jeg vil kaste mig ud i Smiley - enten bliver det AC Horsens eller FCK Smiley 
Dog lige en ting.... hvad med de europæreske turneringer...... har du slettet dem eller hvordan foregår det? Smiley
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #64: 31 Jul 2011, 19:48 »

@Styleez-02


Mener at der ligesom det engelske sstem er 2 andre cups at spille om, liga cup og FA Cup


Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #65: 01 Aug 2011, 13:54 »

Ideen med at spille champions league og europa leaguer dør lidt når alle de bedste hold i verden i forvejen er samlet i en liga, så de turneringer spilles ikke. I stedet er der oprettet to pokalturneringer der skal erstatte champions league of euro league. Derudover er der også to super cups så der er nok turneringer at prøve og vinde eller overraske i Smiley
Hvordan går det med jeres spil? Jeg skal selv til at starte et nyt spil op da mit sidste ikke blev så godt. Holdet er jeg dog ikke helt sikker på da jeg har nogle forskellige ideer. Tænker lidt hold som Dortmund, Villarreal, Napoli, Palermo osv. Altså hold der skal bygges op før de kan konkurrere med de store drenge. Derudover har jeg også overvejet nogle danske hold i de lavere rækker, da det kunne være fedt at gøre en af dem til det bedste hold i verden. Har overvejet FCN, hvad synes i? Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #66: 01 Aug 2011, 20:03 »

Så er spillet med FCN startet op.
Det langsigtede mål er selvfølgelig at rykke op i Golden League, men der kommer nok til at gå noget tid med det så indtil videre må jeg nøjes med nogle mindre mål. FCN er tippet til en 17. plads i starters league dvs. lige over nedrykningsstregen, jeg tror dog at holdet har mere potentiale end det så vil da prøve og se om jeg kan nå play-off pladserne til oprykning. Tvivler på at jeg kan ende på en de tre første pladseringer der giver direkte oprykning.
Målet i denne sæson må derfor være en solid midterplacering, evt. play-off plads alt efter hvordan sæsonen skrider frem.
Derudover skal der også satses på pokalturneringer, og få skrabet nogle penge hjem til klubben via nogle gode resultaterne i de to turneringer. Vi må se hvor meget holdet kan overraske.

Taktikken bliver en 4-3-3, eller en 4-5-1 om man vil. Har indtil videre kun spillet en venskabskamp, men det var en kamp der bød på en 2-0 sejr over Bronze League holdet Olympiakos, hjemme på Farum Park. En god start Smiley

Skal nok holde jer opdateret på mit spil Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #67: 04 Aug 2011, 01:15 »

Jeg vil prøve at starte op med FCK, selvom jeg dog er Brøndby fan. Vil bare prøve det af Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

real88madrid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #68: 15 Aug 2011, 10:15 »

hvor skal filen placeres? spændende tiltag
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #69: 15 Aug 2011, 10:18 »

Inde under dokumenter-->sports interactive --> football manager 2011 --> editor data Smiley
Logged

real88madrid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #70: 15 Aug 2011, 10:25 »

tak.Smiley
Logged

real88madrid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #71: 15 Aug 2011, 10:33 »

jeg kan dog ikke oprette noget spil da der er en gul advarselstrekant ud for et land. f.eks england kan ikke markeres. Der står 16 hold skal registreres men at der kun er 14? kan godt ske jeg har overset noget?
Logged

jallefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #72: 07 Sep 2011, 12:25 »

er rykket op med sunderland 3 år i træk nu, og ligger altså i Silcer League. Har dog det problem, er der stort set ikke er nogen der gider til min klub, andre end dem der er dårligere end dem i min startopstilling :s er det mig der er en nar som manager, eller er der andre grunde? Opstemt
Logged

Juhl99
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: World League
« Svar #73: 27 Sep 2011, 12:23 »

Ved mig fungere det med CL ikke rigtig. Efter en sæson skulle jeg åbenbart stadig spille CL, selvom man ikke kan se grupperne når man går under turneringen. Så bliver kampene åbenbart stadig spillet, ved ikke om det er muligt at få det fjernet ? Wink Men ellers en rigtig fed database Smiley
Logged

Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World League
« Svar #74: 28 Sep 2011, 17:42 »

er det ikke muligt at få de seneste transfers med i denne DB?
altså både denne DB og en transferopdatering?
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010