|
Brøndby 1964
|
|
Sjovt du lige er Littlehampton. Var virkelig tæt på at vælge dem.  Hehe. Tog dem også mest pga. deres klubnavn, men deres hjemmebanetrøje er også ret fed. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Hvordan får i jeres Kit og logoer til at virke, mit virker ikke og det fjerner lidt lysten?
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Hehe. Tog dem også mest pga. deres klubnavn, men deres hjemmebanetrøje er også ret fed.  Ja.  Bryder mig dog ikke om deres logo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Startede uden job og henvendte mig til Chobham & Ottershaw - de ville gerne have mig og nu er jeg så ansat. En lorte trup i en lorte liga  - forresten hvordan finder man spillere når man ingen talentspejdere har? Man må jo ikke bruge søger funktionerne 
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Er Cherry Red Records division 1 den dårligste liga?
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Hvordan får i jeres Kit og logoer til at virke, mit virker ikke og det fjerner lidt lysten?
Se "hoved indlægget" på 1. side  - så står den under beskrivelse i downloadsne. Startede uden job og henvendte mig til Chobham & Ottershaw - de ville gerne have mig og nu er jeg så ansat. En lorte trup i en lorte liga  - forresten hvordan finder man spillere når man ingen talentspejdere har? Man må jo ikke bruge søger funktionerne  Læs "Reglerne" også på side 1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Er Cherry Red Records division 1 den dårligste liga?
Nej, mener de alle er "lige" lave i level 10 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Startede uden job og henvendte mig til Chobham & Ottershaw - de ville gerne have mig og nu er jeg så ansat. En lorte trup i en lorte liga  - forresten hvordan finder man spillere når man ingen talentspejdere har? Man må jo ikke bruge søger funktionerne  Klik på: Dit Navn>Jobs Der kan du så sætte en annonce om talentspejdere ind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Jamen har også fået logoerne til at virke nu, hvad med kits, skal man udpakke dem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
Kan man godt få logoerne ind mit i et spil? eller skal man starte forfra så? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Kan man godt få logoerne ind mit i et spil? eller skal man starte forfra så?  Du kan sagtens få dem ind midt i spillet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Men dem jeg har linket til er der ikke så mange i 10. division men længere oppe fra 9. division og opefter er de der næsten alle sammen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
Du kan sagtens få dem ind midt i spillet  Nice så vil jeg prøve at gøre det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Der er jo ikke nogen hold i level 10 der har "rigtige" kits selvom jeg har fået det til at virke? Kan nemlig se at PL holdene har fået nye kits.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|