home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter  (Læst 51164 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« Svar #105: 07 Jun 2011, 13:11 »

Nå, en af jer har valgt AFC Liverpool, så mit valg er faldet på AFC Blackpool. Mit primære mål med spillet vil være at komme højere end storebror Blackpool. Men det er vel ikke sådan at de to klubber har noget med hinanden at gøre, så man ikke kan rykke forbi dem?
Det tror jeg umiddelbart ikke.

http://en.wikipedia.org/wiki/A.F.C._Blackpool

Kolo Abib Touré

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #106: 07 Jun 2011, 13:11 »

bum bum.. efter at opleve samme langsommelige loading tid på DB'en til level 10, valgte jeg at prøve med et spil med lille DB, ingen andre ligaer end den danske, og havde igen samme situation..

Viser sig at man nok skal forvente ekstra lang loading tid hvis man både har en virus scan, en spyware scan og en disk optimering kørende.. dårlig timing at have det hele kørende lige som man vil lave et spil, ak ja, frem med bærbaren, hvor det så vil blive ned til 12 der bliver taget med (da spillet allerede efter de vanlige 30-40 sekunders tid var klar.. klub jagten sættes i gang! lige for god ordens skyld, vælger man bare hold med det her LLM, eller skal holdet vælge os (skal vi søge om stillinger som arbejdsløs manager)?

Det tror jeg ikke er nødvendigt, da de fleste hold på det niveau vil acceptere dit tilbud Smiley

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

NiklasV
Gæst

« Svar #107: 07 Jun 2011, 13:12 »

bum bum.. efter at opleve samme langsommelige loading tid på DB'en til level 10, valgte jeg at prøve med et spil med lille DB, ingen andre ligaer end den danske, og havde igen samme situation..

Viser sig at man nok skal forvente ekstra lang loading tid hvis man både har en virus scan, en spyware scan og en disk optimering kørende.. dårlig timing at have det hele kørende lige som man vil lave et spil, ak ja, frem med bærbaren, hvor det så vil blive ned til 12 der bliver taget med (da spillet allerede efter de vanlige 30-40 sekunders tid var klar.. klub jagten sættes i gang! lige for god ordens skyld, vælger man bare hold med det her LLM, eller skal holdet vælge os (skal vi søge om stillinger som arbejdsløs manager)?
Det er lidt op til dig selv Smiley
- jeg har personligt selv valgt et hold, tror jeg også alle andre har. Man må dog ikke skifte klub, medmindre man bliver fyret Smiley

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #108: 07 Jun 2011, 13:13 »

NiklasV
Det skal vidst også lige nævnes at starte på laveste manager omdømme. (hvis det ikke allerede er blevet nævnt)
Synes det skal stå på den første post.

NiklasV
Gæst

« Svar #109: 07 Jun 2011, 13:14 »

NiklasV
Det skal vidst også lige nævnes at starte på laveste manager omdømme. (hvis det ikke allerede er blevet nævnt)

Det har du selvfølgelige ret i Smiley
- regner jeg med folk selv kunne tænke sig til, men jeg smider den da lige på "reglerne" Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #110: 07 Jun 2011, 13:15 »

NiklasV
"Automatisk" den er vel også fin nok da den vælger det der er mest normalt på det pågælende niveau?

NiklasV
Gæst

« Svar #111: 07 Jun 2011, 13:16 »

"Automatisk" den er vel også fin nok da den vælger det der er mest normalt på det pågælende niveau?
Ja, der vælger den stadig "serie 6" af sig selv, da dit omdømme ligeledes er "uprøvet" Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #112: 07 Jun 2011, 13:17 »

Normalt LLM (Dafuge's challenge), der skal man simulere første sæson, og så vælge en af oprykkerne, men det lader ikke til at være sådan i denne tråd Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

NiklasV
Gæst

« Svar #113: 07 Jun 2011, 13:19 »

Normalt LLM (Dafuge's challenge), der skal man simulere første sæson, og så vælge en af oprykkerne, men det lader ikke til at være sådan i denne tråd Peace
Nej så "hardcore" er vi ikke Smiley og så om man valgte en af oprykkerne, vil det være lige så nemt at rykke op som dem der er seedet 1. - da alle holdene nede på det niveau er stort set ens.
Derved er det ens manager evner der bliver testet, og ikke holdet der gør arbejdet for dig Smiley

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 07 Jun 2011, 13:23 »

Det er lidt op til dig selv Smiley
- jeg har personligt selv valgt et hold, tror jeg også alle andre har. Man må dog ikke skifte klub, medmindre man bliver fyret Smiley

Hvis vi skal gå efter realismen, så er det vel tilladt at skifte hvis man får jobtilbud fra en højerestående klub, det ville de fleste managere vel gøre?

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

NiklasV
Gæst

« Svar #115: 07 Jun 2011, 13:25 »

Hvis vi skal gå efter realismen, så er det vel tilladt at skifte hvis man får jobtilbud fra en højerestående klub, det ville de fleste managere vel gøre?
Det har du selvfølgelig ret i, jeg sætter bare loyalitet i højsædet Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #116: 07 Jun 2011, 13:26 »

Nogen der vil med om bag laden og spille kamp!  Thumbs Up

Edit: Det ligner mere end Ridebane end en boldbane! Smiley

NiklasV
Gæst

« Svar #117: 07 Jun 2011, 13:29 »

Haha, hvor er det blæst Opstemt

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #118: 07 Jun 2011, 13:30 »

Det har du selvfølgelig ret i, jeg sætter bare loyalitet i højsædet Smiley

Undskyld min undren, men at 'bestemme' hvordan andre skal spille, er det ikke under lavmålet? Jeg er helt indforstået med, at det selvfølgelig er dig der startede tråden, men om folk vil skifte klub eller ej, det er altså ikke dit ansvar. Du har 'lånt' en database, og har derfor ikke selv lavet nogle ændringer, så jeg kan ikke se, hvordan det pludselig er blevet 'dit projekt', som det virker meget til at være.

Skift klub hvis i vil gutter, Niklas bestemmer sgu hverken hvad der er realistisk, og hvad der ikke er realistisk.

If you can't join them, beat them.

Szczesny
Manager

« Svar #119: 07 Jun 2011, 13:31 »

Nej så "hardcore" er vi ikke Smiley og så om man valgte en af oprykkerne, vil det være lige så nemt at rykke op som dem der er seedet 1. - da alle holdene nede på det niveau er stort set ens.
Derved er det ens manager evner der bliver testet, og ikke holdet der gør arbejdet for dig Smiley

Det var skam heller ikke nogen kritik.

Jeg synes det er ganske god underholdning, at sidde og følge lidt med i jeres projekt Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010