home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1179 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hårdt arbejde slår penge - Atlético Madrid
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hårdt arbejde slår penge - Atlético Madrid  (Læst 3870 gange)
Enzo
Manager

Hårdt arbejde slår penge - Atlético Madrid
« : 02 Jun 2011, 21:11 »

Atlético Madrid er en lillebror til Den Majestætslige storklub Real Madrid. Sidst de havde succes i europa var 12 Maj 2010, hvor de deltog i selveste finalen mod et fysisk stærkere Fulham hold. Det var dog ikke Champions League finalen, derimod endnu en lillebror, nemlig i Europa Cuppen. Den gang var det et spændende drama, for kampen endte 1-1 efter ordinær spilletid, og så måtte de to kæmpende mandskaber ud i forlænget spilletid. Der trak Atlético Madrid og Forlán det længste strå, da selveste Forlán nettede sejretsmålet, hvilket bragte ham op på 2 mål i kampen..
Vores drøm er en gentagelse, modsat den 12 Maj, så er det Champions League trofæet som skal løftes efter dommerens sidste fløjt.
Ungdomsakademiet har udviklet store spillere, bla. El Nino, bedre kendt som Fernando Torres, og den erfarne Schalke spiller Raul.

Kan det lade sig gøre med den nye træner. Endnu en dansker, ligesom dengang
Jesper Grønkjær og Børge Carlo Mathiesen optrådte for madrisanerne. Denne gang med dansker navnet .
« Seneste Redigering: 16 Aug 2011, 19:30 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

Sv: Hårdt arbejde slår penge - Athletico Madrid
« Svar #1: 02 Jun 2011, 21:36 »

Atlético Madrid - Manager præsentation
Det hele startede med at jeg foretog det sædvanlige. Jeg interviewede spillere. Det havde jeg gjort hele karrieren, det startede dog ikke lige efter folkeskole. Efter folkeskolen, tilbød Brøndby mig en fuldtidskontrakt. Det var de lykkeligste dage i mit liv, men en forfærdelig dag ødelagde det hele. Det var en træningskamp mod Lyngby, jeg driblede to man, og jeg gjorde hvad der var blevet sagt til mig i pausen, ”KØR SELV”. Det skulle jeg bare aldrig have gjort, for en noget frustreret højreback, savede mig midt over, og derefter er det som om at mit liv er blevet sprunget over. Jeg vågnede på hospitalet, hvor en sportslæge, efter nogle undersøgelser, havde erklæret mig fodboldinvalid. Det var en trist nyhed. Men så i dag skete det. Jeg havde lige lagt artiklen fra mig, som jeg selv havde skrevet, jeg var godt tilfreds, og der ville hobe sig en kæmpe debat op, på avisens hjemmeside. Men midt i en kaffeslurk ringer min Iphone. 3 gange i rap, endda. Jeg kiggede på den. Numrene så bekendte ud. Jeg undersøgte dem på min Mac, og det viste sig at være bestyrelsen for tre forskellige klubber. Lige fra Real Betis til Barcelona. Og derimellem Atlético Madrid. Jeg havde ikke bestemt mig. Jeg spekulerede, og undrede mig i timevis før jeg ringede tilbage. Hvorfor fanden vil så store klubber, tilknytte en gammel journalist som mig, til deres trænerstab, og så endda som manager. Puha. Men ingen jeg havde set mig om, havde jeg allerede foretaget opkaldet til Enrique Cereze, som havde bestyrelses formands rollen i klubben. Jeg så meget frem til et samarbejde med denne mand.
« Seneste Redigering: 03 Jun 2011, 18:38 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #2: 02 Jun 2011, 21:39 »

Pallemus(din signatur)...
Vil kigge med og hvordan denne her blog udvikler sig! God start indtil videre  Thumbs Up
Glæder mig til at finde ud hvorfor de vil have en Journalist  Wink

Enzo
Manager

« Svar #3: 02 Jun 2011, 22:00 »

Helt iorden.. Smiley
Kom gerne med ting jeg kan gøre bedre..
Og i må undskylde det grafiske, men jeg orker ikke at bruger flere timer i paint Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 02 Jun 2011, 22:16 »

Jeg vil som det første foreslå at du starter med at skrive klubbens navn korrekt hver gang - de hedder Atlético, ikke Athletico Smiley

Enzo
Manager

« Svar #5: 02 Jun 2011, 22:17 »

Super Opstemt

Enzo
Manager

Sv: Hårdt arbejde slår penge - Atlético Madrid
« Svar #6: 03 Jun 2011, 17:41 »

Atlético Madrid - Hej allesammen, lad os så komme igang.
Jeg havde nu været på arbejde en uges tid, og mit kendskab til spillerne var blevet storartet. Jeg havde et nogenlunde indblik i hvilke spillere jeg ville starte med i de vigtigste kampe, men alligevel så fik reservespillerne et håb, hvilket betød at de fik et par kampe, hvor de kunne vise deres værd. Første kamp var  på hjemmebane hvor vi tog imod:

Aston Villa
Kampen endte 1-1, på mål af Heskey og Agüero..
- En fornem indsats af spillerne, trods det uafgjorte resultat.

Cagliari
Var det næste hold som skulle møde vores styrke på Vicente Calderón, i Madrid.
En kamp som vi dominerede, og allerede efter 16 sek, scorede min vidunderdreng Sergio Agüero.
Han scorede så igen, og både Forlán og Cesar Ortiz sendte sig på måltavlen, inden vi gav italiernerne et dumt trøstemål.
Men alt ialt en god kamp.

Cremonese
Et ukendt hold fra Italien som alligevel bragte os lidt i problemer, specielt i starten af kampen.
De kom foran, ved at sætte bolden køligt i netmaskerne, eftersom dommeren mente at Filipe gik for hårdt ind i en tackling.
Vi kom dog hurtigt igen, og igen, og igen.. For inden længe så havde Diego Forlán scoret 3 kasser..
En strålende enkeltmandspræstati on som man kunne råbe hurra for, for resten af holdet var da ikke til at skimte på banen.

Genoa
Havde sikkert set kampem forinden, for de dækkede uhyre tæt på Forlán, og det lykkedes han uheldigvis heller ikke at score, trods en kæmpe friløber. Men en noget yngre angrebsmakker, Agüere, havde snørret støvlerne rigtig, får nu stod den altså 3-0 i kampen, og endnu et hattrick af en af vores angribere..Men endnu en gang formåede vores defensiv ikke at holde nullet, da de scorede selvom i de sidste minutter. Ellers var det Fantastisk. En kamp som jeg havde spået til at blive svær, specielt hjemmebane fordelen var en plage, da de mange tilhængere kom for at hylde spillerne fra Genoa.

Ponferradina
Ventede i den sidste venskabkamp, og sikke en skuffelse. Trods et stort antal af chancer, så endte kampen 0-0.

« Seneste Redigering: 03 Jun 2011, 18:44 af Enzo » Logged

asj89
Gæst

« Svar #7: 03 Jun 2011, 17:45 »

Du behøver da ikke at bruge flere timer i Paint, for at få flot grafik. Og tror heller ikke at flere timer i Paint ville give et særlig godt resultat. Wink

For simpel lækker grafik, uden Paint, skal du bare bruge denne gode guide: http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=15

Enzo
Manager

« Svar #8: 03 Jun 2011, 18:38 »

Tak Opstemt

Enzo
Manager

« Svar #9: 03 Jun 2011, 18:45 »

Hvad synes i om grafikken? Opstemt

asj89
Gæst

« Svar #10: 03 Jun 2011, 21:48 »

Hvad synes i om grafikken? Opstemt
Uha, det var da vist godt jeg fik postet den guide til dig. Den har virkelig pyntet din blog. Synes dog at Mourinho billedet godt kunne være lidt mere aflangt, men det er sku' flot. Wink

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #11: 03 Jun 2011, 21:52 »

synes det er sjovt/godt lavet med at skrive modstanderklubben i deres trøjefarve Wink vil kigge lidt med

Tidligere: Baloo38

Enzo
Manager

« Svar #12: 03 Jun 2011, 22:12 »

synes det er sjovt/godt lavet med at skrive modstanderklubben i deres trøjefarve Wink vil kigge lidt med

Super godt set.
Jeg vidste ikke om i ville lægge mærke til det Peace

PhilipFlink
Manager

« Svar #13: 03 Jun 2011, 22:16 »

God blog !

Kan godt lide der er så mange farver .. Det fanger en Wink Keep it up

Enzo
Manager

« Svar #14: 03 Jun 2011, 22:17 »

Der kommer måske en opdate idag, ellers vil der kommer 2-3 stykker imorgen..

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010