home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Din vildeste regen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Din vildeste regen  (Læst 22055 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Din vildeste regen
« : 01 Jun 2011, 23:28 »

Din vildeste regen
Alle FM-versioner


Enhver FM-gamer, som har spillet nogle sæsoner frem, ved, at der på denne tid begynder at dukke spillere op, som man aldrig har hørt om, og som ingen nogensinde kommer til at se spille fodbold. Ganske enkelt fordi de ikke eksisterer. De er fiktive. De er kun i lige netop dit spil i lige netop det ene save - de såkaldte regens, også kaldet newgens. Det er spillere som computeren opretter i takt med at spillet går sin gang, således at man ikke lige pludselig står uden spillere, fordi alle nutidens stjerner er gået på pension.

I øjeblikket er Ronaldo og Messi to af verdens absolut bedste spillere, og sådan er det sjovt nok også i FM11. Men spiller man nogle sæsoner frem, så kan man være heldig at få fat i en spiller, som kan måle sig med disse verdensstjerner. Vi har sikkert alle prøvet at få fat i netop sådan en spiller, og nu er det tid til at vise ham frem. I denne tråd kan du nemlig fremvise den absolut bedste regen, du nogensinde har haft. Vi snakker alle versioner af FM - ikke kun FM11.

Når du fremviser din spiller, ville det være fint, hvis du lige skriver et par linjer om ham, f.eks. om hvilken version af FM han stammer fra. Det ville ligeledes være fint, hvis du lige gav et par kommentarer om nogle af de regens, der er postet før din.

Jeg lægger selv fra land med den største stjerne, jeg nogensinde har haft. Han stammer fra FM09, og navnet er Alan Patrick:

Alan Patrick var min øjesten i det bedste FM-save jeg har haft, som var med Udinese i FM09. Han kom til klubben fra Fluminense i en forholdsvis ung alder og spillede sig hurtigt ind på holdet. I takt med at han blev ældre blev han bare bedre og bedre og han udviklede sig til at være den bedste spiller jeg nogensinde har haft. Han har faktisk alt hvad jeg søger i en kantspiller: Dribling, indlæg, hurtighed, afleveringer, teknik, flair, adræthed, udholdenhed og kreativitet - og så var han tilmed en ganske habil afslutter. Det ovenstående SS stammer fra hans bedste sæson i klubben, hvor han i 45 kampe kom op på 20 mål og 23 assists samt en gennemsnitskarakter på 7.54. Enestående for en kantspiller, hvis I spørger mig. Dog ikke hvis I spørger den brasilianske landstræner, for af uransagelige årsager fik Alan Patrick kun 2 landskampe! Dette var dog også noget af det bedste ved ham, for så undgik jeg jo at min største stjerne blev skadet i landskamp.

Nu er det jeres tur til at vise jeres bedste regen! Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #1: 01 Jun 2011, 23:40 »

Jeg vil gerne lege med.





'Nuff said.
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #2: 01 Jun 2011, 23:44 »

Hold kæft han er vild Larsen
Logged

Tidligere: Baloo38

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #3: 01 Jun 2011, 23:46 »

Hold kæft han er vild Larsen

Bestemt. Desværre, er jeg ikke i besiddelse af ham mere. Det var kun dengang, jeg var Kroatien manager, at jeg rådede over ham. Det var dog også en fantastisk tid.
Logged


Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #4: 01 Jun 2011, 23:46 »

41 år han er fandme vild ham der IL.  Smiley
Har selv en fra FM 2010 som jeg lægger op senere  Thumbs Up
Logged


Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #5: 01 Jun 2011, 23:49 »

Hold da helt fast, ItaliensLarsen  Shockeret
Han er jo fuldstændig insane! Opstemt

Vanvittigt imponerende at han kunne holde så enormt højt et niveau i så mange år i træk, men det hænger sikkert også sammen med hans høje målrettethed. Selv i en alder af 41 år er han jo vanvittig og stadig en megastjerne. At have hurtighed og acceleration på 12 i en alder af 41 er også ganske nydeligt. Hvor hurtig var han som 27-28 årig?
Han var vel ikke tilfældigvis anfører i Barcelona? I hvert fald en født leder med 20 i både indflydelse og målrettethed Opstemt
Hvilken FM-udgave stammer han fra?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #6: 01 Jun 2011, 23:54 »

Hold da helt fast, ItaliensLarsen  Shockeret
Han er jo fuldstændig insane! Opstemt

Vanvittigt imponerende at han kunne holde så enormt højt et niveau i så mange år i træk, men det hænger sikkert også sammen med hans høje målrettethed. Selv i en alder af 41 år er han jo vanvittig og stadig en megastjerne. At have hurtighed og acceleration på 12 i en alder af 41 er også ganske nydeligt. Hvor hurtig var han som 27-28 årig?
Han var vel ikke tilfældigvis anfører i Barcelona? I hvert fald en født leder med 20 i både indflydelse og målrettethed Opstemt
Hvilken FM-udgave stammer han fra?

Han har aldrig nogensinde været en lynhurtig spiller. Det højeste han var oppe på, var vidst nok 15 i hurtighed og 14 i acceleration. Han har været anfører i Barcelona, så længe som jeg kan huske. Hans løn taler også sit tydelige sprog. Han tjener 1 million mere om ugen end den anden bedst lønnede i Verden. Han er skam fra FM11, i mit i gang værende spil. Har tit prøvet at lokke ham væk fra Barcelona, men han har været loyal. Smiley
Logged


Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #7: 02 Jun 2011, 00:02 »

Hehe du har vel revet dig selv i håret over at du ikke var i stand til at få ham væk fra Barca? Hvilken klub er du selv manager i?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #8: 02 Jun 2011, 00:07 »

Jeg er manager i Napoli, men jeg har heller ikke råd til at betale hans løn. Han ville ellers pynte gevaldigt!
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #9: 02 Jun 2011, 00:18 »

I Football Manager 2010 kom jeg rigtig rigtig rigtig langt, hvilket også gjorde at nogle spillere kørte igennem klubben og deriblandt var der masser af fantastiske fodboldspillere i mellem og her kommer der lidt smagsprøver på nogle af de bedste jeg fik lokket til Atalanta og nogle af dem, som spillede bedst i Atalanta, selvom statsene måske ikke er 100% i top overalt.

Cedric Pietri
Denne franskmand var gennem mange år en klippe i mit forsvar, hvor han tog pynten af selv den bedste angriber. Han havde nærmest ikke nogen svagheder og den dag han trak sig tilbage var en sorgens dag og det tog mig faktisk en del år før jeg fandt en midterforsvarer, som bare nogenlunde kunne leve op til det niveau, som han lagde for dagen.



Mark Kristiansen
Den bedste dansker jeg nogensinde har set og haft i alle de år, hvor jeg har spillet Manager. Dette screenshot er taget midtvejs i hans karriere, men han endte med at smadre samtlige scoringsrekorder i både Atalanta og på det danske landshold.

Carmelo Lucchese
Denne defensive midtbanespiller kan det hele, men desværre var han ofte plaget af skader, hvilket gjorde at jeg tit måtte undvære ham.. Men når han endelig var klar, så findes der jo ikke en bedre defensiv midtbanespiller.


Mpho Mashego
Til sidst vil jeg fremvise en spiller, som jeg tidligere selv har ejet, men utilfredshed og kontraktudløb gjorde at Newcastle kunne sikre ham på en fri transfer. Den eneste svaghed i hans stats er jo nærmest de par stats, som han burde være stærk i, nemlig afslutningerne. Som det dog kan ses på hans statistik for den igangværende sæson, så har han ikke problemer med at score mål.

Nikolay Semenov
Denne gut er fra FM11, hvor han hidtil er den bedste, som jeg har fået og som har levet op til de stats, som han er givet. Endnu engang er der tale om en defensiv midtbane og han er et fysisk pragteksempel og har derudover store styrker i det defensive og som oprydder på mit offensive Atalanta hold, så er han intet mindre end genial!
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #10: 02 Jun 2011, 00:31 »

Mark Kristiansen
Den bedste dansker jeg nogensinde har set og haft i alle de år, hvor jeg har spillet Manager. Dette screenshot er taget midtvejs i hans karriere, men han endte med at smadre samtlige scoringsrekorder i både Atalanta og på det danske landshold.
Who the fuck is Christian Eriksen, Michael Laudrup, Nicklas Bendtner osv? Han er jo al for vild ham der!
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #11: 02 Jun 2011, 00:35 »

Jeg vil gerne lege med.




'Nuff said.

Omfg!  Opstemt Han er jo for sindsyg! Kæft et monster Smiley Dinamo må ærge sig over de kun fik 12 mio for ham Grin

btw. Godt sat op Muten! Glæder mig til at se flere bæster.. Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 00:39 af Jarto » Logged

19-18 nuff' said.

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #12: 02 Jun 2011, 00:48 »

Tak. Håber folk vil smide et par SS op såfremt de har noget liggende. Regner selv med at smide et par stykker mere op i morgen, selvom det bliver relativt umuligt at hamle op med ItaliensLarsens fuldstændig hjernedødt vanvittige midtbanespiller Opstemt
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #13: 02 Jun 2011, 01:19 »

Det er stjernén på mit Tottenham mandskab i FM10 i december 2024. Den første, til at starte med, fysisk svage spiller, jeg nogensinde har haft succes med at få trænet op. Fart bliver dog nok aldrig noget han får i støvlerne, men det kan jo også være lige meget.

Logged

mbbn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #14: 02 Jun 2011, 02:23 »

Hold da helt op, hvor er han vanvittig, Enged!!  Shockeret
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010