home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Din vildeste regen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Din vildeste regen  (Læst 22000 gange)
Enged
Gæst
 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #15: 02 Jun 2011, 03:30 »

Ja jeg er skam også pænt tilfreds med ham. Jeg er sikker på, at det var derfor at Bave gav op.
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #16: 02 Jun 2011, 08:13 »

Marcio
Jean Essombe
Jesus Ramirez
Antonio Chiavaroli (Kommer fra min egne ungdomsrækker, så derfor får han lidt løsere snor.)
Urtzi Bueno
Selvom de der er vilde, er den vildeste i Juventus. Heldigvis for mig, er han ved at gå på pension. For for satan han har vold knepper(sry mit sprog) resten af den italienske liga. Her er han, og i skal også lige tænke på han er 32, så han er faldet et ok stykke i stats, siden hans storhedstid. :

Juninho
Juninho Statistik

Det var nogle fra min godtepose, i må selv vælge hvilken angriber der er den bedste Smiley
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #17: 02 Jun 2011, 10:12 »

Marcio
Jean Essombe
Jesus Ramirez
Antonio Chiavaroli (Kommer fra min egne ungdomsrækker, så derfor får han lidt løsere snor.)
Urtzi Bueno
Selvom de der er vilde, er den vildeste i Juventus. Heldigvis for mig, er han ved at gå på pension. For for satan han har vold knepper(sry mit sprog) resten af den italienske liga. Her er han, og i skal også lige tænke på han er 32, så han er faldet et ok stykke i stats, siden hans storhedstid. :

Juninho
Juninho Statistik

Det var nogle fra min godtepose, i må selv vælge hvilken angriber der er den bedste Smiley
Hvad hedder dit skin? Wink
Logged

FMFreaks inside you.

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #18: 02 Jun 2011, 11:16 »

OPZ Beam 3.1 Smiley
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #19: 02 Jun 2011, 12:30 »

I får lige endnu en bandit fra mit Udinese-save i FM09.

Gino Salerno

Salerno kom til fra Milan allerede som 16-årig. Da han blev et par år ældre begyndte at han få kampe på førsteholdet og hurtigt erobrede han en plads blandt de startende elleve. I mine øjne er han en helt igennem komplet central midtbanespiller som både har en sublim teknik, er kreativ, har et godt blik for spillet, kan slå de afgørende afleveringer, kan afslutte selv (både fra nært hold og på langskud) og så er han samtidig en arbejdshest der kan løbe solen sort. Jeg var i hvert fald svært glad for ham i FM09 - ikke mindst fordi han kom fra Italien, som jo var det land jeg spillede i Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #20: 02 Jun 2011, 20:31 »

Min vildeste Regen


Mit hidtil mest succesfulde save, er også det save hvor jeg fandt flest tallenter.
Jeg startede i Arsenal, hvor jeg allerede fandt et par af de store tallenter, hvor jeg senere kun fik et ud af to kæmpe talenter med til At. Madrid, som jeg skiftede til efter at have vundet alt med Arsenal flere gange.

Desværre var det dette tallent jeg ikke fik med til Madrid fra Arsenal:




Han udviklede sig enormt mens jeg var i klubben, og inden jeg skiftede var han allerede en etableret del af holdet. Hentede ham selv for 23 mio. dkr.
Jeg søgte af flere omgange at købe ham, men han koster mere end hvad jeg har råd til, på trods af en formidabel økonomi.


Holdet


Men i At. Madrid fik jeg jeg samlet et ungt og tallentfuldt hold.
Gennemsnitsalderen er på 23 på holdet, og det er ud over en aldrende Aguero min regen midtbane som styrer showet, da de spiller sammen som en enhed og jeg synes at jeg lige vil præsentere nogle af tallenterne, så kan i fortælle om i synes om dem, ligesom jeg gør.


http://imageshack.us/photo/my-images/849/5boristoukam5.png/
Det talent som jeg fik hentet med til At. Madrid. Han blev hurtigt en fast del af holdet, og han blev også anfører efter nogle sæsoner hvor han opbyggede sine egenskaber som anfører.

http://imageshack.us/photo/my-images/691/16andywilson6.png/
Den nok beste spiller jeg nogensinde har haft på den plads i FM. Siden han kom til klubben har han været garant for magi på banen.

http://imageshack.us/photo/my-images/220/15andreadenovellis6.png/
En spiller jeg faktisk hentede ind uden de store forventninger, men han viste sig at blive en glimrende spiller. Købt for 30 mio dkr.

http://imageshack.us/photo/my-images/560/13jorgepaz5.png/
En højre kant/boks, som jeg hentede i CSKA, på en frikøbs klausul på 67½ mio dkr. efter at CSKA havde betalt 142 mio for ham sæsonen før.


Dette er blot nogle af tallenterne på holdet. Dette vil ikke være den rette tråd for resten, da deres stats ikke er lige så høje, men de spiller bar superb sammen.  Jeg har af flere omgange overvejet om jeg skulle genoptage dette save, da det er et superb hold jeg fik samlet. Har fx den nye Kaka på holdet.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #21: 02 Jun 2011, 20:36 »


Alt for nice angriber du har dig der, og så er han stadig ung Smiley

Logged

maarup88
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #22: 03 Jun 2011, 16:14 »

Den vildeste spiller jeg har været så heldig at have i folden, rent statsmæssigt, er nok Diego Ibáñez

http://s1103.photobucket.com/albums/g480/maarup88/?action=view&current=DiegoIbezProfil_Egenskaber.png

Hentede ham i Real Sociedad for 65 mio. Grunden til at jeg siger statsmæssigt var at han aldrig rigtig bombede igennem for mig, formentlig pga. mine mangler som taktikker og nogle dumme skader. Men Arsenal kom alligevel hoppende med en pose penge der matchede hans frikøbsklausul på 345 mio (de svin). Sidenhen har han bombet vildt og voldsomt for dem, hvilket jeg naturligvis er lidt ked af..
Logged

Hala Madrid!

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #23: 03 Jun 2011, 16:15 »

I skal da heller ikke snydes for Henrik Jensen, som var min danske stjerne i centerforsvaret hos Udinese i FM09:

Synes selv at han er en eminent forsvarsspiller med sine henholdsvis 17, 19 og 19 i hovedspil, markering og tackling, samtidig med at han er et rigtig klog spiller. Samtidig er han rigtig hurtig og et fysisk pragteksemplar på trods af hans forholdsvis lave højde. Ydermere vil han qua sin gode teknik, førsteberøring og aflevering være i stand til at føre bolden op ad banen. Hvad synes I om ham? Smiley
« Seneste Redigering: 03 Jun 2011, 16:22 af Muten » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #24: 03 Jun 2011, 16:20 »

Den vildeste spiller jeg har været så heldig at have i folden, rent statsmæssigt, er nok Diego Ibáñez

http://s1103.photobucket.com/albums/g480/maarup88/?action=view&current=DiegoIbezProfil_Egenskaber.png

Hentede ham i Real Sociedad for 65 mio. Grunden til at jeg siger statsmæssigt var at han aldrig rigtig bombede igennem for mig, formentlig pga. mine mangler som taktikker og nogle dumme skader. Men Arsenal kom alligevel hoppende med en pose penge der matchede hans frikøbsklausul på 345 mio (de svin). Sidenhen har han bombet vildt og voldsomt for dem, hvilket jeg naturligvis er lidt ked af..

Super god spiller. Især teknisk er han jo klasse med fremragende afslutninger, driblinger, førsteberøring, langskud og teknik. Han vil desuden være i stand til at sætte sin angrebsmakker op med sine gode afleveringer. Han kunne godt bruge en anelse mere fart i skoene, men 15 i både acceleration og hurtighed er vel acceptabelt Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #25: 03 Jun 2011, 16:21 »

Den vildeste spiller jeg har været så heldig at have i folden, rent statsmæssigt, er nok Diego Ibáñez

http://s1103.photobucket.com/albums/g480/maarup88/?action=view&current=DiegoIbezProfil_Egenskaber.png

Hentede ham i Real Sociedad for 65 mio. Grunden til at jeg siger statsmæssigt var at han aldrig rigtig bombede igennem for mig, formentlig pga. mine mangler som taktikker og nogle dumme skader. Men Arsenal kom alligevel hoppende med en pose penge der matchede hans frikøbsklausul på 345 mio (de svin). Sidenhen har han bombet vildt og voldsomt for dem, hvilket jeg naturligvis er lidt ked af..

han er da okay Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

maarup88
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #26: 03 Jun 2011, 16:25 »

Super god spiller. Især teknisk er han jo klasse med fremragende afslutninger, driblinger, førsteberøring, langskud og teknik. Han vil desuden være i stand til at sætte sin angrebsmakker op med sine gode afleveringer. Han kunne godt bruge en anelse mere fart i skoene, men 15 i både acceleration og hurtighed er vel acceptabelt Smiley

Enig han kunne godt bruge lidt mere fart.. Men siden han rykkede til Arsenal har han scoret 82 mål i 80 kampe så det ville næsten være for unfair hvis han var hurtigere Smiley

Btw. din forsvarsspiller fra før = Epic .. Han er godt nok helt ekstraordinært god
Logged

Hala Madrid!

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #27: 03 Jun 2011, 16:27 »

Ja 82 mål i 80 kampe er jo svært at klage over Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #28: 03 Jun 2011, 22:46 »

Min vildeste Regen





http://imageshack.us/photo/my-images/691/16andywilson6.png/
Den nok beste spiller jeg nogensinde har haft på den plads i FM. Siden han kom til klubben har han været garant for magi på banen.

http://imageshack.us/photo/my-images/560/13jorgepaz5.png/
En højre kant/boks, som jeg hentede i CSKA, på en frikøbs klausul på 67½ mio dkr. efter at CSKA havde betalt 142 mio for ham sæsonen før.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vildeste regen
« Svar #29: 03 Jun 2011, 23:09 »

Shit de er vilde Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010