home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sporting Gijón
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Sporting Gijón  (Læst 3604 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sporting Gijón
« : 27 Maj 2011, 00:42 »



Så er der en tråd om den lille fantastiske spanske klub højt mod nord, som kalder sig intet ringere end Sporting Gijón.. Gijón ligger i det nordvestlige Spanien ud til er nok mest kendt for sin stålindustri og ellers lever byens 300.000 indbyggere af at arbejde på havnen eller på de turister, der slår vejen forbi. Fra 1999 til 2003 var byens fodboldhold indehaver af verdensstjernen David Villa, som jo bekendt tørner ud for FC Barcelona lidt længere mod øst, men før ham spillede også den tidligere Barca-stjerne Luis Enrique for klubben. Ellers er det en ydmyg klub, hvis bedste resultat i Primera Dívision er sølvet i 1979 og bronze i 1980. På det nuværende hold er de største stjerner venstrebacken José Àngel og midterforsvaren Alberto Botía, men det er også værd at bemærke angriberen Mate Bilic og venstrekanten Diego Castro.

Jeg er netop selv gået i gang med de rødblusede og når jeg har fået opgraderet trænerstaben fra elendig til lovende og talentfuld så går jeg i gang med spillertruppen. Jeg satser på at kunne skrabe lidt mere sammen end de 4.000.000 kroner, som de starter med og få købt/lejet 2-3 forstærkninger, men derudover forfremmer jeg også 2 til 4 spillere fra klubbens u19 hold. Jeg satser selvfølgelig på overlevelse og på at levere overraskelsen i Copa del Rey..   Thumbs Up

Jeg vender tilbage når transfervinduet er klappet i for at fortælle hvem der er køb og solgt samt taktikken..  Wink Er der andre end mig, der pt. gamer med Sporting Gijón eller har gjort.. lad høre.. Wink

Mvh. JimmyGP Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #1: 27 Maj 2011, 11:54 »

Overvejer lidt selv Sporting, hvilken træner har du fået hentet og hvem har du smidt ud?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #2: 27 Maj 2011, 12:02 »

Overvejer lidt selv Sporting, hvilken træner har du fået hentet og hvem har du smidt ud?



Så jeg tror nok at jeg har skippet alt undtagen assistenten, men han ryger også hvis jeg finder en der er bedre..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #3: 27 Maj 2011, 12:17 »

Det ser fint ud, jeg er også startet op med Sporting, mit mål er at slå Barca af tronen inden jeg skifter Smiley
P.S Jeg er startet som Brian Laudrup, så må vi se hvilken bror der får mest succes Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #4: 27 Maj 2011, 12:28 »

Så er transfervinduet lukket i og truppen kom til at se således ud;


Transfers:

Derudover har jeg sikret mig Erick Torres fra 19-01-2012

Det ser fint ud, jeg er også startet op med Sporting, mit mål er at slå Barca af tronen inden jeg skifter Smiley
P.S Jeg er startet som Brian Laudrup, så må vi se hvilken bror der får mest succes Peace

Ja ikke..  Wink Fedt nok.. Det lyder som et godt mål..  Thumbs Up Held og lykke med Laudrup fighten..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #5: 27 Maj 2011, 14:00 »

1-1 mod Alt. Madrid i debut kampen, og allerede i anden kamp skal jeg møde min "bror" Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #6: 27 Maj 2011, 16:08 »

1-1 mod Alt. Madrid i debut kampen, og allerede i anden kamp skal jeg møde min "bror" Peace

Tilløk med det ene point.. Jeg nuppede et 3-1 nederlag på Vincente Calderon, hvor Sergio Agüero gjorde hvad der passede ham  Sur Og Laudrups tropper vandt pisse ufortjent 1-0.. Sur Så det er en røvstart her, men jeg møder Bilbao i den næste kamp og bare det giver et point så er jeg tilfreds.. så er der stadig 35 kampe til at hente 40 point til overlevelse.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #7: 27 Maj 2011, 20:50 »

Tilløk med det ene point.. Jeg nuppede et 3-1 nederlag på Vincente Calderon, hvor Sergio Agüero gjorde hvad der passede ham  Sur Og Laudrups tropper vandt pisse ufortjent 1-0.. Sur Så det er en røvstart her, men jeg møder Bilbao i den næste kamp og bare det giver et point så er jeg tilfreds.. så er der stadig 35 kampe til at hente 40 point til overlevelse.. Thumbs Up
Jeg er blevet ramt af en masse skader o.s.v!! ticked off
Men jeg har også haft en møg elendig start med 3 point i de første 6 kampe.

Sporting 1-1 Alt. Madrid
Sporting 1-1 Mallorca
Sporting 1-2 Athletic (De scorede til 2-1 i det 89 minut ticked off )
Sporting 0-3 Barca (Fik 2 røde kort i samme minut, første for grov tackling og andet for brok)
Sporting 0-3 Valencia
Sporting 1-1 Zaragoza

Håber på at få lidt flere point når jeg møder de lidt mindre hold Thumbs Up
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #8: 28 Maj 2011, 00:42 »

Mmmmh jeg elsker Mate Bilic 12 mål i 14 kampe!!  Kys Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #9: 28 Maj 2011, 18:23 »



I'm in love!!<3 Kys

Kæft jeg er glad for jeg ikke købte en ny angriber i starten, havde ikke meget tiltro til ham, men man må sige han fortjener meget ros!!
« Seneste Redigering: 28 Maj 2011, 18:32 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #10: 28 Maj 2011, 19:28 »

Standard har lige slået Barca 4-1 og slå dem derfor ud af pokalen samlet 4-3 i semi-finalen, så nu skal jeg møde Deportivo i finalen!!
Ligger nummer 9 i ligaen efter 21 kampe Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #11: 29 Maj 2011, 21:43 »

Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #12: 29 Maj 2011, 23:14 »

Logged

- Veni, vidi, vici -

asj89
Gæst
 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #13: 01 Jun 2011, 18:28 »

Undskyld jeg spørg, og ved godt det er helt off-topic. Men hvordan kan du have tid til dit Sporting Gijón game, når du ikke kunne fuldføre første sæson i vores Vidergivende spil pågrund af tidsmangel?
Logged

Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sporting Gijón
« Svar #14: 02 Jun 2011, 12:09 »

Lyder som et spændene save, jeg tror jeg vil prøve Sporting Smiley

@Thebarber må man få et ss af din trup?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010