home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Club Deportivo de La Coruña
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Real Club Deportivo de La Coruña  (Læst 824 gange)
SørenA
Gæst
 
Real Club Deportivo de La Coruña
« : 25 Maj 2011, 20:45 »

Årets nedrykker fra La Liga skal da have en tråd, det er da et must Smiley

Andre end mig der spiller/har spillet med dette hold i kæmpe økonomiske problemer?

Personligt er jeg netop færdig med første sæson, hvor jeg endte på en forholdsvis fornuftig 8. plads Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #1: 25 Maj 2011, 20:49 »

Flot arbejde SørenA...  Thumbs Up

Vi ved du kan!

Du kunne evt smide noget info omkring indkøb osv.

Vandt du pokalturnering?

Humørcrewet #
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #2: 25 Maj 2011, 20:54 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=29221.msg840198#msg840198

Min blog hvor jeg spiller den første sæson i Depor. Derudover har jeg haft et andet save med dem i FM11, men det kom jeg aldrig rigtigt igang med.
Logged

FCK

SørenA
Gæst
 
Sv: Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #3: 25 Maj 2011, 21:35 »

Anders, du er over mig som en høg, jeg kan jo knap nok færdiggøre et indlæg før du har kommenteret det Smiley

Anyways, back to the topic!

Klubben er i store økonomiske problemer i starten af 1 sæson! De har 5 lån, hvor af det ene er på 200 mio. kr. og skal betales på et år. Det giver en månedlig ydelse på godt 30 mio. kr. i renter og afdrag! Det er ret meget, når entre indtægterne sjældent sniger sig op over 5 mio. kr. om måneden.
Dog var jeg så heldig at inkosso/kreditorer så min økonomi igennem, og fik på bedste "luksusfælden" stil omlagt mine lån, så jeg nu betaler godt 1 mio. kr. om måneden de næste 15 år.

Grundet klubbens økonomiske situation gjorde jeg ikke noget væsen af mig på transfermarkedet i første sæson. Heller ikke her i sommerpausen er der sket det store, dog har jeg forsøgt at spare nogle lønudgifter ved ikke af forlænge kontrakterne med hele 8 spillere fra 1. holds truppen.

Jeg har lavet en "stor" handel på 60 mio. kr. pengene blev brugt på Salomon Rondom som jeg har stiftet bekendtskab med i tidligere spil, hvor han har været en rigtig skarpretter for mig! halvdelen af de 60 mio. kr. bliver dog betalt over 48 måneder, så jeg ikke bruger alle pengene på en gang Smiley
Det er blevet til 4 lejeaftaler her i sommer pausen, de er som følger:
Azpilicueta (Marsielle)
Aogo (HSV)
Sandro (Tottenham)
Albin (Getafe)

Min bedste handel var dog Thiago, der kom på fri transfer fra Barcelona..

Derudover bliver der i den grad arbejdet for at hente Borja Valero, enten på lån, eller permanent, hvis pengene er til det.
En anden mulig transfer er Cristhian Stuani, der kan anskaffes for 10. mio. kr. Han er en rigtig goalgetter, som ville gøre godt oppe foran, da det ikke er de skarpeste spillere i La Liga der ligger på toppen for mig.
Jeg mangler også en midterforsvar, da Zanka valgte Juventus fremfor mig ..

Mit hold til den næste sæson, ser ud som følger:
         
                     Aranzubia
Azpilicueta Ze Castro Colotto Aogo
                       Sandro
         Ruben Perez  Thiago
          Lassad    Rondon   Adrian   

Det var vist alt for nu Smiley

EDIT : Det lykkedes at skaffe Borja Valero på en lejeaftale Smiley
Så nu mangler der bare en midterforsvar og en angriber, men det kniber med finanserne Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #4: 25 Maj 2011, 21:37 »

Anders, du er over mig som en høg, jeg kan jo knap nok færdiggøre et indlæg før du har kommenteret det Smiley

Anyways, back to the topic!

Klubben er i store økonomiske problemer i starten af 1 sæson! De har 5 lån, hvor af det ene er på 200 mio. kr. og skal betales på et år. Det giver en månedlig ydelse på godt 30 mio. kr. i renter og afdrag! Det er ret meget, når entre indtægterne sjældent sniger sig op over 5 mio. kr. om måneden.
Dog var jeg så heldig at inkosso/kreditorer så min økonomi igennem, og fik på bedste "luksusfælden" stil omlagt mine lån, så jeg nu betaler godt 1 mio. kr. om måneden de næste 15 år.

Grundet klubbens økonomiske situation gjorde jeg ikke noget væsen af mig på transfermarkedet i første sæson. Heller ikke her i sommerpausen er der sket det store, dog har jeg forsøgt at spare nogle lønudgifter ved ikke af forlænge kontrakterne med hele 8 spillere fra 1. holds truppen.

Jeg har lavet en "stor" handel på 60 mio. kr. pengene blev brugt på Salomon Rondom som jeg har stiftet bekendtskab med i tidligere spil, hvor han har været en rigtig skarpretter for mig! halvdelen af de 60 mio. kr. bliver dog betalt over 48 måneder, så jeg ikke bruger alle pengene på en gang Smiley
Det er blevet til 4 lejeaftaler her i sommer pausen, de er som følger:
Azpilicueta (Marsielle)
Aogo (HSV)
Sandro (Tottenham)
Albin (Getafe)

Min bedste handel var dog Thiago, der kom på fri transfer fra Barcelona..

Derudover bliver der i den grad arbejdet for at hente Borja Valero, enten på lån, eller permanent, hvis pengene er til det.
En anden mulig transfer er Cristhian Stuani, der kan anskaffes for 10. mio. kr. Han er en rigtig goalgetter, som ville gøre godt oppe foran, da det ikke er de skarpeste spillere i La Liga der ligger på toppen for mig.
Jeg mangler også en midterforsvar, da Zanka valgte Juventus fremfor mig ..

Mit hold til den næste sæson, ser ud som følger:
         
                     Aranzubia
Azpilicueta Ze Castro Colotto Aogo
                       Sandro
         Ruben Perez  Thiago
          Lassad    Rondon   Adrian   

Det var vist alt for nu Smiley

EDIT : Det lykkedes at skaffe Borja Valero på en lejeaftale Smiley
Så nu mangler der bare en midterforsvar og en angriber, men det kniber med finanserne Smiley

Super arbejde Søren endnu en gang.

Vi ved du har det i dig. En dag vi har tiden, vil jeg gerne lurer dine fif af i et online netspil  Smiley  Wink

Flot indlæg og mange rigtig gode handler Smiley ...

Skal lige nævne, i alle kan lærer rigtig meget af Søren, han er en fornuftig fyr fra Silkeborg, med rigtig stor forstand på fodbold og åbenbart også manager...  Thumbs Up

HumørCrewet #

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010