home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 400115 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Konsol-kampe
« Svar #3345: 02 Jun 2011, 20:31 »

Du bliver ikke rigtig blandet ind i noget, men det var bare fordi, at du også efterspurgte en kamp Smiley. Den endte 1-1 i ordinær spilletid, og så kan du vel regne ud, hvad der skete i forlænget. Han vandt 3-1. Skuffet

- Jeg har min computer med inde i stuen, hvis det virker lidt mistænkeligt, Flink.

Sådan kan det gå  Smiley

Vil du en eller to flink?

PhilipFlink
Manager

« Svar #3346: 02 Jun 2011, 20:33 »

Sådan kan det gå  Smiley

Vil du en eller to flink?

hmm .. Bedst ud af 3 ?

HansenLFC
Gæst

« Svar #3347: 02 Jun 2011, 20:34 »

hmm .. Bedst ud af 3 ?

Så lad gå.  Hævet Øjenbryn

HansenLFC
Gæst

« Svar #3348: 02 Jun 2011, 20:35 »

Invi Smiley

/Hansen - HumørCrewet #

HansenLFC
Gæst

« Svar #3349: 02 Jun 2011, 21:58 »

Hvis nogen lyster..

Såååå fifa - ps3 - et par kampe - og gerne nu? Opstemt

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3350: 02 Jun 2011, 22:02 »

hansen jeg prøver lige at se om jeg kan komme på

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PhilipFlink
Manager

« Svar #3351: 02 Jun 2011, 22:03 »

Kan lige komme med update omkring Hansens og mine kampe (selvfølgelig er det mig der skriver fordi jeg vandt Opstemt Wink )

Flink vs Hansen

Portugal vs England.. Første kamp ender i straffespark, tror det var 2-2 ordinær spilletid. Hvor Hansen har det endelig spark, og hvor jeg skal redde for at vinde.. Hvilket jeg gør Wink

Holland vs England.. Den ender vist 4-1 til mig, efter Hansen lavede nogen sløsede aflevering og ting og sager med keeperen Wink

Sao Paulo vs Chelsea.. Havde valgt at tage en af mine yndlingshold i FIFA mod Bumstærke Chelsea.. Kom også bagud 2-0 pænt hurtigt, men kæmper mig op på 2-2.. Vi går ind i forlænget, hvor vi vælger at der ikke skal være straffe til sidst, hvis den ender uafgjort.. Hansen scorer i det 98 min... Jeg presser og presser, og til sidst falder scoringen på hjørnespark i det 120.. Gode kampe Opstemt

Tak for spil Hansen <3

-------------------------------------

Og jeg tog Frederikbjerg 3-1 i forlænget spilletid.. Synes selv jeg havde alt spil faktisk.. I sær i første halvleg hvor Berg spiller med 5 forsvarsspillere ( Hvilket jeg hader meget )...
Men synes klart det var min kamp Wink

Tak for spil til Frederik - Vi mangler stadig de sidste 2 kampe Wink
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 22:07 af Flink14 » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #3352: 02 Jun 2011, 23:37 »

Jeg kan se ekstrabladet ikke har været forbi denne gang efter Flink og undertegnes 3 kampe. Så vil jeg da gerne fortælle kort.

Flink (Agentina) 3 - 7 Hansen (Frankring)

Det blev et meget målrigt opgør. Frankrig var foran, 3-0 midt i førstehalvleg. Agentina fik dog scoret to mod slutningen af andenhalvleg, da de kunne lugte blod, slo Frankrig til lige inden pause theen. Kampen endte 7-3 til Frankrig, efter en stor kamp af den franske offensiv.

Flink (Real Madrid ) 2 -  3 Hansen (Chelsea)

Kampen endte meget fortjent 3-2 til Chelsea. Kampen blev aldrig rigtig tæt, da Real først fik scoret til 3-2 midt inde i overtiden, på en udmærket kontra Smiley.

Flink (Arsenal) 2 -  3 Hansen (Milan)

En kamp som i førstehalvleg, blev styret meget af Milan, hvorimod andenhalvleg, stod der Arsenal på. Kampen endte også her 3-2, Milan slo sejren fast med en 3-1 scoring midt i andenhalvleg på en kontra. Arsenal scorede dog kort tid efter igen, til 3-2. Derefter havde begge hold muligheder til flere mål. Største chance faldt dog til Milan, som dog blev slagtet på tom mål lige ude foran feltet, som gav Arsenal fortjent rødt kort. Men meget lige kamp, alt i alt.

Tak for spil Flink! <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #3353: 02 Jun 2011, 23:41 »

Jeg kan se ekstrabladet ikke har været forbi denne gang efter Flink og undertegnes 3 kampe. Så vil jeg da gerne fortælle kort.

Det blev et meget målrigt opgør. Frankrig var foran, 3-0 midt i førstehalvleg. Agentina fik dog scoret to mod slutningen af andenhalvleg, da de kunne lugte blod, slo Frankrig til lige inden pause theen. Kampen endte 7-3 til Frankrig, efter en stor kamp af den franske offensiv.

Kampen endte meget fortjent 3-2 til Chelsea. Kampen blev aldrig rigtig tæt, da Real først fik scoret til 3-2 midt inde i overtiden, på en udmærket kontra Smiley.

En kamp som i førstehalvleg, blev styret meget af Milan, hvorimod andenhalvleg, stod der Arsenal på. Kampen endte også her 3-2, Milan slo sejren fast med en 3-1 scoring midt i andenhalvleg på en kontra. Arsenal scorede dog kort tid efter igen, til 3-2. Derefter havde begge hold muligheder til flere mål. Største chance faldt dog til Milan, som dog blev slagtet på tom mål lige ude foran feltet, som gav Arsenal fortjent rødt kort. Men meget lige kamp, alt i alt.

Tak for spil Flink! <3

Hvorfor er det lige jeg skal blandes ind i noget her?? Smiley
- Vi har sq da ikke spillet de kampe der Smiley?

PhilipFlink
Manager

« Svar #3354: 02 Jun 2011, 23:43 »

Du glemte at sige tak for kampene for de andre..

Så nu vil jeg.. som en god sportsmand .. Sige tak for de her kampe Wink tak for kampene..

HansenLFC
Gæst

« Svar #3355: 02 Jun 2011, 23:45 »

Du glemte at sige tak for kampene for de andre..

Så nu vil jeg.. som en god sportsmand .. Sige tak for de her kampe Wink tak for kampene..

Selv tak for alle 6 kampe!  Cool

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #3356: 02 Jun 2011, 23:50 »

Tak for spil Flink! <3

Der er noget i anden kamp der ikke giver mening

Tidligere: Baloo38

HansenLFC
Gæst

« Svar #3357: 02 Jun 2011, 23:58 »

Der er noget i anden kamp der ikke giver mening

Så 2-3.

Vigtig info, som lige skulle påpeges!

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #3358: 03 Jun 2011, 00:05 »

En der er klar på et slag FIFA?  Rullende Øjne

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #3359: 03 Jun 2011, 00:10 »

En der er klar på et slag FIFA?  Rullende Øjne

Er FIFA 05 ok? crazy Haha, ville ønske jeg havde 11'eren... og PS3 selvfølgelig Wink

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010