|
Badefar
|
|
niklasob123@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Er der nogen der er frisk på en hurtig FIFA09 kamp over PS3  ? Be a Pro holdspil kunne være sjovt hvis der er flere der gad at være med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Hvordan spiller man Beapro som et team  ?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hvordan spiller man Beapro som et team  ? Spildele Online --> Be A Pro Holdspil online i FIFA menuerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Spildele Online --> Be A Pro Holdspil online i FIFA menuerne  Nårh  Min playstation er ikke lige slået til nettet, så gider ikke lige spille 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Nogen der er klar på et spil Fifa 09 over PS3?? 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Nogen der er klar på et spil Fifa 09 over PS3??  Jeg vil gerne. Men kan ikke være online på FIFA og PC på samme tid, så vi kan tage et par kampe ikke? Ses i mit land 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Jo selvfølgelig - der går nok lige 5 minutter fordi den skal lave en systemopdatering!  Skal jeg ikke bare lige smide et indlæg her, når den er færdig? Er pt på 42 % !
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Nov 2008, 17:09 af StormQ »
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Så er det nu alek9000 - bring it on 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Jeg vil gerne om 15 min, skal lige færdiggøre noget skolearbejde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Vil gerne senere iaften også, men er igang med noget skolearbejde. Meget endda! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
I er så hellige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
I er så hellige  Ja, men har: 3 sider matematik for til på onsdag Skal læse i en dansk bog fra side 1- 30 til imorgen Læse et kapitel i vores Fysik bog Læse et kapitel i vores Engelsk bog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
det er vist på tide med noget violinspil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
 Det er hvad jeg kalder dååårlig planlægning  ... Se mig jeg skal kun læse 8 siders engelsk til i morgen  .. Og så lidt tysk men det gør jeg som altid i frikvarteret  ... Ved i øvrigt ikke om det er det rigtige sted at spørge, men er der nogle der ved hvordan man får netforbindelse til sin ps2, når man spiller pes 08  ?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|