|
Risom
|
|
Men tak for det.Nej de kampe var nok de værste lortekampe jeg har spillet. Men jeg ser da frem til en revanche. Og denne gang er der ingen forsvarsbrølere at leve på. Men mener du seriøst at du har gemt lektierne til Søndag aften klokken 23?  Haha, det ser jeg frem til.  Havde en engelsk grammatik-test, som dog ikke var så svær, men er færdig nu 
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Er det nu, AR? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Er det nu, AR?  Vi kan vel ikke strække den længere...
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Vi kan vel ikke strække den længere...
Nice, du inviterer bare, når du er klar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennyr
|
|
Fifa 13 - Xbox 360? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Nogen der er friske på fifa 13 ps3?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Nogen der er friske på fifa 13 ps3?
Jep hvad hedder du på PSN ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Jep hvad hedder du på PSN ?
callenalle12 tænder nu inviter du eller skal jeg
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Jeg har inviter  Har intet fået udover venne anmodning
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Tak for kampene, selvom du ikke gav noget modstand, du var chanceløs 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Tak for kampene, selvom du ikke gav noget modstand, du var chanceløs  Jamen tillykke da. Ja da var helt væk fuldstændig. Men jeg overlever nok. Behøver ik vinde hvergang 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Jan 2013, 00:15 af casperchristensen »
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Nogen der er frisk på en FIFA kamp? På PS3 selvfølgelig.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Nogen der er friske på et slag FIFA? (PS3) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kipmand