home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 401807 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Konsol-kampe
« Svar #2490: 19 Apr 2011, 00:17 »

Hvis der er klasseforskel mellem os 2 som spillere, så går den altså ikke, kun at tage 1 hold. Definitionen på klasseforskel er vel det, at man vinder, uanset omstændighederne. Det var godt forsøgt, men den holder sgu ikke i retten.

If you can't join them, beat them.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2491: 19 Apr 2011, 00:17 »

Brug Inter, og udnyt deres sindsyge gode defensiv. Så lukker du kampen på en kontra hvor Maicon løber nede fra egen bane, han kan snildt komme forbi Abidal. Også ind over med læderet til Eto'o også der kasse!

Den kunne selvfølgelig være en ganske fin mulighed. Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #2492: 19 Apr 2011, 00:20 »

Så dvs. personen der har vundet DM i FIFA - kun ved brug af det samme hold hele turneringen igennem - er ikke den bedste, fordi han ikke har skiftet hold midt i turneringen? Eller hvis vi mødtes i en finale og jeg vandt med Barcelona, så ville det ikke være fair/fortjent, netop fordi jeg brugte Barcelona? Say what..

HansenLFC
Gæst

« Svar #2493: 19 Apr 2011, 00:22 »

Klasseforskel er store ord - glad for du ikke brugte den mod mig os !

Szczesny
Manager

« Svar #2494: 19 Apr 2011, 00:23 »

De eksempler du kommer med der Footi har jo intet med klasseforskel at gøre... Bare fordi du vinder en finale, så behøver der jo ikke at være klasseforskel

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #2495: 19 Apr 2011, 00:24 »

Klasseforskel er store ord - glad for du ikke brugte den mod mig os !

Nu vandt jeg heller ikke 8-1(!) mod dig. Vores kampe var tætte, og den eneste forskel på vores kampe var vel Messi. Der er forskel på 3-5 og 8-1.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #2496: 19 Apr 2011, 00:24 »

De eksempler du kommer med der Footi har jo intet med klasseforskel at gøre... Bare fordi du vinder en finale, så behøver der jo ikke at være klasseforskel

Er det så heller ikke klasseforskel at vinde 3-1 og derefter 8-1? Uanset, om jeg er det samme hold eller ej.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2497: 19 Apr 2011, 00:25 »

Nu vandt jeg heller ikke 8-1(!) mod dig. Vores kampe var tætte, og den eneste forskel på vores kampe var vel Messi. Der er forskel på 3-5 og 8-1.

Ja okay. Kendte ikke til udfaldet af jeres kamp(e).

Men jeg har spillet mod jer begge en del gange, og jeg hopper med på Footi vognen og siger at han er en klasse eller to over dig Frederik. Det jeg har set jer begge spille.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2498: 19 Apr 2011, 00:25 »

Footi min ven, lad nu vær med at udstille dig selv. De 4 mål du scorede, indenfor de sidste 10 minutter, fik du fordi jeg driblede rundt med C. Ronaldo nede i feltet, og fordi jeg driblede med Keeperen. Kom nu ind i kampen man. Siger du 4-1, så siger jeg fair nok.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #2499: 19 Apr 2011, 00:26 »

Den kunne selvfølgelig være en ganske fin mulighed. Smiley

Har selv prøvet det..
Spillede online med en, han var Barca, jeg tog først Real Madrid, og tabte, så prøvede jeg med hold som Chelsea, Manchester United, og Ac Milan. Han var Barca hvergang.
Så tænkte jeg sgu, jeg prøver med Inter. Messi havde ikke en chance overfor min defensiv, han fik et mål, og det var på langskud. Ellers så havde mit forsvar styr på de små knoldsparkere.

Supra Societatem Nemo

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2500: 19 Apr 2011, 00:27 »

Har selv prøvet det..
Spillede online med en, han var Barca, jeg tog først Real Madrid, og tabte, så prøvede jeg med hold som Chelsea, Manchester United, og Ac Milan. Han var Barca hvergang.
Så tænkte jeg sgu, jeg prøver med Inter. Messi havde ikke en chance overfor min defensiv, han fik et mål, og det var på langskud. Ellers så havde mit forsvar styr på de små knoldsparkere.

Imponerende. Det vil jeg helt sikkert prøve næste gang. Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #2501: 19 Apr 2011, 00:28 »

Footi min ven, lad nu vær med at udstille dig selv. De 4 mål du scorede, indenfor de sidste 10 minutter, fik du fordi jeg driblede rundt med C. Ronaldo nede i feltet, og fordi jeg driblede med Keeperen. Kom nu ind i kampen man. Siger du 4-1, så siger jeg fair nok.

Den stod 6-1 da du begyndte at drible rundt med både Casillas og Ronaldo. Og er det min skyld, at du vælger at tage det "useriøst", drible rundt i eget felt og derefter lukke dumme mål ind? Det er helt passende at sige 8-1, når det var det kampens endelige resultat blev, uanset om det var selvmål, drop eller hvad det nu kunne være, der var skyld i resultatet.

Szczesny
Manager

« Svar #2502: 19 Apr 2011, 00:29 »

Er det så heller ikke klasseforskel at vinde 3-1 og derefter 8-1? Uanset, om jeg er det samme hold eller ej.

I den enkelte kamp, jo.

Men så prøv at tage udfordringen op, og se om du kan slå ham med et andet hold. Barcelona er overlegne i spillet - for at der skal være klasseforskel på jer to, så bliver du jo nødt til at bevise det - og det kan man ikke kun med ét hold.

Selvom 8-1 godt nok lyder voldsomt! Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #2503: 19 Apr 2011, 00:29 »

Imponerende. Det vil jeg helt sikkert prøve næste gang. Smiley

Vil selv mene Inter er det hold i fifa, med bedst fysisk styrke.
Hvis man ser bortfra Sneijder altså.
Hvis du er skarp til frispark er lille sneijder jo også et godt våben  Smiley

Supra Societatem Nemo

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2504: 19 Apr 2011, 00:29 »

Arg, der stod 4-1. Jeg tvivler på, at vi bliver enige. Lad os tage en kamp mere, og når du så har smækket mig, så fletter jeg, hvad der flettes kan.

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010