home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal den første 'Hvad nu hvis' være?
Fjerne Ronaldo & Messi fra spillet.
FCK i den spanske liga
FCK i den engelske liga
Ronaldo & Messi i Horsens
10 rigeste klubber mister profiler

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!  (Læst 6928 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
« Svar #30: 21 Maj 2011, 16:14 »

eller bare editor Smiley
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
« Svar #31: 21 Maj 2011, 16:15 »

Kan slet ikk finde ud af. nogle der kan hjælpe - eller ved hvor man kan få hjælp? Smiley
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
« Svar #32: 22 Maj 2011, 01:06 »

Præcis Nove, de har ikke bredden til det, og i pl ville de skulle spille på en helt anden måde, hvilket de slet ikke har spillerne til.
Jo jo de bliver fuld fortjent suveræne mestre herhjemme, og ja de gik da videre i CL men er vel næppe nogen der vil påstå at Rubin og PAOK spillede op til deres bedste ?. Derudover var man også heldige med at trække nogle "bløde" hold. Næste sæson er de næppe så heldige igen.
Ikke at præstationen ikke var flot af et dansk hold, men er jo ikke nogle kæmpe hold set i europæisk perspektiv de har sendt ud.

Uden at sætte for meget debat igang, var det en vanvittig præstation FCK leverede i CHL, at du siger Rubin og Panathinaktos spillede op til deres bedste var jo fordi FCK fik lukket ned for dem. Ville nu slet ikke mene vi trak "bløde" hold, langt de fleste herinde spået os til at blive nummer fire, og mente at vi ikke havde en chance for at gå videre. Nå det så er sagt, mener jeg hellere ikke at FCK kan komme i toppen af PL, tror dog ikke de rykker ned eller kommer til at kæmpe med i kampen om nedrykning, en 10-15' plads vil jeg se realistisk.
Logged

FCK

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
« Svar #33: 22 Maj 2011, 01:17 »

Uden at sætte for meget debat igang, var det en vanvittig præstation FCK leverede i CHL, at du siger Rubin og Panathinaktos spillede op til deres bedste var jo fordi FCK fik lukket ned for dem. Ville nu slet ikke mene vi trak "bløde" hold, langt de fleste herinde spået os til at blive nummer fire, og mente at vi ikke havde en chance for at gå videre. Nå det så er sagt, mener jeg hellere ikke at FCK kan komme i toppen af PL, tror dog ikke de rykker ned eller kommer til at kæmpe med i kampen om nedrykning, en 10-15' plads vil jeg se realistisk.

Nu mener jeg ikke selv at det var en vanvittig præstation som FCK leverede i CHL, men det var dog flot at man kunne gå videre fra gruppen! Jeg havde selv forestillet mig en 3. plads, hvor Barca og Rubin trak de længste strå.
Men var FCK jo heller ikke ligefrem uheldige Smiley Et sent mål mod Rubin Kazan og et Panathinaikos som spiller som HB Køge, så er det jo også "klart" de går videre.

Vedrørende det sidste der har jeg givet min mening til kende og ser ingen grund til at forklare det igen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
« Svar #34: 22 Maj 2011, 13:20 »

Kan slet ikk finde ud af. nogle der kan hjælpe - eller ved hvor man kan få hjælp? Smiley

Kig inde under "denne computer", gå derefter ind i "programmer" og find den mappe der hedder "Sports Interactive". Gå ind i mappen der hedder "Football Manager 2011" og gå derefter ind i "tools". Der vil du finde en mappe der hedder "editor" hvor editoren sjovt nok ligger i Grin
Håber jeg var til hjælp Wink
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
« Svar #35: 22 Maj 2011, 16:16 »

Kig inde under "denne computer", gå derefter ind i "programmer" og find den mappe der hedder "Sports Interactive". Gå ind i mappen der hedder "Football Manager 2011" og gå derefter ind i "tools". Der vil du finde en mappe der hedder "editor" hvor editoren sjovt nok ligger i Grin
Håber jeg var til hjælp Wink
hvis man installerer det over Steam har man ikke mappen  Tools, da Steam henter opdateringer for en. Det er ret dårligt lavet Skuffet
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
« Svar #36: 23 Maj 2011, 09:37 »

hvis man installerer det over Steam har man ikke mappen  Tools, da Steam henter opdateringer for en. Det er ret dårligt lavet Skuffet

Tools-mappen er der skam når man installerer via Steam Smiley

Min genvej er således på mit D-drev:
D:\Steam\steamapps\common\football manager 2011\tools\editor
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu hvis? - STEM STEM STEM!
« Svar #37: 23 Maj 2011, 19:26 »

ok Opstemt
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010