home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 4512 gange)
LUHG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
AaB (11.3)
« Svar #15: 17 Maj 2011, 23:34 »

Hej.
Synes der manglede en tråd med AaB, så jeg tænkte lige at jeg ville oprette en.

AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB - AaB


Jeg ville starte ud med en klub i Superligaen og tænkte at AaB var klubben. Dog troede jeg ikke at det økonomiske havde så stor betydning som det har. Lige pt. befinder jeg mig i starten af 13/14 sæsonen (3 kampe inde) og har fået mange nye ansigter så, de spiller ikke helt optimalt. Taktikken er stjålet fra Zero Seas Fairyland, som er en virkelig god taktik næsten lige fra begyndelsen.

Taktikken

Som før sagt bruger jeg Zero Seas Fairyland Tactic. Ifølge ham selv, er det uden tvivl den bedste taktik og jeg er da også imponeret. Han siger at han har finkæmmet hele spillet fra enden til anden. Han har selv vidst det i lang tid, men kommer først ud med det nu, fordi han var bange for at SI ville gøre taktikken mindre effektiv. Der følger også en hjørnesparks taktik med der, han også siger der er den bedste og den er nu også meget god. Kjetil Wæhler scorede vist nok 9 kasser og det samme var gældende for Danny Califf.

4 - 2 - 4 - Beregnet til generelt brug ii Superligaen, da den er meget offensiv.
4 - 3 - 3 - Denne her er en del mere defensiv og ikke helt færdig arbejdet. Bruger jeg mod store hold og mod mindre store hold på på udebane.

Generel opstilling (Rolle/Funktion)



Advanced Forward/Attack - Advanced Forward/Attack


Inside Foward/Attack                                                               Inside Foward/Attack


Central Midfielder/Attack                             


                                    Defensiv Midfielder/Support


Full Back/Attack - Ball Playing Defender/Stopper - Ball Playing Defender/Stopper - Full Back/Attack


Sweeper Keeper/Support



Resultater
I første sæson er det lidt hips om haps. Man har ikke rigtig de spillere der kan spille pladserne og du vinder ikke ligefrem 5 - 0. Efter første sæson er spillerne efterhånden begyndt at kende spillet, derefter ruller det bare. Jeg har erfaret, at hvis jeg f.eks. er foran 3 - 0 ved halveg er der ikke store chancer for at der kommer flere mål på kontoen, hvilket er lidt trist.

Sæson for sæson...

Sæson 10/11

Transfers ind:
Tomas Horava (DKK 2M)
Danny Califf (Free)
John Rooney (Free)
Matt Pickens (Free)
Stefán Gíslason (Free - Vinter)

Transfers ud:
Lasse Nielsen (DKK 12M - Vinter)

Endte som: 2. pladsen

Sæsonen gik fint og som forventet. Jeg vidste jo på forhånd at FC København ville vinde og de endte da også med at køre mig over med en 5 - 0 sejr i pokalfinalen. På grund af den økonomiske situation i AaB blev jeg nød til at sælge Lasse Nielsen ufrivilligt. Han var god nede bagved og var da også i start opstillingen. Dog synes fansene at det var en god beslutning at tage. Mine bedste signings var Califf, Pickens og Horava. De har stadig væk startopstillingen i 13/14 sæsonen. Pickens, min målmand, har været fænomenal. Da jeg hele tiden skulle tænke på økonomien smed jeg Zaza ud, da Pickens kun skulle have 1/4 i løn og han var tilmed meget bedre.




Sæson 11/12

Transfers ind:
Mikkel Thygesen (Free)
Iván Alonso (Free)
Paul-José M'Poku (Free)
Christopher Poulsen (DKK 3,25M)

Transfers ud:
Paul-José M'Poku (DKK 9M - Bordeaux - Vinter)
Karim Zaza (Free)
Michael Jakobsen (DKK 8,25M - Almería)
Louay Chanko (DKK 100K - Scunthorpe)
Dennis Marshall (Dkk 100K - Viborg)

Endte som: 1. pladsen + Pokalen

En god sæson hvor tingene kørte næsten som de skulle. Startede med at slå Shakhtar ud i første kvalifikations runde til Champions League, men tabte derefter til Everton og kom i Europa Cuppen og fik godt og grundig tæsk. Jeg vandt også pokalen denne sæson uden de store problemer. Købte Christopher Poulsen i Silkeborg hvilket nok var det bedste køb, da han altid gjorde det godt. M'Poku var et Spurs talent som jeg nappede, men han spillede ikke særlig godt, så ham lod jeg slippe afsted til Bordeaux for en glimrende fortjeneste.




Sæson 12/13


Transfers ind:
Kim Aabech (Free)
Paulo Roberto (DKK 19M) En regen fra brasilien der er jagtet af specielt Ajax.
Martín Montoya (DKK 2,5M - Vinter)
David Colombo (DKK 850K - Vinter) En regen mere, der også er jagtet af storklubber.
Daniel Makhoba (DKK 4,5M - Vinter) Regen fra Syd Afrika. Den bedste højreback, men meget ung.

Transfers ud:
Mikkel Thygesen (DKK 8M - Derby)
Michael Sten Jensen (Free)
Mathias Wichmann (DKK 4,25 - Ascoli)
Kasper Bøgelund (Free - Vinter)
Chris Rolfe (Free - Vinter)
Kasper Kusk (Free - Vinter)

Endte som: 1. pladsen

En skuffende sæson mild sagt. Jeg blev slået meget tidligt ud af pokalen. Jeg kom i Champions League gruppespillet med Arsenal, Werder Bremen og Rangers. Jeg åbnede gruppespillet med et 8 - 1 nederlag til Werder Bremen, 4 - 0 nederlag til Arsenal og 0 - 0 mod Rangers og så var løbet faktisk kørt, da min målscorer var forfærdelig. Det var skuffende. Jeg solgte Thygesen til en fantastisk pris og de nye signings var imponerende. Colombo og Paulo Roberto er fremragende. Jeg blev nød til at sige farvel til nogle faste AaB'er da de blev for pengegriske. Jeg vil ikke have Bøgelund rendende på banen for 160.000 p/w når der var nogle bedre der kun skal have 40.000. Økonomien er hovedgrunden til at spillere forlader mig.
Synes godt nok det var underlig at OB kunne følge så godt med og grunden var simpelthen deres angriber som de havde lejet fra Manchester United. Cedríc Bakambu havde scoret 30 mål i 31 kampe for OB - Dét var grunden!




Sæson 13/14


Transfers ind:
Andrea Bertolacci (Free)
Federico Peluso (DKK 4,5M)
Miralem Sulejmani (Free)
Ryan Babel (Free)
Dario Dainelli (Free)
Alex Bellosguardo (Free)
Kevin Conboy (Free)
Fernando Gago (Free)

Transfers ud:
Iván Alonso (Free)
Rasmus Würtz (Free)
Stefán Gíslason (Free)
Christopher Poulsen (Free - Stoke)
Nicklas Helenius (Free - NEC)

Endte som: Ikke færdig endnu ... ... ...

Mit største problem bliver efterhånden at der ikke er mange danskere i truppen. Lige pt. har jeg 11 danskere på klubbens første hold, ud af 25 spillere. Derudover mangler jeg i den grad nogle forsvarsspillere. De er ikke nemme at finde, når de skal have god teknik og løbestærk. Jeg synes ellers at mine signings er meget imponerende. Micah Richards var jeg meget tæt på også, men han skiftede i stedet til Leicester. Min økonomi er i den grad også kommet på ret køl igen. Kan give omkring 1.750.000 om ugen til truppen og bruger omkring 1.200.000 maks.


Der kommer en update når min sæson er færdig.

Hvordan har i klaret jeres Aab save?
Hvilke signings har i lavet?
Kører økonomien?
... Tell me...
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB (11.3)
« Svar #16: 17 Maj 2011, 23:40 »

Veludført arbejde.

Skal da lige love for at du har hentet en masse gode spillere gratis, samt nogle super gode resultater Smiley ..
Logged

LUHG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB (11.3)
« Svar #17: 17 Maj 2011, 23:54 »

Det sværeste er bare at få dem til at spille ordenlig sammen - Det har de lidt svært ved her i starten..
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB (11.3)
« Svar #18: 17 Maj 2011, 23:54 »

Kan du smide nogen ss op af de regen du snakker om?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

LUHG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #19: 18 Maj 2011, 00:32 »

Paulo Roberto



David Colombo



Daniel Makhoba


Update: Det går ikke som forventet i Champions League. Kom i gruppe med Man Utd, Roma og Galatasaray. I den først kamp mod Roma vender jeg et 0 - 2 nederlag til en 4 - 2 sejr med 15 min igen. Eller ser det sådan her ud:
Aab vs. Roma: 4 - 2
Galatasaray vs Aab: 4 - 1
Man Utd vs. Aab: 6 - 1
Aab vs. Man Utd: 5 - 0
Roma vs. Aab: 5 - 1
Aab vs. Galatasaray: Huh

24 mål er mange at lukke ind i forhold til Superligaen, hvor jeg kun har lukket 12 ind i 16 kampe og jeg selv har scoret 46 mål. Jeg har 38 point, mens FCK er på 2. pladsen med 30 point.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2011, 23:16 af LUHG » Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010