|
sebber1234
Gæst
|
|
Drenge?? Hvis der er ingen, som har lyst/kan spille, så lader vi lige spillet ligge i en uges tid og vender derefter tilbage?
Fint for mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Jeg er frygtelig ked af at jeg ikke har set Elmanders opfordring til mig, men jeg er klar hvis ingen andre lyster. Jeg har været bannet i 14 dage, så har ikke kunnet følge med, så læser lige lidt på det hele igennem. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Jeg er frygtelig ked af at jeg ikke har set Elmanders opfordring til mig, men jeg er klar hvis ingen andre lyster. Jeg har været bannet i 14 dage, så har ikke kunnet følge med, så læser lige lidt på det hele igennem.  Du begynder bare  .. -godt at høre du stadig er frisk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Du begynder bare  .. -godt at høre du stadig er frisk! Fint. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Fint.  Du starter bare helt fra begyndelse af sæsonen  . For så kan du selv styre dine køb osv  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Hvor langt er du asj89? 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Hvor langt er du asj89?  Jeg har ikke haft tid før nu, pågrund at noget flytning og andet. Men jeg starter det rigtigt op nu. Fik set lidt på nogle spillere og sådan dagen hvor jeg overtog spillet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Jeg har ikke haft tid før nu, pågrund at noget flytning og andet. Men jeg starter det rigtigt op nu. Fik set lidt på nogle spillere og sådan dagen hvor jeg overtog spillet.  Det er bare iorden 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
F*** hvor jeg hader crash dumps!!!!  Nu skal jeg geninstallere mit manager før jeg kan gøre noget som helst. Har jeg ikke oplevet før. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
F*** hvor jeg hader crash dumps!!!!  Nu skal jeg geninstallere mit manager før jeg kan gøre noget som helst. Har jeg ikke oplevet før.  Aarh hvor træls  ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Aarh hvor træls  .. Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg ikke lysten til at spille om igen på samme sæson. Jeg er ked af det, men det vil på ingen måde blive sjovt at starte forfra. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg ikke lysten til at spille om igen på samme sæson. Jeg er ked af det, men det vil på ingen måde blive sjovt at starte forfra.  . Hvem kan så tage over?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
.
Hvem kan så tage over?
Jeg ved ikke om jeg skulle starte den om, men jeg tror bare at den første halvsæson bliver et helved anden gang man kører den igennem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Hvis der ikke er andre, så kan jeg godt tage en sæson til. Men tror først jeg kan være klar med en update tirsdag, da jeg har meget arbejde her de næste 3 dage  EDIT: Men hvis der er andre der har lyst og tid skal de være mere en velkomne til at tage den her sæson. Da jeg lige har taget den sidste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt