|
Elmander9
|
|
Fedt, fedt, fedt Ready  !!! Utroligt at du ender på en niende plads, eftersom vores prognose var 23  ! Og held og lykke til Nieki. -håber du får spillet det inden for en okay tidsgrænse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Tak tak er også glad for resultatet! Jeg har skrevet til Nieki så håber jeg bare han snart kommer online og ser det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Tak tak er også glad for resultatet! Jeg har skrevet til Nieki så håber jeg bare han snart kommer online og ser det  Det lyder rigtig godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Synes det er utroligt at du kan spille en sæson på 2-3 dage. Jeg kan ikke forstå det. Jeg plejer at bruge langt længere tid på taktik, spillerinkøb osv.
Men en 9. plads er bestemt godkendt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Når jeg endelig kommer til at spile så spiller jeg utrolig meget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Elmander9 havde du enlig skrevet til alle fra første indlæg for at høre om de stadig var med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Thumbs up for dig ready123 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Thumbs up for dig ready123  Takker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Elmander9 havde du enlig skrevet til alle fra første indlæg for at høre om de stadig var med?
Ja  -og Nieki er stadig med! Vi må bare håbe på at han ikke er taget på ferie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Ja  -og Nieki er stadig med! Vi må bare håbe på at han ikke er taget på ferie  Var der nogle der skrev de ikke var interreseret stadig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
 |
Ika
« Svar #310: 28 Jun 2011, 13:35 »
|
|
Ja  -og Nieki er stadig med! Vi må bare håbe på at han ikke er taget på ferie  Kan desværre sige at jeg er på ferie i sydfrankrig og kan desværre ikke spille med nu! 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Damn ready, må sige der skete noget da du overtog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Så lader vi bare FernandoTorres spille 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Spillet er hentet, og jeg går i gang med at kigge. Ved ikke hvor meget der bliver spillet de næste par dage, men hver aften skulle jeg gerne spille ihvertfald 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Spillet er hentet, og jeg går i gang med at kigge. Ved ikke hvor meget der bliver spillet de næste par dage, men hver aften skulle jeg gerne spille ihvertfald  Det lyder bare rigtig godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|