home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 106025 gange)
sebber1234
Gæst

Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #285: 26 Jun 2011, 01:05 »

Lyder rigtig godt - glæder mig til at høre mere Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #286: 26 Jun 2011, 17:51 »

Hvordan går det Ready Smiley?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #287: 26 Jun 2011, 18:33 »

Det går stille og roligt har fået spillet lidt mere idag men regner med at spille resten af aftenen så en Update imorgen engang skulle ikke være umulig Smiley

sebber1234
Gæst

« Svar #288: 26 Jun 2011, 21:30 »

Det går stille og roligt har fået spillet lidt mere idag men regner med at spille resten af aftenen så en Update imorgen engang skulle ikke være umulig Smiley
Vil bare lige være sikker når jeg skal overtage spillet - kan man godt hente spillet ned selvom man har FM installeret over Steam? Hvis ja, hvor skal man så ligge det ind? Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #289: 26 Jun 2011, 21:38 »

altså jeg spiller selv over steam så skal nok skrive det til dig omlidt Smiley

sebber1234
Gæst

« Svar #290: 26 Jun 2011, 21:45 »

altså jeg spiller selv over steam så skal nok skrive det til dig omlidt Smiley
Takker Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #291: 26 Jun 2011, 21:59 »

Dokumenter - Sports Interactive - Football Manager 11 - Games
Sådan skal du gøre Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #292: 27 Jun 2011, 15:30 »

Luton Town

Vinteropdatering

Så nåde vi til den 1. Februar og dermed ny opdate fra holdet.

Ligaen
Stillingen
Der er spillet 29 kampe i ligaen og Luton holdet ligger til manges forundring lang over nedrykningstregen, lige nu ligger holdet på en meget flot 11. plads, med 9 sejre 12 uafgjorte og 8 nederlag.
Så der skal noget af et formdyk til hvis ikke at holdet skulle være i npower Championship i næste sæson også.
Kamprogrammet siden sidste opdate

Spiller præstationer
Jeg vil starte med at sige at jeg har valgt at spille med en helt ny taktik siden sidste update nemlig en 4-1-2-1-2 (Uden kanter) og jeg valgte den uden kanter fordi jeg ikke mente at vores kanter var gode nok også fordi vi kunne være mere kompakte omkring midten.
Billed af taktik her

Holdets præstationer
Vi har mange spillere som spiller lidt op og ned i perioder men som man kan se på resultaterne i ligaen går det bedre end forventet før sæsonen.

Jeg har valgt lige at fortælle kort om alle vores indkøb fra i sommers:
Chris Wood:
Chris Wood som blev hentet ind som targetmand startede meget sløvt ud med ikke at score i sine første 8 kampe, men fik så skudt hul på bylden og endte med at score 9 mål inden Jul. Desværre blev det kun til 6 måneder i Luton for den store New Zealænder fordi i vinter pausen kom der et bud på 9.25mio fra Hertha Berlin og det kunne jeg simpelhent ikke sige nej til.

Andy Webster:
Den skotske forsvarsklippe kan jeg ligeså godt sige det som det er har været vores klart bedste spiller indtil videre og det har også udmyntet sig i at han nu er holdets nye Anfører. (Overtaget fra Bob Malcolm)

Danny Collins:
Walisiske Danny Collins har spillet en stabil sæson dog havde jeg selv forventet mig en lille smule mere af ham.

Jlloyd Samuel:
Jlloyd fra Trinidad & Tobago var desværre ude med en skade i første del af tuneringen og har derfor ikke rigtig formået at spille op til sit bedste i denne sæson.

Shola Ameobi:
Ameobi har stået lidt i skyggen af Chris Wood og har derfor kun spillet 13 kampe fra start i denne sæson og det har også kun udmyndtet sig i 1 mål i hele sæsonen det var dog til en sejr på 3-2 over Swansea tidligere på sæsonen så det ene mål var ivertfald vigtigt.

Matthew Upson:
Luton Drengen Matthew som var udtænkt en bærende del af forsvaret har spillet en rigtig fin sæson indtil videre.

Nicky Bailey:
Nicky har spillet en tilfredstillende halvsæson dog startede han ud med en skade i knæet som holdte ham ude i 4 uger men efter det har han spillet rigtig godt.

Franck Moussa:
Den belgieske midtbane spiller Franck Moussa som var den eneste spiller vi før sæsonen betalte penge for at få har indtil videre ikke skuffet mig de kampe han har spillet, Men han var ligsom Nicky også ude med en skade fra starten af sæsonen han havde nemlig en forstuvet ankel som holdte ham ude i 5 uger.

Jorge Moreno:
Lejesvenden fra Arsenal Jorge har spillet rigtig godt i denne sæson og har scoret 3 mål i 5 starter og er blevet indskiftet 10 gange.

Adrian Mutu:
Adrian Mutu som jeg ikke valgte at fortælle om i den tidligere update pga. det var Skippers indkøb, fortjener da at for lidt ord med på vejen denne gang.
Mutu har spillet rigtig godt i hans ialt 13 kampe i denne sæson og har gjort hvad man kunne forvente af en 35 årig gammel stjerne, nemlig at uddele en masse erfaring til de mindre erfarne spillere.

FA Cup
I FA cuppen var vi ikke med længe da vi var så uheldige at trække et Premier League hold i vores første runde som var 3. Runde.
Vi trak Birmingham og vi spillede faktisk en rigtig flot kamp mod dem hvor vi desværre taber 1-2.
Jeg fortalte dog spillerne at jeg var utrolig stolte af dem at de ikke falder sammen i sådan en kamp som denne og det gjorde heller ikke noget at vi røg ud i 3. Runde mere havde bestyrelsen nemlig ikke forventet.

Som Bonus info har vi fået 1 kontrakt tilbud fra en anden klub i England nemlig Premier League klubben Middlesbrough som dog er blevet blankt afvist, da Nigel Martyn har store ambitioner i Luton.

Vinterindkøb:
Tilsidst skal i da ikke snydes for Luton's 2 nye ansigter nemlig:
Engelske Cody McDonald (2mio) og Skotske Simon Ferry (4mio)

Værsgo der var lidt mere info fra vores dejlige hold! Thumbs Up

sebber1234
Gæst

« Svar #293: 27 Jun 2011, 15:45 »

Rigtig flot første sæson i Championship - hvis vi kan udvikle os dernede nogle sæsoner ville det være klasse Smiley keep up the good work  Thumbs Up

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #294: 27 Jun 2011, 15:55 »

Det ser rigtig fornuftigt ud Ready Smiley!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #295: 27 Jun 2011, 20:22 »

Så blir Sidste kamp i sæsonen sat igang! Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #296: 27 Jun 2011, 20:30 »

Så blir Sidste kamp i sæsonen sat igang! Smiley

Update i aften så Smiley?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #297: 27 Jun 2011, 20:37 »

Update i aften så Smiley?
Selfølgelig Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #298: 27 Jun 2011, 20:47 »

Selfølgelig Smiley

Skulle bare lige være sikker Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #299: 27 Jun 2011, 22:06 »

Luton Town

Sæsonafslutning

Så blev sæsonen færdigspillet og dermed ny update fra holdet

Ligaen

Stillingen
Succes, Succes, Succes! mere kan der næsten ikke siges om drengenes præstationer i Ligaen i år.
Luton Town endte til alles overraskelse, ja selv Nigel's, på en flot 9 plads i deres første sæson i den 2. bedste engelske række npower Championship.
Luton sluttede rigtig flot af med at vinde de sidste 5 kampe mod:
Hull 1 - 3 Luton (McShane s.m., Webster, Ferry)
Luton 1 - 0 Q.P.R. (Bailey)
Luton 1 - 0 Derby (McDonald)
Brighton 2 - 4 Luton (Moreno, Richards s.m., Collins, Agard)
Luton 2 - 0 Crystal Palace (Blanchard s.m., Webster)

Spiller præstationer

Spillerpræsentation
Jeg har valgt at fremhæve en spiller i hver kæde som har gjort sig ekstra bemærket set over hele sæsonen.

Forsvar: Andy Webster
Andy blev midt sæsonen udråbt som ny Anfører og det gjorde han primært på grund af hans gode erfaring og han har da også brugte denne til at spille en rigtig godt sæson hvor han spillede hele 43 kampe fra start og 2 kampe som indskifter og det udnyttede han til at score hele 9 mål og var den spiller med den bedste gennemsnits bedømmelse over hele sæsonen nemlig 7,13.
Andy var også med på "Sæsonens hold" som den ene af centerforsvarene.

Midtbane: Davide Petrucci
Davide har spillet en rigtig god sæson som udmyntede sig i 6 mål og 6 oplæg og 5 gange blev han valgt som banens bedste i en sæson hvor han spillede 32 kampe fra start og 2 som indskifter.
Davide havde et gennemsnit på 6,92 over hele sæsonen.

Angriber: Jason Banton
Jason var ligsom sidste sæson vores klart bedste angriber og scorede i alt 15 mål i 37 kampe fra start og 9 som indskifter.
Han havde også et gennemsnit på 6,92 i hele sæsonen.

Holdpræstationer
Jeg er meget stolt af vores hold efter som at vi var spået som sikker nedrykker endte vi alligevel på en flot 9 plads.

Årets Spiller - Valgt af Luton's Fans
Årets spiller blev lidt til min egen overraskelse Angriberen Jason Banton som er steget utrolig meget i værdi i denne sæson til hele 16 mio

Det var så min 2. sæson med vores dejlige Luton hold, ser allerede frem til de næste updates med holdet Held og Lykke til den næste i rækken Smiley

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010