home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 106049 gange)
asj89
Gæst

Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #270: 21 Jun 2011, 21:15 »

Ved godt han nok er rimelig urealistisk lige nu, men hvad med en Balotelli om nogle sæsoner? I alle de saves jeg har spillet i FM11 har han aldrig fået spilletid i de 5 sæsoner han er i City, og derefter ryger han på en fri transfer. Skal selvfølgelig ikke kunne sige om han er for dyr, men hvis han var til at få fat på ville han da være et scoop  Thumbs Up

Bare et forslag  Wink
Godt du kommer med forslag. Balotelli spiller pt. på Citys b-hold, og er sat til salg. Han har en 2-årig kontrakt, og salgsprisen er 35.000.000,-. Dog er der ingen der er interesserede i ham som køb, dog er store engelske klubber interesserede i at få ham på lån, bl.a. Tottenham.

Men hvis han ikke bliver solgt, og ikke får et gennembrud, kunne han blive en mulighed om nogle år, helt sikkert.

sebber1234
Gæst

« Svar #271: 21 Jun 2011, 22:39 »

Godt du kommer med forslag. Balotelli spiller pt. på Citys b-hold, og er sat til salg. Han har en 2-årig kontrakt, og salgsprisen er 35.000.000,-. Dog er der ingen der er interesserede i ham som køb, dog er store engelske klubber interesserede i at få ham på lån, bl.a. Tottenham.

Men hvis han ikke bliver solgt, og ikke får et gennembrud, kunne han blive en mulighed om nogle år, helt sikkert.
Man kan næsten altid kigge i Citys overskudslager på deres reservehold - det samme med Chamberlain hvis han kommer dertil Smiley Vil faktisk sige at deres reservehold kunne klare sig i Premier League  Grin

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #272: 22 Jun 2011, 21:05 »

Man kan næsten altid kigge i Citys overskudslager på deres reservehold - det samme med Chamberlain hvis han kommer dertil Smiley Vil faktisk sige at deres reservehold kunne klare sig i Premier League  Grin
City har nogle gange ingen hjerne... i mit spil i 2015 satte de Eden Hazard på b-holdet!?!?! lige på det tidspunkt var han en af de dyreste i verden  Grin

Bobby er blot mit dæknavn

asj89
Gæst

« Svar #273: 22 Jun 2011, 21:21 »

City har nogle gange ingen hjerne... i mit spil i 2015 satte de Eden Hazard på b-holdet!?!?! lige på det tidspunkt var han en af de dyreste i verden  Grin
Lol.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #274: 25 Jun 2011, 11:23 »

asj, bliver nødt til at sige du er gået over tiden!

Så næste mand i rækken, du kan bare starte spillet op og begynde! Smiley

asj89
Gæst

« Svar #275: 25 Jun 2011, 11:30 »

asj, bliver nødt til at sige du er gået over tiden!

Så næste mand i rækken, du kan bare starte spillet op og begynde! Smiley
Ved at jeg har skuffet folk. Jeg er ked af det. Har spildt jeres tid og ikke indfriet jeres forventninger. Jeg beklager mange gange, og håber stadig i vil fortsætte i lang tid, for jeg følger i hvert fald med.

Vil i overtage mit spil, hvor vi har gang i en god stime, eller vil i hellere starte op selv?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #276: 25 Jun 2011, 11:32 »

du må godt uploade spillet så kan ham der er næste mand i rækken bestemme om han vil starte forfra eller tage dit

asj89
Gæst

« Svar #277: 25 Jun 2011, 11:47 »

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #278: 25 Jun 2011, 11:55 »

Hvis Nieki ikke tager den, har jeg heller ikke mulighed for at spille en sæson lige nu Skuffet Så vil gerne bytte med en af dem der kommer senere Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #279: 25 Jun 2011, 11:57 »

Jeg kan sagtens tage sæsonen færdig hvis det er ingen vil

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #280: 25 Jun 2011, 14:30 »

Jeg kan sagtens tage sæsonen færdig hvis det er ingen vil

Ready, du er en skat  Kys

-spil, spil, spil!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #281: 25 Jun 2011, 17:32 »

Er lige kommet hjem og jeg henter spillet fra asj89 for at vi hurtigere kan hente det "tabte" ind går igang med det samme Smiley

Edit: Jeg henter spillet fra Skipper fordi min computer åbenbart ikke vil lege med Smiley
« Seneste Redigering: 25 Jun 2011, 17:36 af Ready123 » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #282: 25 Jun 2011, 23:12 »

Vil sige jeg er kommet godt igang med spillet og jeg forventer en Transfer opdatering inden jeg går i seng Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #283: 25 Jun 2011, 23:16 »

Vil sige jeg er kommet godt igang med spillet og jeg forventer en Transfer opdatering inden jeg går i seng Smiley

Det lyder bare godt Ready Smiley!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #284: 26 Jun 2011, 00:53 »

Luton Town

Sæson 2013/14
Vi er nu i sæsonen 2013/14 og Luton har formået at rykke op 3 år i træk og er nu placeret i npower Championship hvor medieprognosen er blevet spået som nummer 24, så vi er om nogen underdogs i år.

Der er sket en hel del på transfermarkedet i forsøget på at blive oppe som også er målet i denne sæson så Nigel Martyn har hentet følgende:
Ind:
Chris Wood
Den tidligere West Bromich angriber blev hentet ind på fri transfer og skal agere Targetmand på toppen i denne sæson for The Hatters. Jeg har selv store forventninger til den New Zealandske dreng.
Danny Collins
Danny er en af klubbens nye Centrale forsvarspillere dog kan han også godt spille på venstreback hvis det skulle komme så vidt, Danny kom på en fri transfer fra Portsmouth af.
Jlloyd Samuel
Den Trinidanske venstreback Jlloyd Samuel er også blevet hentet ind som forstærkning til holdet i håbet om at blive oppe i npower Championship, Samuel blev også hentet på en fri transfer fra Stoke.
Shola Ameobi
Den tidligere Newcastle Angriber er blevet hentet som Backup til Chris Wood men er fuldt klar til at tage start elveren hvis ikke Chris Wood spiller op til sit bedste, Ameobi blev hentet på en fri transfer fra Portsmouth
Matthew Upson
Matthew Upson er hentet ind som krumtap i forsvaret i denne sæson også flot som fanse kunne sige det da han blev præsenteret kommer han med en uerstattelig erfaring fra hans mange år i Premier League han blev hentet ind på en fri transfer efter at hans kontrakt med West Ham ikke blev forlænget. Syntes også lige det skal nævnes at Upson er gammel Luton dreng og startede karrieren i Luton.
Andy Webster
Andy Webster fra skotske Hearts er også blevet hentet ind til det centrale forsvar for at styrke defensiven i denne sæson han blev hentet på en fri transfer.
Nicky Bailey
Nicky er en af de 2 nye centrale midtbane spillere som der er blevet hentet ind i denne sæson men modsat sin holdkammerat er Nicky blevet hentet på en fri transfer efter hans tid i Middlesbrough sluttede.
Franck Moussa
Franck Moussa fra Engelske Leicester blev hentet ind som den anden centrale midtbanespiller for 700.000 danske kroner.
Klubben har også fået lov at låne Angrebs talentet Jorge Moreno af Arsenal helt kvit og frit

Ud:
Der er også forsvundet nogle spillere fra Luton i denne sæson der er 5 spillere som er gået på fri transfer efter de ikke fik forlænget deres kontrakter og disse er følgende:
Ben Mee
Bally Smart
Ed Asafu-Adjaye
Yann Nsaku
Robbie Willmott

Dog er der røget 2 spillere mere ud af døren den ene er den tidligere Arsenal forsvarsspiller Sead Hajrovic som blev slogt til Grenada for 4mio
Den anden som der også er blevet solgt var måske ikke så heldigt men der var desværre ingen udvej efter at spilleren selv ønskede at skifte klub fordi han ikke følte han fik nok spille tid i klubben og spilleren der er tale om er vores 2. målmand Mehmet Deniz som er skiftet til Brighton for 1,6mio desværre var der ikke flere penge i budgettet til en ny kvalificeret 2. målmand så Nigel Martyn har været nødsaget til at tage en uprøvet 16 årig Målmand op fra U18 holdet så må vi bare krydse fingre for at Sam Walker kan holde sig skadesfri hele sæsonen.

Venskabskampe
Luton spillerne skulle spille 6 venskabskampe i denne omgang.
Første kamp blev Hjemme mod Portsmouth hvor holdene spillede meget lige op mod hinanden og det var da også hvad der endte med at stå på tavlen efter kampen nemlig 0-0.
Kamp nummer 2 skulle være ude mod et hold som hedder Gainsborough og der vandt Nigel Martyn's tropper da også sikker 0-3 på scoringer af henholdsvis Jake Howells, Chris Wood og Adrian Mutu.
Kamp nummer 3 blev hjemme mod Hearts og igen spillede holdene en rigtig god omgang fodbold dog endte kampen 1-1 Luton's ene målscore blev Jerel Ifil
Kamp nummer 4 blev igen hjemme denne gang mod Leicester som vi ligger i række med så det var en god mulighed for at prøve at spille i tempoet. Drengene spillede også en utrolig flot kamp og vinder 2-1 på scoringer af Chris Wood og Adrian Mutu.
Kamp nummer 5 skulle spilles hjemme mod Motherwell og denne gang blev det igen en tæt affære og kampen endte 1-1 Luton's målscore blev stor bomberen fra sidste sæson Janson Baston som klubben formåede at holde på trods stor interesse fra Southampton.
Sidste venskabskamp inden det rigtig skulle gå for sig var mod Premier League mandskabet Everton og der kunne man tydeligt se forskellen på et ny oprykket Championship mandskab mod et midterhold i Premier League Everton trak sig sikkert ud af opgøret med en 0-2 sejr.

Så de 6 kampe endte med 2 sejre 3 uafgjorte og 1 nederlag hvilket Nigel Martyn var rigtig tilfreds med og føler at holdet har hvad der skal til for at holde sig endnu en sæson i npower Championship.

Liga Cuppen:
I liga cuppen blev det til et kort bekendtskab selvom Luton drengende startede rigtig godt med at vinde 1-2 over Northampton fra League 2 hvor holdet ellers var kommet bag ud 1-0 da Northampton fik tilkendt et rigtig tvivlsomt straffespark og dette holdte da også indtil pausen men efter et kvarter i anden halvleg scorede Jason Banton og kampen endte 1-1 og skulle derfor i forlænget. Det hele ender med at lejesvenden fra arsenal Jorge Moreno sikre Luton sejren efter 108 minutters spil.
2. runde skulle holdet på hjemmebane tage imod Bristol City og det skulle blive en rigtig grim oplevelse da holdet rigtig hurtigt kom bagud 0-2 og efter 23min taber Luton's anføre Bob Malcolm hovdet og bliver smidt i bad og kampen ender så 0-5 til Bristol City og Luton var ude af Liga cuppen med et brag.

npower Championship:
Der er indtilvidere blevet spillet 5 kampe i ligaen og de er endt:
Sheffield Wednesday 0 - 0 Luton
En kamp hvor Luton var på hælene hele kampen men Sam Walker stod en pragtkamp og holdte nullet
Luton 0 - 0 Ipswich
I Denne kamp kom Luton drengene lidt med med i kampen men var dog stadig lidt heldige med at få 1 point.
Coventry 1 - 2 Luton
En kamp som var rigtig lige men Luton spillerne var skarpest foran mål.
Luton 0 - 0 Wolverhampton
En kamp mod en af favoritterne til at rykke op og denne kamp var Nigel Martyn's tropper faktisk rigtig godt med og kunne ligeså godt have vundet kampen som Wolves kunne og derfor var 0-0 et fair resultat.
Swansea 2 - 3 Luton
Kampen mod Swansea blev lidt af en rutsjebane tur Luton kommer foran 0-2 begge mål scoret af Jason Banton og det holdet indtil pausen. Swansea kommer ud som lyn og torden og reducere først til 1-2 for senere at udligne til 2-2 dog ville ny indkøbet Ameobi det anderledes han kom ind efter 70min og med 7min igen score han sejrs målet for Luton.

Med disse resultater ligger Luton på en 7. plads efter 5 kampe

Klubbens topscore efter de første 7 kampe:
Jason Banton 3
Jorge Moreno 2
Shola Ameobi 1
Kalifa Cissé 1

Økonomien
ser rigtig flot der er ca. 18 millioner på bundlinjen.

Det blev en lidt lang update men jeg følte lidt mine indkøb fortjente en forklaring også skulle i da også hører lidt om holdet det er jo ved at være længe siden  Wink Men nu kører det sku videre! Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 26 Jun 2011, 00:57 af Ready123 » Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010