home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Lukke af for indlæg.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lukke af for indlæg.  (Læst 1233 gange)
Seller95
Manager

Lukke af for indlæg.
« : 12 Maj 2011, 13:04 »

Hej Freaks.

Jeg har en tendens til, at lukke ufattelig mange mål ind efter indlæg od dødbolde. Er der nogen, der har en idé til, hvordan man kan lukke af for indlæg?

Arsenal <3

Dyreskov
Juniorspiller
**

Sv: Lukke af for indlæg.
« Svar #1: 12 Maj 2011, 13:08 »

kommer an på hvor de indlæg kommer fra? Når modstanderen til baglinien skal baglinien rykkes bagud, hvorimod kommer de længere nede mod midten af bane Fx. fra backs, så skal baglinien længere frem.

Derudover er det muligt at bede under kampen dine spillere at "play wider" i hurtig taktik menuen.

Er med disse metoder sådan jeg forhindrer modstanderen i at smide for mange indlæg afsted i løbet af kampen.

hvad angår dødbolde. Så få nogle flere folk med tilbage i feltet, eller køb nogle højere spillere...

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2: 12 Maj 2011, 13:21 »

Modsat Dyreskov, så vil jeg skubbe baglinjen længere for at forhindre indlæg fra kanten. Det kan godt være at det skaber mere plads til kanterne, men tilgengæld øger du afstanden som deres angribere skal time deres løb fra, hvilket alt andet end lige må gøre det sværere for deres angribere at score.

Seller95
Manager

« Svar #3: 12 Maj 2011, 13:34 »

Tak for rådene, de virker desværre bare ikke for mig. Jeg har prøvet begge forslagene, og jeg lukker stadig mange mål ind efter indlæg. Jeg er godt nok også "kun" Blackpool, men synes stadig det er voldsomt så mange mål jeg har indkasseret på den måde.

Arsenal <3

GrandeMaterazzi
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 12 Maj 2011, 13:54 »

kunne det være en idé at tvinge modstanderne til at bruge deres svageste ben til at lave indlæggene med? der selvfølgelig nogle modstandere der er så gode det er ligemeget, og sådan er det jo også i virkeligheden Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010