home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  7# Áfram Dalvík!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: 7# Áfram Dalvík!  (Læst 7187 gange)
Chamberlain15
Manager

7# Áfram Dalvík!
« : 03 Maj 2011, 21:18 »

Velkommen til Dalvík

Så er jeg tilbage med endnu en blog. Min blog i blogkonkurrencen havde desværre ikke lang levetid, så nu prøver jeg igen. Grunden til at min sidste blog stoppede, var pga. manglende tid. Men nu har jeg så fået mere tid + en masse motivation.

Holdet som denne blog kommer til at handle om er, Davík/Reynir. Klubben ligger i den tredje bedste islandske række. Jeg har selv oprettet to ekstra ligaer til Island, så der i alt er fire. Holdet er oprykker til den tredje bedste række, så der er lagt op til en sæson hvor overlevelse er det udmiddelbare mål. Byen Dalvík ligger blot omkring 30 km fra Akureyri, hvor hold som KA og Þór spiller. Dog er klubbens ærkerival, Völsungur. De spiller også i den tredje bedste række, og er bosat i Húsavík, som ligger en times kørsel fra Dalvík. Indbyggertallet i Dalvík ligger på blot 2000.

Det var lidt kort information om klubben og byen. Nu kan jeg så kun sige....Velkommen til Dalvík

« Seneste Redigering: 12 Maj 2011, 22:33 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Áfram Dalvík!
« Svar #1: 03 Maj 2011, 21:24 »

Glæder mig til at læse mere om Dalvík og 3 division i Island Wink

Seller95
Manager

« Svar #2: 03 Maj 2011, 21:38 »

Spændende, Petur. Jeg glæder mig til at læse mere! Smiley

Arsenal <3

Chamberlain15
Manager

« Svar #3: 03 Maj 2011, 22:04 »

Glæder mig til at læse mere om Dalvík og 3 division i Island Wink

Spændende, Petur. Jeg glæder mig til at læse mere! Smiley

Tusind tak til jer begge! Næste update bliver måske i aften, men højst sandsynligt imorgen! :-)

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 04 Maj 2011, 08:01 »

Det skal nok blive spændende, Petur. Jeg ser frem til den næste update Thumbs Up

Philips
Gæst

« Svar #5: 04 Maj 2011, 09:27 »

ser spændene ud Smiley hvordan er niveuet i ligaen iforhold til danmark 
« Seneste Redigering: 04 Maj 2011, 09:28 af Philips » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #6: 04 Maj 2011, 14:23 »

Det skal nok blive spændende, Petur. Jeg ser frem til den næste update Thumbs Up
ser spændene ud Smiley hvordan er niveuet i ligaen iforhold til danmark 

Tusind tak til jer begge!

Philips: Det er skam svært at sige. Dalvík er vel på niveau med et bundhold i 2. divison eller et top 5 hold i DK serien. Det er altså meget svært at bedømme, men jeg vil tro at det lyder rimeligt! :-)

Chamberlain15
Manager

« Svar #7: 04 Maj 2011, 15:03 »

Hvad kan jeg forvente?

"Så havde jeg tændt motoren på min Audi A8, og nu gik turen til Dalvík. Jeg havde fået jobbet. Blot 1 måned efter jeg gennemførte min træner uddannelse hos UEFA. Jeg er så klar på det her. Men hvad kan jeg mon forvente? Og hvad kan de forvente af en 30-årige gut, uden nogen form for erfaring. Altså på senior plan. Jeg havde jo trænet et U/12 hold hos KA inde i Akureyri i nogen år. Men det er altså bare ikke det samme.

Jobbet der var tale om var som cheftræner hos Dalvík/Reynir. Et hold med masser af ambitioner. Dog uden det bedste spillermateriale. Det fandt jeg i hvert fald ud af efter jeg smugkiggede gårsdagens træning. Den bedste spiller, sådan som jeg så det, var klart Hermann Albertsson. Han agere ude på venstrekanten, men kunne også sagtens bruges som venstreback eller centralmidtbane. Der skal i hvert fald hentes en del spillere, hvis overlevelsen skal sikres.

Det der dog altid har imponeret mig i Dalvík/Reynir, er fansene. Hvis man kigger på stadionet, så er der vel højst plads til en 200 stykker. Dog er der vel altid maks 100 mennesker der møder op. Alligevel er der en utrolig god stemning, hver gang. Og det er virkelig charmen ved klubben. Trofaste fans, med trommer og masser af sang. Det er virkelig for fedt. Måske får jeg selv en sang en dag? Nok om det. Nu var jeg ankommet til klubhuset..."

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: 1# Áfram Dalvík!
« Svar #8: 04 Maj 2011, 15:55 »

Du skal godt nok skrive godt, hvis du vil sikre dig læsere. Det er selvfølgelig ikke så hårdt ment, som det er skrevet, men det er måske ikke lige en klub, som de fleste kan identificere sig med. Men du skriver sgu godt, så jeg følger da helt sikkert med. Det bliver spændende. Smiley

If you can't join them, beat them.

Seller95
Manager

« Svar #9: 04 Maj 2011, 15:57 »

God update, Petur. Men som Frederik siger, så er det nok ikke lige en sådan en klub, som tiltrækker flest læsere her på sitet. Men jeg følger stadig med, og glæder mig til at se, hvad du kan udrette med Dalvík. Wink

Arsenal <3

Chamberlain15
Manager

« Svar #10: 04 Maj 2011, 16:04 »

Du skal godt nok skrive godt, hvis du vil sikre dig læsere. Det er selvfølgelig ikke så hårdt ment, som det er skrevet, men det er måske ikke lige en klub, som de fleste kan identificere sig med. Men du skriver sgu godt, så jeg følger da helt sikkert med. Det bliver spændende. Smiley
God update, Petur. Men som Frederik siger, så er det nok ikke lige en sådan en klub, som tiltrækker flest læsere her på sitet. Men jeg følger stadig med, og glæder mig til at se, hvad du kan udrette med Dalvík. Wink

Tak til jer begge! Jeg kan godt se hvad i mener, og det var selvfølgelig også noget jeg var klar over inden jeg startede bloggen. Dog har jeg tænkt mig at skifte lidt mellem jeg-fortælleren og journalisten! :-)

lassenedergaard
Juniorspiller
**

« Svar #11: 04 Maj 2011, 16:15 »

jeg læser med Smiley

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Chamberlain15
Manager

« Svar #12: 04 Maj 2011, 16:48 »

jeg læser med Smiley

Godt at høre! :-)

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #13: 04 Maj 2011, 16:55 »

Der kører garanteret ikke Audi A8'ere oppe på Island!

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Philips
Gæst

« Svar #14: 04 Maj 2011, 17:05 »

er modsat uenig her det pecielle holdvalg gør denne her blog ekstra fed

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010