home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1197769 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #6840: 13 Jan 2012, 18:25 »

Synd man ikke kan se hans løb fra forsvaret af

Ego

PhilipFlink
Manager

« Svar #6841: 13 Jan 2012, 18:26 »

Ego

TJa, nu spiller jeg heldigvis selv der Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6842: 15 Jan 2012, 22:35 »

Så kom jeg i 1.division Thumbs Up

10 oprykninger på 10 sæsoner - og en kampstatistik som hedder 47-4-2. Det andet nederlag er det mest uheldige jeg nogensinde har oplevet, og kom kun fordi personen jeg spillede mod var Real Madrid, og jeg var monster ineffektiv foran kassen.. Virkelig trist, havde ellers været ubesejret fra første sæson af  Skuffet

Men bliver spændende at lure niveauet af Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6843: 15 Jan 2012, 22:37 »

Så kom jeg i 1.division Thumbs Up

10 oprykninger på 10 sæsoner - og en kampstatistik som hedder 47-4-2. Det andet nederlag er det mest uheldige jeg nogensinde har oplevet, og kom kun fordi personen jeg spillede mod var Real Madrid, og jeg var monster ineffektiv foran kassen.. Virkelig trist, havde ellers været ubesejret fra første sæson af  Skuffet

Men bliver spændende at lure niveauet af Peace

Neeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeerd  Opstemt

Ej, udmærkede stats du har. Vi må lige have en kamp en dag, er improved ret meget fra dengang vi spillede sidst  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6844: 15 Jan 2012, 22:41 »

Nej, havde været neeerd hvis jeg havde vundet alle kampene Wink Grin.. Men hva faen kan man tænke fodbold, kan man vel tænke fodbold Opstemt

Men det er jeg helt sikkert frisk på, du siger bare til Opstemt.. Er altid klar på en udfordring.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6845: 15 Jan 2012, 22:42 »

Jamen velkommen til, VK Peace

Niveauet i 1. division varierer en del, synes jeg. Jeg synes det er sjældent at jeg virkelig møder nogen der er vanvittigt gode, men det er da sket. Hvis ellers jeg spiller op til mit niveau plejer jeg at vinde de fleste kampe. Har været inde i en rigtig god periode med fem mesterskaber på stribe. Hvem spiller du med? Personligt spiller jeg normalt med Real, men har hygget mig lidt med Brasiliens teknikere den sidste uges tid Smiley

Som jeg lige husker den er min statistik noget i stil med:
24 sæsoner
9 mesterskaber
9 oprykninger - 0 nedrykninger
V-U-T: 139-34-36

verdenskrig
Manager

« Svar #6846: 15 Jan 2012, 22:49 »

Jamen velkommen til, VK Peace

Niveauet i 1. division varierer en del, synes jeg. Jeg synes det er sjældent at jeg virkelig møder nogen der er vanvittigt gode, men det er da sket. Hvis ellers jeg spiller op til mit niveau plejer jeg at vinde de fleste kampe. Har været inde i en rigtig god periode med fem mesterskaber på stribe. Hvem spiller du med? Personligt spiller jeg normalt med Real, men har hygget mig lidt med Brasiliens teknikere den sidste uges tid Smiley

Som jeg lige husker den er min statistik noget i stil med:
24 sæsoner
9 mesterskaber
9 oprykninger - 0 nedrykninger
V-U-T: 139-34-36
Tak, havde godt lagt mærke til at du allerede lå der Thumbs Up..

Men det er egentlig også mit indtryk. Synes først at modstanden er blevet acceptabel i 2.division.. Har ogsåhaft nogle tætte kampe i de andre divisioner, men i den her kunne jeg godt mærke at jeg lige skulle koncentrere mig det ekstra i de fleste kampe. 1.division er sikkert noget ala det samme Smiley..

Men nice at du spiller med Real.. Har selv prøvet dem, og de er naturligvis fantastisk gode at spille med. 4-2-3-1 med dem er jo rent guld. Spiller forøvrigt altid en hjemmelavet 4-2-3-1 Smiley. Bedste formation i mine øjne, hvor man udnytter banen bedst.

Men jeg har ingen faste hold.. Vælger stort set et nyt hver gang, men bruger bare den samme taktik. Tror jeg har været alt mellem himmel og jord, men Liverpool, Brøndby, og Valencia må nok være dem jeg har spillet med flest gange. Schalke, Dortmund, Lyon, samt Arsenal har jeg dog også gamet en del med. Har også prøvet hold som FCN, Midtjylland, Blackburn, Køln, så har været vidt omkring hahan Opstemt

edit: Flot med 9 mesterskaber Peace

Cool

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6847: 15 Jan 2012, 22:55 »

Du kommer da lidt rundt i Europa med dine klubvalg Opstemt

Jeg sværger også selv til 4-2-3-1. Jeg spiller dog ikke med en brugerdefineret opstilling, bare den normale der ligger under formationer. Jeg gider ikke vænne mig til en brugerdefineret opstilling for til DM, FIWC og lignende må man kun spille med default opstillinger Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #6848: 15 Jan 2012, 23:02 »

Du kommer da lidt rundt i Europa med dine klubvalg Opstemt

Jeg sværger også selv til 4-2-3-1. Jeg spiller dog ikke med en brugerdefineret opstilling, bare den normale der ligger under formationer. Jeg gider ikke vænne mig til en brugerdefineret opstilling for til DM, FIWC og lignende må man kun spille med default opstillinger Smiley

Sandt og glemte enda Benfica Opstemt.. Ondt ondt hold, med en spiller som hedder Nolito. Har ingen som helst anelse om hvem han er, men har aldrig haft en hurtigere og mere boldfast spiller i fifa Opstemt

Det er naturligvis fair nok. Har ingen planer om at deltage i den slags, men hvis man har det er det naturligvis fornuftigt nok at få mest muligt ud af de taktikker som er der Smiley.

Spiller du taktikken offensivt med boldbesiddelse, eller defensivt med vægt på omstillinger Smiley ?

Cool

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6849: 15 Jan 2012, 23:08 »

Nolito er så vidt jeg ved et produkt af La Masia, som Barcelona så ikke kunne bruge (om han kun er lejet ud, kan jeg ikke huske.. Peace

Jeg spiller lidt en mellemting. Defensiv er jeg i hvert fald ikke, men jeg elsker omstillingerne med hurtige spillere som Ronaldo, Di Maria og Benzema. Det er hamrende effektivt. Men jeg vil mene at jeg er forholdsvis offensiv men mit udgangspunkt er altid bare balanceret i mentalitet Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #6850: 15 Jan 2012, 23:13 »

Okay skal nok passe.. Han minder mig skræmmende meget om Messi Opstemt.. Neymar her fra siden har fået at smage mig med Nolito, og det var altså ikke for små børn Wink Grin..

Synes også omstillingsspillet er mest effektivt med real.. Man har ikke så mange store stærke spillere i offensiven, så det er bedst at slå til når modstanderen er i ubalance Smiley. Men meget fornuftigt at spille balanceret, så bliver man da ikke så let fanget..

Må nok indrømme at jeg har en lidt anden tilgang trods alt.. Offensiv mentalitet, boldbesiddelse, backs med frem, og offsidefælde som jeg bruger ganske hyppigt( Ikke altid med lige står succes, men bruger man det bare til at skubbe backkæden højt op mens modstanderen spiller på egen banehalvdel så er det virkelig effektivt Thumbs Up )

Startede med at spille 4-3-3, og med ultra offensiv indstilling men det var trods alt lige offensivt nok Opstemt

Cool

Legenden
Manager

« Svar #6851: 15 Jan 2012, 23:17 »

Nolito  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Ubeslutsom Sur

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6852: 15 Jan 2012, 23:17 »

Sorry VK - men Neymar er jo heller ingen ørn til FIFA Wink

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #6853: 15 Jan 2012, 23:18 »

Sandt nok, men han gør sit bedste, man kan jo ikke forlange mere Wink..

Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6854: 15 Jan 2012, 23:19 »

True shit - vi må have nogle kampe igen. Du var pisse heldig sidst vi mødte hinanden..

Manchester United

Sider: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010