home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1198546 gange)
AaBFreak
Reserveholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #6720: 22 Dec 2011, 21:43 »

Jeg har et problem med mit fifa spil.
Hver gang jeg spiller en kamp, så går det i stå i ca. 5 sekunder og det sker mellem 1 og 2 gange pr. kamp!
Jeg har prøvet at få byttet spillet, det er det 3. spil jeg har fordi jeg har prøvet at bytte dem Smiley.

HVIS DER ER NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG, SÅ SIG ENDELIG TIL! Smiley.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6721: 22 Dec 2011, 21:51 »

Heh det var sgu irriterende - Jeg har snakket med FIFA engang om en lignende fejl og der kom de med en masse råd, f.eks. at nulstille din xbox/ps3, slette al data på memorykortet osv., for man skulle jo tro at fejlen ligger i din spillekonsol hvis det ikke hjælper at bytte spillet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AaBFreak
Reserveholdsspiller

« Svar #6722: 22 Dec 2011, 21:58 »

Det er virkelig irriterende.
Jeg har prøvet at slette al dato osv. så jeg ved ikke hvor problemet kan ligge Skuffet.

Enzo
Manager

« Svar #6723: 22 Dec 2011, 22:00 »

Er det muligt at lave den jubelscene som Balotelli laver i virkeligheden hvor han bare står og ser ligeglad ud?

Tror jeg ikke. - Jeg har ihvertfald aldrig set eller gjort noget lignende Wink - Lad os håbe at det er en rettelse til næste udgave, da flere og flere spillere, begynder at jubler ved bare at se ligeglad ud ...

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6724: 23 Dec 2011, 18:53 »

Hey alle sammen! Kom ind og spil på begosu.com, masser af penge at vinde hver eneste dag på FIFA. Vandt selv 50 euros her forleden!

Hala Madrid!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6725: 23 Dec 2011, 20:03 »

Kan du sige lidt mere om hvordan det foregår? Smiley

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #6726: 23 Dec 2011, 20:40 »

Hey alle sammen! Kom ind og spil på begosu.com, masser af penge at vinde hver eneste dag på FIFA. Vandt selv 50 euros her forleden!
Vil også gerne hører mere Smiley

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6727: 23 Dec 2011, 20:59 »

Lav en Premium Account, koster 4 euro om måneden, så er der daglige turneringer hver dag, som man kan tilmelde sig til. Så er der et start tidspunkt for turneringen, og hver runde skal så spilles inden for et specielt tidsrum. Du skal ikke skrive resultaterne ind eller noget, for det opdaterer den selv via EA, så det er ikke noget med snyd eller noget.

Desuden synes jeg ikke engang spillerne er så gode, så man kan sagtens vinde, hvilket så skete for mig her forleden. Næste turnering er 26 december kl 18 Smiley

Hala Madrid!

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #6728: 23 Dec 2011, 21:02 »

Lav en Premium Account, koster 4 euro om måneden, så er der daglige turneringer hver dag, som man kan tilmelde sig til. Så er der et start tidspunkt for turneringen, og hver runde skal så spilles inden for et specielt tidsrum. Du skal ikke skrive resultaterne ind eller noget, for det opdaterer den selv via EA, så det er ikke noget med snyd eller noget.

Desuden synes jeg ikke engang spillerne er så gode, så man kan sagtens vinde, hvilket så skete for mig her forleden. Næste turnering er 26 december kl 18 Smiley
Du siger at der er daglige turneringer hver dag, men senere skriver du den næste først er d. 26. kl 18. ??

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6729: 23 Dec 2011, 21:26 »

Du siger at der er daglige turneringer hver dag, men senere skriver du den næste først er d. 26. kl 18. ??

Ja der er også noget der hedder jul Wink Men ellers er der daglige turneringer.

Hala Madrid!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #6730: 24 Dec 2011, 16:39 »

Hey, hurtigt spørgsmål.

Jeg er ved og teste min forbindelse til netværket, alt er ok, men den melder fejl ved playstation network?
Hvad kan jeg gøre? Smiley

Supra Societatem Nemo

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #6731: 25 Dec 2011, 23:34 »

Kan man ikke gå ind under en nyhed i hovedmenuen? der står tit "læs mere", men det kan jeg ikke..

It's all, part of the plan.

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #6732: 25 Dec 2011, 23:44 »

Hey, hurtigt spørgsmål.

Jeg er ved og teste min forbindelse til netværket, alt er ok, men den melder fejl ved playstation network?
Hvad kan jeg gøre? Smiley
Prøv at søg efter en system-opdatering. Du finder den øverst i nummer 2 "spalte" når du tænder Playstationen.  Wink

FC BLOD PÅ TRØJEN

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #6733: 26 Dec 2011, 00:43 »

Har lige et spørgsmål, i alm. trænerkarriere, de spillere man får op fra ungdomsholdet, kan de blive bedre i det svage ben og finter? følger det med efter årene eller hvordan?
Og så kunne jeg godt tænke mig at genbruge dette spørgsmål: Bliver de også højere med årene? For har lige fået en gut op på sølle 1,48(!) og det er altså lidt trist, hvis en måske kommende stjernespiller, bliver ved med at være to hoveder lavere end modstanderen Tunge

Enzo
Manager

« Svar #6734: 26 Dec 2011, 13:03 »

Jeg har tænkt mig at fokusere på freestyle i julen, så derfor ville jeg høre om I selv havde lagt nogle videoer ud med jeres skills, eller bare nogle andre videoer som i syntes er vild freestyle Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010