home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1199181 gange)
Enged
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #6705: 13 Dec 2011, 14:21 »

Tja. Men så er det vel heller ikke værre. Du spiller vel bare for sjov og hygge, og ikke for at være verdens bedste? Det er selvfølgelig aldrig sjovt at tabe, og da slet ikke hvis det er på grund af styrkeforhold på holdene, men man kan jo ikke vinde hver gang alligevel. Jeg synes jævnligt at jeg møder 4-stjernede hold med FCK, men så stor er forskellen jo heller ikke. Jeg kunne forstå, hvis man valgte et 3-stjernet og så møder et 5-stjernet. Så betyder det virkelig noget, men Ajax er jo ikke et dårligt hold, og jeg vil næsten tro, at Tottenhams 5 stjerner hænger med røven i vandskorpen til de 4 og en halv, og at Ajax nok er i den gode ende af 4.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6706: 13 Dec 2011, 14:29 »

Tja. Men så er det vel heller ikke værre. Du spiller vel bare for sjov og hygge, og ikke for at være verdens bedste? Det er selvfølgelig aldrig sjovt at tabe, og da slet ikke hvis det er på grund af styrkeforhold på holdene, men man kan jo ikke vinde hver gang alligevel. Jeg synes jævnligt at jeg møder 4-stjernede hold med FCK, men så stor er forskellen jo heller ikke. Jeg kunne forstå, hvis man valgte et 3-stjernet og så møder et 5-stjernet. Så betyder det virkelig noget, men Ajax er jo ikke et dårligt hold, og jeg vil næsten tro, at Tottenhams 5 stjerner hænger med røven i vandskorpen til de 4 og en halv, og at Ajax nok er i den gode ende af 4.
Vi ser åbenbart forskelligt på det. Det kan godt være, at du er ligeglad, men det er jeg ikke. Selvfølgelig spiller jeg ikke for, at være verdensbedste, for det bliver jeg alligevel aldrig. Men når man har en intern konkurrence med sine venner om, hvem der når længst er det sgu irriterende at man skal møde hold med flere stjerne end en selv. Måske er det ikke verdens største forskel på alle holdene, men det er da under al-kritik at der står når man søger efter en modstander "søger efter modstander med samme antal stjerner", at man så møder et hold med en halv, hvis ikke endda en hel stjerne mere end en selv.

Kan du slet ikke følge mig?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6707: 13 Dec 2011, 14:32 »

Spiller du 1mod1-sæsonner eller 1mod1-tilpasset spil?
1mod1- sæsoner.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6708: 13 Dec 2011, 14:41 »

1mod1- sæsoner.
Det lyder underligt, det gør det nok. Hvad division ligger du i? For har desværre aldrig mødt et hold med det antal stjerner. Kun i 1mod1 tilpasset. Ellers må du til at vælge et bedre hold hvis det er det som skal til for at du kan spille op med dem Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #6709: 13 Dec 2011, 14:52 »

Det kaldes en dommerfejl, mange fans bruger det som en dårlig undskyldning når deres hold taber over andre store hold, undtagen Barcelona fans pga de nærmest altid vinder Wink
Dommerfejl? Manden der skulle have ophævet offsiden står jo udenfor OB's felt?? Ingen dommer i verden ville dømme offside der, det er jo bare en fejl i spillet. Smiley

[Min signatur er for stor]

Enged
Gæst

« Svar #6710: 13 Dec 2011, 14:54 »

Vi ser åbenbart forskelligt på det. Det kan godt være, at du er ligeglad, men det er jeg ikke. Selvfølgelig spiller jeg ikke for, at være verdensbedste, for det bliver jeg alligevel aldrig. Men når man har en intern konkurrence med sine venner om, hvem der når længst er det sgu irriterende at man skal møde hold med flere stjerne end en selv. Måske er det ikke verdens største forskel på alle holdene, men det er da under al-kritik at der står når man søger efter en modstander "søger efter modstander med samme antal stjerner", at man så møder et hold med en halv, hvis ikke endda en hel stjerne mere end en selv.

Kan du slet ikke følge mig?
Jo jeg kan sagtens følge dig, men jeg vil ikke kalde det til grin som du selv gør. Det kan jo også være, at du på et tidspunkt bliver den, der møder et hold med færre stjerner end dig. Det er vel fordi, at der ikke er nogen du kan connecte med, med samme antal stjerner i samme division, når du har oplevet det.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6711: 13 Dec 2011, 15:18 »

Det lyder underligt, det gør det nok. Hvad division ligger du i? For har desværre aldrig mødt et hold med det antal stjerner. Kun i 1mod1 tilpasset. Ellers må du til at vælge et bedre hold hvis det er det som skal til for at du kan spille op med dem Smiley
Jamen jeg VAR i 2. Division indtil jeg begyndte, at møde hold med flere stjerner end mig selv. Nu er jeg så i 3. Smiley

Karle
Lilleputspiller
*

« Svar #6712: 14 Dec 2011, 16:22 »

Hey hvis nogle har tid så har jeg lige lavet min første fifa video Opstemt http://www.youtube.com/v/zG0rdrIumSM&feature=g-upl

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #6713: 14 Dec 2011, 16:26 »

Fed video, Karle Thumbs Up
Hvordan laver du det der omkring 0:55?

Karle
Lilleputspiller
*

« Svar #6714: 14 Dec 2011, 17:34 »

Mange tak Opstemt
- http://www.youtube.com/v/FDaIMh-K0Sk tror måske den her kan hjælpe dig Opstemt men den kommer til at se sådan der ud i løb sådan jeg laver den eller med 4 stars spiller Wink [op til højre eller venstre] Opstemt

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #6715: 14 Dec 2011, 18:03 »

Jeg takker Smiley

planck
Ynglingespiller

« Svar #6716: 15 Dec 2011, 21:45 »

Er der nogen her der spiller FIWC og evt. kan fortælle hvordan de gør point op for resultatet af kampen, vandt 8-1 og fik 2 point...

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6717: 19 Dec 2011, 01:38 »

Har lige et spørgsmål, i alm. trænerkarriere, de spillere man får op fra ungdomsholdet, kan de blive bedre i det svage ben og finter? følger det med efter årene eller hvordan?

Tidligere: Baloo38

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #6718: 19 Dec 2011, 16:56 »

Er det muligt at lave den jubelscene som Balotelli laver i virkeligheden hvor han bare står og ser ligeglad ud?

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #6719: 20 Dec 2011, 00:01 »

Står hvis det står til mig selv, med et kæmpe problem. Vil gerne finde alle mine mål inde på ea, men kan simpelthen ikke komme der ind. Hvad skal jeg lige gøre? Og når jeg logger ind med min mail, giver den mig en forkert bruger.

Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010