kløv
|
|
Er der nogle der har oplevet, at playstationen fryser, når man vil ændre formation? :/
ja min fryser også nogle gange 
|
|
|
|
|
|
|
|
kløv
|
|
Er der nogen der prøver at den sidder fejl når man kommer retur fra kampe og alt online??? Jeg får ikke mine point....
Jeg har gennemført alle de der challenge, men når jeg ommer retur til menuen, så siger den fejl og jeg får ikke mine point... tror snart jeg har gået glib af 1800 point, fandme irriterende....
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
ja min fryser også nogle gange  Det er meget mærkeligt, for jeg kan godt ændre formation under kampen, uden at den fryser..
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Har lige vundet semi-finalen 3-1. Så er det sgu finale tid! 
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Vandt mine første cup finale i dag blev herre glad 
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Så vandt jeg 2-1 i finalen!  Kørte hele vejen med Elfenbenskysten! 
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
Soeby
|
|
Hvad er pointen ved cuppen? Hvad "vinder" man?
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Du får nogle point til din profil 
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Du får nogle point til din profil  Og så kan man derefter igen vende tilbage til 'hvad er pointen ved det..'
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
At man kan se hvem der er bedst til fifa??  ved det da virkelig ikke! ikke mig der laver spillet
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
manchester-mikkel
|
|
Har andre end mig oplevet problemer med at få point for udfordringerne ?
Har gennemført alle udfordringer indtil nu. Men har nu fundet ud af at jeg ikke får exp. for dem og at under historikken står det også som om jeg ikke har klaret nogen af dem. Nogen der har prøvet det eller kender svaret til hvordan jeg ændrer på det ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
hvad synes i om den nye måde at forsvarer på? Jeg har først nu her blevet nogenlunde til det ... 
|
|
|
|
|
|
|
|
kløv
|
|
Har andre end mig oplevet problemer med at få point for udfordringerne ?
Har gennemført alle udfordringer indtil nu. Men har nu fundet ud af at jeg ikke får exp. for dem og at under historikken står det også som om jeg ikke har klaret nogen af dem. Nogen der har prøvet det eller kender svaret til hvordan jeg ændrer på det ?
Ja jeg får heller ikke, men det er fordi den siger "EAS FC-Fejl".
|
|
|
|
|
|
|
|
kløv
|
|
hvad synes i om den nye måde at forsvarer på? Jeg har først nu her blevet nogenlunde til det ...  Det er fint nok, bare lidt en vanesag... svært at erobre og det er det vel også i virkeligheden...
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Irriterende at der ikke er nogen ny challenge... :-(