home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1203263 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #6270: 05 Okt 2011, 22:53 »

Er der nogen der ved hvordan Cupturneringerne i Fifa 12 kommer til at foregå? Er det over flere dag eller bare en enkelt?
Nogen der ved noget? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #6271: 06 Okt 2011, 08:42 »

der er ingen der gider hjælpe i UT tråden så nu prøver jeg at se om der er nogle kloge hoveder her der gider hjælpe

når jeg prøver at logge ind på webappen med mine PSN oplysninger siger den at jeg skriver forkert, men jeg har lige været nødt til at nulstille min kode og finde på en ny for at kunne huske den men stadig siger den at det er forkert, hvad sker der? kan jeg så ikke logge ind?

Du skal logge ind med din e-mail konto, den som du har valgt at tilknytte til fifa når du logger ind på PSN.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #6272: 06 Okt 2011, 09:05 »

Spillede lige lidt online igår, og fik skudt to gode kasser afsted, ikke verndesklasse, men gode nok. Smiley

http://www.easports.com/media/play/video/96558147
http://www.easports.com/media/play/video/96559824

Supra Societatem Nemo

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #6273: 06 Okt 2011, 14:21 »

Nnnnnoooooo!!!!!!!!!! Bestyrelsen har lige solgt Vermaelen til Chelsea Så nu jeg lige mistet min bedste forsvarspiller Men har budt på Mbia, Agger, Vertonghen, Scott Dann, Lúcio, John Terry og Gary Cahill. Hvem af dem skal jeg tage?? Skal have en der kan holde indtil at jeg for råd til Hummels.

Arsenal FC!!

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #6274: 06 Okt 2011, 14:52 »

Hej gutter.

Jeg spiller på xbox, så ved ikke om det er samme princip på PS3, men under online sæsoner, så står der at jeg har kvalificeret mig til ea cup, og at den starter i morgen. Dog ved jeg ikke hvordan det foregår, så hvis der er nogle der har styr på det, må I meget gerne forklare mig det. Smiley

Tak på forhånd.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #6275: 06 Okt 2011, 15:49 »

Position: Alt, pånær keeper.
Evne: Gerne over 76.
Pris: Max 5mio Euro
Klub: Celtic
År: Første sæson
Alder: Helst ikke over 28..

Derudover, er der så nogle der kan nævne angribere på den gode side af 2 meter i spillet?
På forhånd tak Smiley
« Seneste Redigering: 06 Okt 2011, 16:06 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #6276: 06 Okt 2011, 15:53 »

der er ingen der gider hjælpe i UT tråden så nu prøver jeg at se om der er nogle kloge hoveder her der gider hjælpe

når jeg prøver at logge ind på webappen med mine PSN oplysninger siger den at jeg skriver forkert, men jeg har lige været nødt til at nulstille min kode og finde på en ny for at kunne huske den men stadig siger den at det er forkert, hvad sker der? kan jeg så ikke logge ind?

Ej common det er da ikke fair at skrive her, at der ingen der gider hjælpe dig i UT tråden, har da set masser der har skrevet til dig hvad du skal gøre med dit log in Smiley

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

kløv
Ynglingespiller

« Svar #6277: 06 Okt 2011, 16:09 »

Dumt spørgsmål... men hvad går "Live-sæsonen" helt præcis ud på ??
At få de samme resultater som de fik i virkeligheden ?
Skal man have de samme advarsler som i virkeligheden?
Kan man spille videre eller skal de først have spillet i virkeligheden ?
« Seneste Redigering: 06 Okt 2011, 16:12 af kløv » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #6278: 06 Okt 2011, 16:25 »

Det er pisse irriterende... det er som om at hvis folk quitter, inden der er gået fem minutter, så bliver jeg ikke krediteret for en sejr på trods af en hurtig 1-0-scoring!!!

Det problem havde man også i Fifa 11  Skuffet.. Men jeg valgte ganske enkelt bare at køre bolden roligt rundt de første 5 min, og så give den gas når de var gået, og derefter prygle min modstander Wink..

Du har dog helt ret i at det er pisse irriterende.. Tror dog det er lavet, så man har en chance for at gå ud hvis nu man ikke har den bedste forbindelse med ham man spiller med Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kløv
Ynglingespiller

« Svar #6279: 06 Okt 2011, 16:37 »

Det problem havde man også i Fifa 11  Skuffet.. Men jeg valgte ganske enkelt bare at køre bolden roligt rundt de første 5 min, og så give den gas når de var gået, og derefter prygle min modstander Wink..

Du har dog helt ret i at det er pisse irriterende.. Tror dog det er lavet, så man har en chance for at gå ud hvis nu man ikke har den bedste forbindelse med ham man spiller med Smiley
[/quote

Jeg troede da at man fik point for en sejr hvis den anden forlader spillet...
Jeg har prøvet hvor de hiver deres internet forbindelse ud...

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6280: 06 Okt 2011, 16:52 »

I kan jo også bare sætte 'afbrydelsesprocente n' på 'samme som min', så møder i kun spillere, der spiller fair - hvis i altså ikke selv 'quitter'.. Jeg har endnu ikke mødt en, som er gået ud af kampen. Jeg elsker det nye system. For en gang skyld kan man møde andre hold end Real og Barca og har flere gange haft fede opgør mellem mindre engelske klubber fra lavere rækker - det var satme en sjældenthed før.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #6281: 06 Okt 2011, 17:01 »

Hvorfor er det at man kan møde det samme hold som man selv er i det nye online sæson.. Det er da så irriterende.

kløv
Ynglingespiller

« Svar #6282: 06 Okt 2011, 17:14 »

I kan jo også bare sætte 'afbrydelsesprocente n' på 'samme som min', så møder i kun spillere, der spiller fair - hvis i altså ikke selv 'quitter'.. Jeg har endnu ikke mødt en, som er gået ud af kampen. Jeg elsker det nye system. For en gang skyld kan man møde andre hold end Real og Barca og har flere gange haft fede opgør mellem mindre engelske klubber fra lavere rækker - det var satme en sjældenthed før.

Hej
Det lyder da blæret... anede jeg ikke..
Hvordan gør man så ??   Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6283: 06 Okt 2011, 17:14 »

Ej common det er da ikke fair at skrive her, at der ingen der gider hjælpe dig i UT tråden, har da set masser der har skrevet til dig hvad du skal gøre med dit log in Smiley

jo når jeg netop skriver hvad problemet så er udviklet sig til, er det vel fair, skriver jo at jeg læste hvad I skrev og skulle bruge mine PSN oplysninger men når det så stadig siger at der er noget galt, hvad så?

Tidligere: Baloo38

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6284: 06 Okt 2011, 17:16 »

Du skal logge ind med din e-mail konto, den som du har valgt at tilknytte til fifa når du logger ind på PSN.

og samme kode som til PSN? for så siger den at det er forkert det jeg har skrevet selvom jeg faktisk fik sendt en ny kode fordi jeg ikke kunne huske den gamle

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010