|
Twajz
|
|
Hvilken kameravinkel spiller i med? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Hvilken kameravinkel spiller i med?  tele i karriere og pro med VP
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
kan man tage autosave fra, for allerede nu har jeg lige lovlig mange save med min VP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Efter at have spillet et par online kampe desværre med to nederlag + lidt karriere skal man lige vænne sig til det nye tactical defending.
Hvordan forsvarer i jer? Altså hvordan kommer i ind på kroppen af modstanderen? Synes virkelig at det er svært. Hvis i ville fortælle grundigt hvad i gør, så ville det hjælpe meget da man godt kan miste tålmodigheden ved spillet på trods af man lige skal vænne sig til det nye.
(Det er på PS3)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Efter at have spillet et par online kampe desværre med to nederlag + lidt karriere skal man lige vænne sig til det nye tactical defending.
Hvordan forsvarer i jer? Altså hvordan kommer i ind på kroppen af modstanderen? Synes virkelig at det er svært. Hvis i ville fortælle grundigt hvad i gør, så ville det hjælpe meget da man godt kan miste tålmodigheden ved spillet på trods af man lige skal vænne sig til det nye.
(Det er på PS3)
jeg er uden tvivl mere afventende og går efter at lokke dem ud på fløjene og går næsten kun direkte på manden ved to situationer 1: 5 sek reglen (den barca spiller efter i virkeligheden hvor man skal generobre den hurtigt) eller 2: jeg kan se manden ikke har den under kontrol (har modtaget en høj/halvhøj bold og fumler lidt med dem) også en god potion held skader aldrig 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Sep 2011, 23:39 af baloo38 »
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
har aldrig rigtig fundet tekniken måske du kan forklare mig den?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
På netop det mål holdte jeg L1 inde og skubbede venstre og højre(ved ikke om det hjælper at have begge i brug) analog frem og så fik den ellers en masse kraft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
På netop det mål holdte jeg L1 inde og skubbede venstre og højre(ved ikke om det hjælper at have begge i brug) analog frem og så fik den ellers en masse kraft.
hvordan sigtede du? hvad gik du efter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Sigtede efter hjørnet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Sigtede efter hjørnet  hvordan du har jo ikke som i gamle dage den runde ting?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Det er noget cirka måling du må kigge udfra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
de tutorials jeg har set på youtube siger de gerne sådan noget med, en mand til venstre for stolpen eller sådan noget, det er ikke noget du bruger eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
kan man tage autosave fra, for allerede nu har jeg lige lovlig mange save med min VP
Ligesom i FIFA 11, er det ikke muligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasper9
|
|
Har fået et stort problem med FIFA 12 allerede! Når jeg spiller online-kampe begynder den at lakke helt vildt og jeg ved ikke hvorfor. Tænkte det måske havde noget med min internetforbindelse at gøre men i FIFA 11 kørte det super og der var aldrig problemer. Håber nogle af jer måske ved hvorfor 
|
|
|
|
|
|
FCK
|
|
|
|