|
Brondbyfanen8
|
|
Der hvor den spørger om online koden kan du trykke "flere muligheder" og så tage 2 dages prøveperiode indtil det virker. :-)
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
Pearl
Lilleputspiller
|
|
Okay, hvordan kan jeg få det der frem igen, for ligenu spiller jeg kamp..
Kan man bare genstarte ens playstation, og så kommer det frem igen ?
//Pearl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
På PC siger den checkin connection.. Så går den videre, når jeg så trykker på UT så siger den " You're not eligible to use this online feature". Nogen der ved hvorfor? Jeg har købt spillet fair & square.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Okay, hvordan kan jeg få det der frem igen, for ligenu spiller jeg kamp..
Kan man bare genstarte ens playstation, og så kommer det frem igen ?
//Pearl
gå ind for at spille online så skulle den gerne gøre det
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Pearl
Lilleputspiller
|
|
Okay, og så når de 2 prøvedage udløber, så kommer den også frem igen ? :-)
//Pearl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
er der andre der har fået det tilbud med 6 guld pakker til UT hvor man skal indtaste en god? ved mig siger den at koden er ugyldig, nogen der kan hjælpe?
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Okay, og så når de 2 prøvedage udløber, så kommer den også frem igen ? :-)
//Pearl
det tror jeg ja men håber da de har fået tingene fikset til den tid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
er der andre der har fået det tilbud med 6 guld pakker til UT hvor man skal indtaste en god? ved mig siger den at koden er ugyldig, nogen der kan hjælpe?
har fået det tilbud og min virker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Angående det med jeres online pass.. Jeg havde ingen problemer tidligere med at få det aktiveret?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Angående det med jeres online pass.. Jeg havde ingen problemer tidligere med at få det aktiveret?
Tror det har noget at gøre med at PS3 store også var under vedligeholdelse på samme tid. :-)
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
skal der laves et fmf hold i år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MØC
|
|
Hey drenge. hvis man køber fifa (ikke nordic) er der så ikke godt nok dansk sprog i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Ved i om man skal vente til det bliver den 1. for at få sine pakker? får 4 hver måned i 6 måneder og har lige indløst min kupon. Men har ingen fået?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Hey drenge. hvis man køber fifa (ikke nordic) er der så ikke godt nok dansk sprog i spillet?
kun engelsk(som jeg gætter på du forstår) også tysk, spansk, fransk sikkert også
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Ved i om man skal vente til det bliver den 1. for at få sine pakker? får 4 hver måned i 6 måneder og har lige indløst min kupon. Men har ingen fået?
Så vidt jeg ved så får du dem hver den 1. i måneden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|