home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1217831 gange)
Corvette
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #5715: 16 Sep 2011, 16:19 »

Er der nogle der har prøvet at få et rødt kort?  crazy

Jeg kan slet ikke ramme med mine glidende tacklinger kun når jeg kommer bagfra så kan selv en spiller som Miyachi ramme bolden og ikke manden som jeg ellers prøvede på...

EDIT: rammer hellere ikke hver gang når jeg kommer bagfra  Smiley

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #5716: 16 Sep 2011, 16:23 »

Syntes at computeren er blevet bedre end før. Jeg spiller på PS3.

Arsenal FC!!

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #5717: 16 Sep 2011, 16:25 »

Syntes at computeren er blevet bedre end før. Jeg spiller på PS3.
Helt enig Wink før spillede jeg på "Verdensklasse" nu er jeg nødt til at gå ned på pro for at følge med men synes egentlig det er godt at der er kommet nået mere udfordring Smiley

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #5718: 16 Sep 2011, 16:28 »

Syntes jeg også. Glæder mig til at det udkommer. Starter helt klar en karriere op med Arsenal når jeg for det Smiley

Arsenal FC!!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #5719: 16 Sep 2011, 18:23 »

Jeg kunne bedre lide den gamle kommentator frem fra ham her Alan smith, men stadig dejlig med noget fornyelse. Så det ikke er de samme sætninger igen og igen Smiley selvom man nok hurtigt lærer de nye sætninger at kende..

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #5720: 16 Sep 2011, 18:26 »

Kunne være fedt med Flemming toft som kommentator i FIFA

Arsenal FC!!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5721: 16 Sep 2011, 18:27 »

Jeg kunne bedre lide den gamle kommentator frem fra ham her Alan smith, men stadig dejlig med noget fornyelse. Så det ikke er de samme sætninger igen og igen Smiley selvom man nok hurtigt lærer de nye sætninger at kende..

Nu dummede Andy Gray sig jo lidt i foråret..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5722: 16 Sep 2011, 18:31 »

Er der nogle der har prøvet at få et rødt kort?  crazy

Jeg kan slet ikke ramme med mine glidende tacklinger kun når jeg kommer bagfra så kan selv en spiller som Miyachi ramme bolden og ikke manden som jeg ellers prøvede på...

EDIT: rammer hellere ikke hver gang når jeg kommer bagfra  Smiley

Heh, jeg troede at jeg havde fået et rødt kort da jeg lavede en total nødbremse med Vermaelen i feltet i en kamp, men han slap med gult Opstemt

MEd hensyn til transfermarkedet ser det rigtig fedt ud - Jeg håber dog at ens egen klub også køber og sælger når man er spiller i en klub. Jeg var træt af i 11'eren at jeg aldrig fik nye holdkammerater og mens de andre hold blev bedre, stod mit eget stille Skuffet

Nu får jeg nok nogle Arsenal fans på nakken, men jeg kunne også bedre lide Andy Gray. Skide være med om han kom med nogle kontroversielle udtalelser for at sige det pænt, men han havde en fed accent, og er det ikke det der tæller? På trods af at Alan Smith er gammel Arsenal angriber der lever flot i hukommelsen for hans 1-0 mål i UEFA Cup finalen mod Parma, så lyder han altså kedelig når han snakker. Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #5723: 16 Sep 2011, 18:49 »

Kunne være fedt med Flemming toft som kommentator i FIFA

Gud nej, det kunne være ulideligt.

Jeg er efterhånden kommet lidt bedre ind i spillet og har spillet en del idag, og holdene jeg spiller mest med er Barcelona og Arsenal. Jeg startede forholdsvis blødt ud for at komme godt ind i spillet og nu har jeg så sat niveauet en del op og jeg synes det er fedt at computeren er blevet bedre. Det var alt for nemt i FIFA11 efter min mening. Jeg spiller som sagt med Barcelona og Arsenal, selvom Manchester City vel måske er det bedste hold. Der er en helvedes masse speed og så også en enorm fysik på holdet, men jeg har nemmest kunne finde rytmen med Barca, primært grundet Xavi og Iniesta. Jeg tror ikke at jeg har ramt en eneste aflevering forkert med en af de to. Ellers er Arsenal ganske underholdene og Walcott og Gervinho på kanterne er fyldt med speed samt en knivskarp angriber i van Persie.

Spillet som helhed er rigtig fedt og jeg skal helt sikkert ud og købe det, men forsvarsspillet irriterer mig stadig. Det er mere realitisk måske og faktisk heller ikke så svært igen når først man er kommet ind i det, men jeg foretrækker stadig den gamle måde at forsvare på, selvom det indimellem også var for nemt.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #5724: 16 Sep 2011, 23:20 »

Nu dummede Andy Gray sig jo lidt i foråret..

Hvad lavede han da?

Newton Heath
Manager

« Svar #5725: 16 Sep 2011, 23:20 »

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #5726: 16 Sep 2011, 23:24 »

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #5727: 17 Sep 2011, 09:44 »

Elsker de realitiske transfers i FIFA. Luka Modric er lige skiftet til Blackburn Peace

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Chakana
Manager

« Svar #5728: 17 Sep 2011, 16:34 »

Sååå kom jeg op på legendary! Slog Milan 3-0 med Dortmund på world class og så tænkte jeg at det var tid at rykke mig. Generelt så synes jeg at FIFA12 er så pisse gennemført at man skulle tro det var løgn. Det har rykket sig meget siden FIFA11 og forsvarsspillet er blot blevet mere realistisk, og det er måske det der irriterer folk, men det er blot et spørgsmål om tilvænning. Man skal spillet meget tålmodigt både offentivt og defensivt, hvilket bestemt også kræver tilvænning.

Messi er forøvrigt vanvittig i FIFA12 og han er blevet gjort mere realistisk. I 11'eren skulle man have styrke for at komme forbi folk med Messi, hvis de gik på kroppen af ham. Det har de lavet om, så man nu kan komme forbi de helt store forsvarsspillere selvom man er lille Messi. Og ALT for fedt at man kan drible som han gør i virkeligheden, altså med små træk. Götze, Kagawa og Wilshere er jeg blevet glad for! Og defensivt er Hummels min favorit. Han er god at lave rates op ad banen med, nede fra bagkæden af.

Arsenal Football Club

Enzo
Manager

« Svar #5729: 17 Sep 2011, 16:43 »

Kan i ikke komme med nogle råd?
Jeg syntes at det er mega svært at afbryde deres angreb og at tackle.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010