home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 476 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1221776 gange)
SørenA
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #5430: 26 Jul 2011, 19:11 »

Så det er faktisk muligt at gå ind og sætte alle de bedste spillere på samme hold, og så spille med det mod andre?

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #5431: 28 Jul 2011, 20:18 »

Scorede lige 2 mål med Diego Capel. Det første er ret godt synes jeg selv, selvom jeg dog har scoret meget bedre mål. Men det andet, er ikke ligefrem godt, for han står i en nem situation. Elsker bare den iskolde måde han afslutter på Opstemt
Godt mål:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/84712908
Koldt aflsluttet mål:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/84713441

Dwizzle
Lilleputspiller
*

« Svar #5432: 01 Aug 2011, 13:30 »

Be a pro..
er der nogle der ved om man kan blive skiftet ud og hvordan man blir det inde i en kamp, har spillet 13 kampe nu med min be a pro og han har ingen energi, hvordan gør jeg?

Guder er dyre i drift, deres indkomster betales af tilskuere og sponsorer og tv og allehånde reklamerende firmaer, der sælger alt fra mælk til bajere og andet styrkende

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #5433: 01 Aug 2011, 13:39 »

Be a pro..
er der nogle der ved om man kan blive skiftet ud og hvordan man blir det inde i en kamp, har spillet 13 kampe nu med min be a pro og han har ingen energi, hvordan gør jeg?

Træneren spørg om du vil have en pause og det kan du så endten takke ja til eller nej til før en kamp Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Dwizzle
Lilleputspiller
*

« Svar #5434: 01 Aug 2011, 13:49 »

Træneren spørg om du vil have en pause og det kan du så endten takke ja til eller nej til før en kamp Smiley

tak!

Guder er dyre i drift, deres indkomster betales af tilskuere og sponsorer og tv og allehånde reklamerende firmaer, der sælger alt fra mælk til bajere og andet styrkende

Legenden
Manager

« Svar #5435: 04 Aug 2011, 01:28 »

Synes det er sjovt, hvor der er to spillere, der styrer et hold. Altså 2 mod 2. Kan man ikke spille det online? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Batigol
Manager

« Svar #5436: 04 Aug 2011, 07:52 »

Lige nogle tilfældige mål fra min side.

Arturo Vidal vs. Mallorca
Ikke noget specielt. Blev egentlig uploadet for at prøve at uploade noget. Den sidder dog dejligt!

Pablo Armero vs. Freiburg
Bum!

Gökhan Inler vs. Freiburg
Bum!

Mounir El Hamdaoui vs. Utrecht
Dejlig spids vinkel. Dejligt skru.

Andreas Ivanschitz vs. Chelsea
Helt oppe i træerne, hvor selv ikke Petr Cech kan nå den.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

verdenskrig
Manager

« Svar #5437: 04 Aug 2011, 11:41 »

Jeg er efterhånden ved at være godt træt af at jeg ikke kan score på hovedstød i det spil.. Det er som om mine spillere gør ALT hva de kan for at heade enten lige på målmanden eller bare over/forbi.. Det er stort set ligemeget hvor umuligt det burde være at brænde, så brænder jeg ofte..

Jeg ved ikke hva jeg gør forkert, for har prøvet ALT.. Trykket kort på O, trykket hårdt på O, holdt l2 inde, trykket anaologen på frem, tilbage og til siderne.. Selvfølgelig scorer jeg af og til, men det er simpelthen så ufatteligt meget jeg brænder på hovedstød.. Nogle som har et trick her Smiley ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #5438: 04 Aug 2011, 12:01 »

Det har jeg egentlig lidt svært ved at forstå for jeg scorer selv mange mål på hovedstød, og hovedstødsmål anses af nogle for at være en slags bug i FIFA11 (ligesom L2+firkant lob var en bug i FIFA10).
Om du scorer på hovedstød kommer selvfølgelig an på så mange ting: hvor godt indlægget ligger til din spiller, hvor god han er til at heade og springe osv. og i duellerne i feltet er det desuden vigtigt hvor høj og stærk din spiller er.

Hvis du har et ønske om at score mange hovedstødsmål vil Chelsea være det oplagte holdvalg. Drogba er et monster i feltet og i mine øjne den bedste spiller at have på toppen, hvis du spiller på indlæg.

I nogle tilfælde kan det være godt at holde L1 inde når du lægger bolden indover. Så kan spilleren bedre løbe ind i bolden fremfor at han skal springe fra stående og heade. På den måde får du er mere kraftfuldt hovedstød og disse går ofte i mål når ellers de sidder inden for målrammen.

Når alt dette er sagt, så sker det da også at mine spillere brænder hovedstødschancer som burde være barnemad at heade ind Wink

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #5439: 06 Aug 2011, 20:05 »

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #5440: 12 Aug 2011, 02:02 »

Vil lige dele mine to mål - Jeg er lige begyndt at spille med Chelsea og det har givet god gevinst. Det kan du se på de her mål Smiley

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/87911863 - Det at han hamre den ind fra den vinkel og det føltes bare godt da man mærekede joysticket vibrere to gange lige efter hinanden.

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/87912211 - Det her er bare ualmindeligt godt sparket!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5441: 12 Aug 2011, 11:45 »

Er der nogen af jer der har meldt jer til DM i FIFA d. 3 september?

Hala Madrid!

mathias8dk
Lilleputspiller
*

« Svar #5442: 12 Aug 2011, 11:49 »

nej Skuffet

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #5443: 12 Aug 2011, 11:52 »

Jeg overvejer det kraftigt. Skal bare lige finde en at følges med, men ham jeg plejer at følges med skal arbejde Skuffet

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #5444: 12 Aug 2011, 13:39 »

Hvor afholdes dm henne? Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010