home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1227950 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #5070: 20 Apr 2011, 19:34 »

Men hvis du er klar over hvordan man skal gøre, så ville det da helt klart være at foretrække, at du siger hvilke knapper jeg skal bruge. Det vil hjælpe mig mere. Smiley

If you can't join them, beat them.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #5071: 20 Apr 2011, 19:40 »

Er sgu lidt på skideren, drenge.. Ved i hvordan man forlænger/bekræfter kontrakter i Ultimate Team?

PhilipFlink
Manager

« Svar #5072: 20 Apr 2011, 19:47 »

Er sgu lidt på skideren, drenge.. Ved i hvordan man forlænger/bekræfter kontrakter i Ultimate Team?

Du skal ind og købe kontrakter.. Du kan som regel købe bronze kontrakter for 150-200 buy now Smiley

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #5073: 20 Apr 2011, 19:50 »

Du skal ind og købe kontrakter.. Du kan som regel købe bronze kontrakter for 150-200 buy now Smiley

Dejligt, tak skal du have. Wink

fck-drengen
Gæst

« Svar #5074: 20 Apr 2011, 19:51 »

Man kan købe guld for det samme  Thumbs Up

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #5075: 20 Apr 2011, 19:53 »

Men hvis du er klar over hvordan man skal gøre, så ville det da helt klart være at foretrække, at du siger hvilke knapper jeg skal bruge. Det vil hjælpe mig mere. Smiley
Jeg trykker O og presser derefter L3 frem (eller den vej jeg vil havde den til at skrue). Det virker for mig Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5076: 20 Apr 2011, 19:56 »

Okay. Tak Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5077: 29 Apr 2011, 21:52 »

Jeg spiller lige pt. karriere med min VP, grundet PSN er midlertidigt lukket ned. Jeg har nu spillet 5 Superliga kampe, og en pokal kamp med AC Horsens, og indtil videre er der ikke gået et mål ind på mig. Jeg spiller selv angriber, så jeg har af gode grunde ingen indflydelse på det. I de første 3 træningskampe blev der også kun scoret 1 gang. Spil niveauet burde sådan set være hamrende ligegyldigt, da samtlige 21 spillere på banen (udover mig VP) så har samme niveau. Er der en der kan komme med en forklaring på det? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5078: 01 Maj 2011, 11:32 »

Jeg spiller lige pt. karriere med min VP, grundet PSN er midlertidigt lukket ned. Jeg har nu spillet 5 Superliga kampe, og en pokal kamp med AC Horsens, og indtil videre er der ikke gået et mål ind på mig. Jeg spiller selv angriber, så jeg har af gode grunde ingen indflydelse på det. I de første 3 træningskampe blev der også kun scoret 1 gang. Spil niveauet burde sådan set være hamrende ligegyldigt, da samtlige 21 spillere på banen (udover mig VP) så har samme niveau. Er der en der kan komme med en forklaring på det? Smiley

Prøv at sætte niveauet op. Jeg var selv træt af at både mine medspillere og modstandere var kegler, så jeg spiller min VP på world class, hvilket gør at modstanderne scorer regelmæssigt (både de gode men også de dårlige i deres få chancer, så det er ret realistisk) og samtidig finder jeg det vigtigt som angriber at deltage i spillet selv, altså falde ned og modtage bolden og være med i det opbyggende og ligge afleveringer i dybden. Det er nemlig ikke ret tit at computeren kan kreere et mål på egen hånd (og især ikke med 10 mand hvis du selv ligger og prøver at bryde offsidefælden gang på gang). Og så husk at forlang bolden når du selv mener du er i en god position, så burde du selv kunne komme frem til chancer - og dermed også mål.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #5079: 01 Maj 2011, 19:08 »

Jeg har lige valgt at fyre op for PS3'en og FIFA igen, men der er da noget fuldstændig galt!!! :O

Alle spillere har virkelig mærkelige navne(Wæhler hedder Weber, Wurtz hedder Yankov), og truppen er vanilla Tunge Er dette på grund af angrebet på PSN? Eller er jeg den eneste med dette problem?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5080: 02 Maj 2011, 15:53 »

Prøv at sætte niveauet op. Jeg var selv træt af at både mine medspillere og modstandere var kegler, så jeg spiller min VP på world class, hvilket gør at modstanderne scorer regelmæssigt (både de gode men også de dårlige i deres få chancer, så det er ret realistisk) og samtidig finder jeg det vigtigt som angriber at deltage i spillet selv, altså falde ned og modtage bolden og være med i det opbyggende og ligge afleveringer i dybden. Det er nemlig ikke ret tit at computeren kan kreere et mål på egen hånd (og især ikke med 10 mand hvis du selv ligger og prøver at bryde offsidefælden gang på gang). Og så husk at forlang bolden når du selv mener du er i en god position, så burde du selv kunne komme frem til chancer - og dermed også mål.

Det har jeg faktisk haft gjort. De scorede en gang imellem, da jeg sat den op, men det var langt fra særlig ofte. Jeg kunne dog ikke rigtig klare mig med min VP, på et så højt niveau. Smiley

EDIT: Så blev der sgu scoret mod mig.

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #5081: 03 Maj 2011, 15:32 »

er der nogen der kender nogen gode talenter Huh i fifa 11 jeg er igang med at lave et talent hold Wink

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

fck-drengen
Gæst

« Svar #5082: 03 Maj 2011, 15:45 »

er der nogen der kender nogen gode talenter Huh i fifa 11 jeg er igang med at lave et talent hold Wink
Zohore, Amankwaa  Smiley

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #5083: 03 Maj 2011, 16:17 »

Zohore, Amankwaa  Smiley
oka super Wink

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

Knudsholt
Ynglingespiller

Vær med til at gøre FIFA 12 bedre!
« Svar #5084: 03 Maj 2011, 19:32 »

Hej alle

Der er sikkert mange fodboldfans på denne site, der også bruger FIFA en del. Synes du "Career Mode" i FIFA kan gøres bedre kan du nu være med til at sikre dette. Du skal bare melde dig til på EA Sport's officielle hjemmeside og skrive dit brugernavn i denne tråd:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/537257.page

Go FM og FIFA !!!
« Seneste Redigering: 03 Maj 2011, 19:36 af Knudsholt » Logged

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010