home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:02:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
01 Feb 2026, 20:45 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 816 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 334 335 [336] 337 338 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1309221 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #5025: 06 Apr 2011, 13:44 »

Styrke skal ikke være så vigtigt, f.eks har teknik og aflevering stort set ingen betydning. Det er for dårlig at verdens bedste fodboldhold Barcelona er så dårlige i spillet og nemme at vinde over. Chelsea, Inter og Real Madrid er de klart bedste hold i spillet. Foretrækker selv og være Real Madrid også logge modstander frem af banen også owne dem på hurtighed og styrke. Mere teknik og mindre styrke i FIFA 12 tak! Det vil gøre spillet en del mere realistisk!

Du siger det ikke burde have noget at sige?

Men alligevel slog Inter, Barcelona ud af CL i virkeligheden, og det samme kun Chelsea sikkert også.. Måske udelukkende pågrund af styrken. Så jeg forstår det udemærket Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #5026: 06 Apr 2011, 17:24 »

Chelsea og Inter er vel nok de to stærkeste hold i spillet når man jo kigger på fysikken, men tror da klart Barcelona kan slå dem alligevel. Tunge

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #5027: 06 Apr 2011, 17:44 »

For mig at se har det meget at gøre med ens spillestil og evne til at omstille sig til de hold man selv spiller med. Med Chelsea vil det helt sikkert være en fordel at spille fysisk og slå mange indlæg. Dette vil jo være håbløst at gøre med Barcelona da man vil tabe 99% af hovedstødsduellerne foran mål fordi ens egne spillere er små. Så hvis man er Barcelona må man omstille sig til deres spil og spille hurtigt og holde bolden på jorden. Barcelonas spillere er rigtigt gode teknisk og så har de også god boldkontrol og adræthed og dette skal man udnytte når man er Barcelona Smiley

Når det så er sagt så er jeg selv elendig til at styre Barcelona. Det ligger simpelthen ikke til mig at spille på den måde. Jeg vil meget hellere over kanten og smække en indlæg ind i hovedet på en fysisk stærk angriber Smiley

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #5028: 06 Apr 2011, 22:47 »

Nogle der er klar på en fifa kamp?
add Natas88dk hvis du vil og inviter. Jeg logger af på computeren nu. Wink

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5029: 07 Apr 2011, 10:01 »

Nogle der er klar på en fifa kamp?
add Natas88dk hvis du vil og inviter. Jeg logger af på computeren nu. Wink

Skriv det herinde i stedet for: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27453.2415.

Tråden er til konsol-kampe, så ligger man måske mere mærke til det. Smiley

If you can't join them, beat them.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5030: 07 Apr 2011, 17:09 »

Fifa 11 er jo det mest urealistiske spil i hele verden - når jeg starter en karriere med en VP er det første Real Madrid gør, er at købe Daniel Agger. Opstemt Opstemt Haha.

If you can't join them, beat them.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #5031: 09 Apr 2011, 17:21 »

hvordan kalder man på indlæg med sin VP?

Tidligere: Baloo38

Seller95
Manager

« Svar #5032: 10 Apr 2011, 12:40 »

Er sgu ved at være godt træt af FIFA.. Hver 3-4 kamp jeg spiller online, der går den i stå. Der er intet jeg kan gøre, og så får jeg jo bare et nederlag. Great!

Arsenal <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5033: 10 Apr 2011, 12:41 »

hvordan kalder man på indlæg med sin VP?

Du trykker bare på afleveringsknappen hvis bolden er ude på kanten, så smider de et indlæg efter dig.

Jeg er i øvrigt begyndt at spille VP karriere efter at være blevet fyret i min managerkarriere, da jeg satte niveauet op, og åbenbart ikke var god nok (satme ikke megen snor man får!). Startede i AaB, men blev solgt til United efter første sæson, hvor jeg har det lidt sværere end i AaB. Altså, jeg er knapt så overlegen, men det er sgu også svært når ens medspillere er nogle kegler. Især Nani kan jeg nemt blive frustreret over, da han rigtig tit hellere vil lalle rundt med bolden selv, end at spille mig. Og ja, han mister den 95% af gangene. Dumme dreng!

I øvrigt må EA gerne indføre at manageren kan skifte én ud (ud over når man er skadet) for jeg hader at min stamina er så lav at jeg tit spiller kampe med den i rødt fordi jeg er key player, og med kampe hver 3.-4. dag, kan jeg aldrig hive den op - Især ikke når jeg aldrig bliver udskiftet.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2011, 12:45 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #5034: 10 Apr 2011, 13:01 »

tryk start og bed om udskiftning skulle der gerne være en der hedder.. Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #5035: 10 Apr 2011, 13:02 »

jeg mener altså ikke man kan udskifte sig selv og er også selv irreteret

Tidligere: Baloo38

Seller95
Manager

« Svar #5036: 10 Apr 2011, 17:20 »

Man får ikke point hvis en modstander quiter, vel? For modstanderen quiter altid lige når dommeren fløjter af eller når jeg er foran med +2 mål. Det er jo latterligt!

Arsenal <3

HansenLFC
Gæst

« Svar #5037: 10 Apr 2011, 17:29 »

Man får ikke point hvis en modstander quiter, vel? For modstanderen quiter altid lige når dommeren fløjter af eller når jeg er foran med +2 mål. Det er jo latterligt!

Jo du gør. Bare ikke hvis de quiter inden 5 min er spillet.

Seller95
Manager

« Svar #5038: 10 Apr 2011, 17:37 »

Okay tak. Det er fandeme frustrerende så mange quitere der er. Kommer foran 3-1 igen i overtiden, BANG. Så quiter han...

Arsenal <3

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #5039: 10 Apr 2011, 17:44 »

Du får point!  Wink

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Sider: 1 ... 334 335 [336] 337 338 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010