|
Chamberlain15
|
|
Ah, vi har næppe hentet samme fil så. Har kun haft hentet Superliga filen.  Men det virker mystisk, hvis man skal betale for det.  Jeg vil kun have PL pakken!  Har fundet ud af at hvis man downloader chant for chant så er det gratis. Det tager bare herre lang tid!  Men er i gang! 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Den der chant pack jeg fik hentet er FANTASTISK!  Den giver virkelig mere liv i kampene og det hele er bare mere realistisk!  Kan helt sikkert anbefales! 
|
|
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Den der chant pack jeg fik hentet er FANTASTISK!  Den giver virkelig mere liv i kampene og det hele er bare mere realistisk!  Kan helt sikkert anbefales!  hvad er det der chant pack? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
hvad er det der chant pack?  En pakke man kan downloade fra et sted jeg ikke kan huske. Den indeholder mange slagsange fra forskellige holds tilskuere, som du kan sætte ind i spillet og så høre du dem under kampene.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
En pakke man kan downloade fra et sted jeg ikke kan huske. Den indeholder mange slagsange fra forskellige holds tilskuere, som du kan sætte ind i spillet og så høre du dem under kampene.
er det bare slagsange?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
er det bare slagsange?
Jeps.  Det er nice! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Jeps.  Det er nice!  okay  link til PL og den spanske? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
okay  link til PL og den spanske?  Det er slet ikke så nemt så man skulle tro. Det bliver nød til at download en fan-sang efter den anden. Ellers koster det penge. Zone linkede til det på forrige side! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Det er slet ikke så nemt så man skulle tro. Det bliver nød til at download en fan-sang efter den anden. Ellers koster det penge. Zone linkede til det på forrige side!  Takker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Jeg fandt for et stykke tid siden en side hvor jeg kunne downloade en winrar fil hvor der var fyldt op med en masse engelske, spanske osv. Men jeg kan ikke finde den igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Takker  Jeg brugte personligt i alt 2-3 timer på det!  Rimelig geeky men det var sku det værd! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Jeg har bare tilføjet MGP Jubilæumsboksen. <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Jeg har bare tilføjet MGP Jubilæumsboksen. <3
Seriøst!  Jeg kunne ikke finde den da jeg skulle til at i gang! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Vil da lige dele mit mål med Cardozo med jer. Er godt tilfreds. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Vil da lige dele mit mål med Cardozo med jer. Er godt tilfreds. :-) Arrrh tjoooh. Det er skam ok. Den sidder vel fint.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|