home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1310326 gange)
Wicked Sick!
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #3615: 19 Okt 2010, 12:21 »

godt lavet LAge... Hvordan laver du trækket bagom støttebenet?

Trækket bagom støttebenet bliver lavet ved (off course) at holde L2 nede også 3 gange flips skråt bagud den vej du vil tage trækket. Men det er vidst et 5 stjernet trick (eller 4 stjernet)

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #3616: 19 Okt 2010, 12:21 »

Jeg har også selv haft glæde af Neymar i min Valencia-karriere, og jeg kan bestemt anbefale ham. Han er utrolig hurtig på fødderne, hurtig, har et godt antrit og et nogenlunde godt spark. Men han er ung, og han udvikler sig jo også, så der er helt sikkert gode muligheder i at købe ham.

Selv har jeg gang i en karriere med favoritholdet Manchester United, og her er jeg halvvejs inde i sæsonen på en førsteplads med tre point ned til Chelsea og hele syv point ned til Aston Villa og Everton på hhv. tredjepladsen og fjerdepladsen. Jeg er stadig med i Carling Cuppen, hvor jeg dog stiller med et rent reservehold. Der venter Sunderland på Old Trafford i kvartfinalen efter sejre over Reading, Newcastle og senest Southampton. FA Cuppen er jeg også stadig med i.

Javier Hernandez er jeg blevet utrolig imponeret af, og jeg bruger ham som super-sub normalt, eller hvis Rooney eller Berbatov trænger til en pause. Derudover har jeg også haft stor glæde af mit eneste sommerkøb Arjen Robben, som dog også blev en ganske dyr fornøjelse. For at få råd til den dygtige kantspiller blev Michael Owen og Wes Brown smidt på porten. Til januar(er ved december) eller måske først til sommer vil jeg forsøge at hente Luka Modric til klubben for at få erstattet Paul Scholes og fundet en makker til fremtiden ved siden af Darren Fletcher.

Derudover skal det da også lige nævnes at min gyldne duo med Wayne Rooney og Dimitar Berbatov har været yderst skarp. Rooney ligger øverst på topscorerlisten med 13 basser, mens Anelka og Silva med 12 mål kun lige ligger foran Berbatov, som sammen med Torres har scoret 11 kasser.

Hvis der er nogen der har forslag til en kanongod central midt på de meget gerne komme, da jeg ikke helt har haft øje for andre end Luka Modric der har scoret 7 ligamål og blandt andet gjorde rigtig ondt på mig, da jeg spillede 1-1 på udebane mod Spurs.  

Der er Rafael van der Vaart et rigtig godt bud, eller Wesley Sneijder. Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #3617: 19 Okt 2010, 12:28 »

Helt bestemt. :-)

Kom også til at tænke i engelske baner, for der kunne Jack Rodwell eller Lee Cattermole vel være et par gode muligheder. Nu ved jeg ikke hvor god Cattermole er vurderet til at være i FIFA, men han er der trods alt en profil og anfører på et forholdsvis stærkt hold som Sunderland, og har været rigtig god i FM blandt andet. Derudover må man vel formode at FIFA har set Jack Rodwells talent, og også har givet ham ganske god stats eller i hvert fald gode udviklingsmulighede r.

Seller95
Manager

« Svar #3618: 19 Okt 2010, 12:31 »

Jeg har også selv haft glæde af Neymar i min Valencia-karriere, og jeg kan bestemt anbefale ham. Han er utrolig hurtig på fødderne, hurtig, har et godt antrit og et nogenlunde godt spark. Men han er ung, og han udvikler sig jo også, så der er helt sikkert gode muligheder i at købe ham.

Selv har jeg gang i en karriere med favoritholdet Manchester United, og her er jeg halvvejs inde i sæsonen på en førsteplads med tre point ned til Chelsea og hele syv point ned til Aston Villa og Everton på hhv. tredjepladsen og fjerdepladsen. Jeg er stadig med i Carling Cuppen, hvor jeg dog stiller med et rent reservehold. Der venter Sunderland på Old Trafford i kvartfinalen efter sejre over Reading, Newcastle og senest Southampton. FA Cuppen er jeg også stadig med i.

Javier Hernandez er jeg blevet utrolig imponeret af, og jeg bruger ham som super-sub normalt, eller hvis Rooney eller Berbatov trænger til en pause. Derudover har jeg også haft stor glæde af mit eneste sommerkøb Arjen Robben, som dog også blev en ganske dyr fornøjelse. For at få råd til den dygtige kantspiller blev Michael Owen og Wes Brown smidt på porten. Til januar(er ved december) eller måske først til sommer vil jeg forsøge at hente Luka Modric til klubben for at få erstattet Paul Scholes og fundet en makker til fremtiden ved siden af Darren Fletcher.

Derudover skal det da også lige nævnes at min gyldne duo med Wayne Rooney og Dimitar Berbatov har været yderst skarp. Rooney ligger øverst på topscorerlisten med 13 basser, mens Anelka og Silva med 12 mål kun lige ligger foran Berbatov, som sammen med Torres har scoret 11 kasser.

Hvis der er nogen der har forslag til en kanongod central midt på de meget gerne komme, da jeg ikke helt har haft øje for andre end Luka Modric der har scoret 7 ligamål og blandt andet gjorde rigtig ondt på mig, da jeg spillede 1-1 på udebane mod Spurs.  
Arteta er også fantastisk! Smiley

EDIT: eller som du selv siger Rodwell! Har ham på mit Everton hold og han er rigtig god! Håber på hans stats snart bliver lidt bedre Smiley

Arsenal <3

Newton Heath
Manager

« Svar #3619: 19 Okt 2010, 12:32 »

Men Artata har vel næppe alderen med sig? ;-)

Hvis jeg køber ham til sommer er han 30. Og garanteret stadig dyr.

Seller95
Manager

« Svar #3620: 19 Okt 2010, 12:33 »

Men Artata har vel næppe alderen med sig? ;-)
28 år så vidt jeg ved. Men ellers Rodwell!

Arsenal <3

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #3621: 19 Okt 2010, 12:33 »

Helt bestemt. :-)

Kom også til at tænke i engelske baner, for der kunne Jack Rodwell eller Lee Cattermole vel være et par gode muligheder. Nu ved jeg ikke hvor god Cattermole er vurderet til at være i FIFA, men han er der trods alt en profil og anfører på et forholdsvis stærkt hold som Sunderland, og har været rigtig god i FM blandt andet. Derudover må man vel formode at FIFA har set Jack Rodwells talent, og også har givet ham ganske god stats eller i hvert fald gode udviklingsmulighede r.

Jeg købte Jack Rodwell til mit Newcastle save, og han er god på midten (defensiv) men han blev vist på 77-78 hele første sæson og lidt af anden. Så hvis du skal have en forstærkning til startopstillingen, skal du nok kigge udenfor England. :-)

Mikel Arteta er rigtig god, men alderen er lidt deroppe af, og han udvikler sig næppe meget mere.

Så blev Neymar hentet og nu er Sergio Agüero også på vej, det bliver et giftigt Arsenal hold, som skal forsøge at vinde Premier League igen (som er kravet fra bestyrelsen) og så skal der også opnås store resultater i Champions League.

Newton Heath
Manager

« Svar #3622: 19 Okt 2010, 12:39 »

Ja okay :-)

Jeg tror stadig at det blive Luka Modric, som jeg har fået et utroligt positivt indtryk af. Desuden vil han også gå fint ind som afløser for Scholes i type. Han har samme pasningsstyrke og kreativitet, men tilmed er han mere dynamisk end Scholesy, som på sine gamle dage er blevet lidt tung, så jeg tror det bliver en naturlig overgang der kun kan styrke holdet.

Derudover kan jeg fortælle at mit trepointsforspring til Chelsea er intakt efter det første interne opgør som endte 1-1 på Old Trafford. Kom foran ved Rooney efter 39 minutter, men et flot hovedstødsmål af Drogba ødelagde sejren efter 77 minutters spil.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2010, 12:41 af Newton Heath » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #3623: 19 Okt 2010, 12:41 »

Trækket bagom støttebenet bliver lavet ved (off course) at holde L2 nede også 3 gange flips skråt bagud den vej du vil tage trækket. Men det er vidst et 5 stjernet trick (eller 4 stjernet)

Det er nemmere at lave den via en skudfinte, da man så kan lave den i alle retninger. Og ja, den er fem-stjernet.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #3624: 19 Okt 2010, 13:50 »

Mig og Rotherham kan godt lide FA cuppen! Når vandt jeg den for andet år i træk i 2014! Opstemt Igen blev det til en sejr over Chelsea Smiley

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #3625: 19 Okt 2010, 14:14 »

Overvejer at starte en karriere, men kan ikke bestemme mig for hvilken klub jeg skal gå igang med.. England tiltaler mig meget, da jeg virkelig elsker deres form for fodbold. Men vil gerne have en udfordring, samt en klub med muligheder.

Fernando
Gæst

« Svar #3626: 19 Okt 2010, 14:18 »

Southampton, Huddersfield eller hvad med Queen Park Rangers? Smiley

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #3627: 19 Okt 2010, 14:21 »

Southampton, Huddersfield eller hvad med Queen Park Rangers? Smiley

Det var ikke nogle dårlige bud Smiley Queens Park Rangers lyder meget interessant.

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #3628: 19 Okt 2010, 14:32 »

jeg ville helt klart vælge en af de mindre klubber i England, da det er sjovere at bygge holdet op fra bunden!

West ham, er en mulighed, de har allerede nu nogle fornuftige spillere, så helt sikkert et fornuftigt valg Wink

Lavet Af GadeFM

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #3629: 19 Okt 2010, 14:38 »

Jeg har valgt at starte med Blackpool Smiley. En stor udfordring da de har den klart dårligste trup i Premier League.

Sider: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010