home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 739 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1310345 gange)
Legenden
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #3600: 19 Okt 2010, 02:28 »

Så er det jo ikke så mærkeligt, jeg ikke kan finde ud af den!

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Legenden
Manager

« Svar #3601: 19 Okt 2010, 02:28 »

Troede bare, at den tast/knap hed R3 Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3602: 19 Okt 2010, 02:31 »

Det hedder venstre og højre analog .. Smiley
Nu ka det så være du lærer den skudfinte Peace

Legenden
Manager

« Svar #3603: 19 Okt 2010, 02:36 »

Det er ikke nødvendigt. Der, hvor den nok er bedst at bruge på banen, er jeg som regel ikke. Wink

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #3604: 19 Okt 2010, 11:59 »

Så blev Premier League vundet med Arsenal i første sæson Thumbs Up

Indkøb første sæson:
Pepe Reina (Liverpool)
Thiago Silva (AC Milan)

Indkøb anden sæson:
Daniele de Rossi (Roma)

Salg anden sæson:
Chamakh (Bayern)

Vil høre om I har nogle gode bud nye indkøb?

Overvejer at skille mig af med Arshavin, som ellers lavede 17 mål i forrige sæson - men alderen er kommet op på 30, og det er vist nu jeg skal af med ham, hvis jeg vil have noget for ham.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #3605: 19 Okt 2010, 12:03 »

To ting pisser mig VIRKELIG af:

- Folk der ikke kan tage et nederlag og quitter. Det sker jo halvdelen af gangene når man fører en kamp næsten. Var lige foran 5-0 og kampen er næsten slut.. også quitter han,

- At sidder på ALT spillet i en kamp men at tabe alligevel. Jeg rammer sgu træværket konstant. Skudstatistikken i en kamp jeg spillede for et par dage siden var 24-3 til mig. Og så ender den 2-2 og jeg taber i forlænget. Jaja. Det handler om at udnytte sine chancer. Men frustrerende er det sgu alligevel crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Seller95
Manager

« Svar #3606: 19 Okt 2010, 12:04 »

Måske en Neymar til angrebet, han kan også spille kanten i stedet for Arshavin! Neymar er virkelig klasse, havde ham selv i mit Arsenal save inden det crashede.. Skuffet

Arsenal <3

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #3607: 19 Okt 2010, 12:06 »

To ting pisser mig VIRKELIG af:

- Folk der ikke kan tage et nederlag og quitter. Det sker jo halvdelen af gangene når man fører en kamp næsten. Var lige foran 5-0 og kampen er næsten slut.. også quitter han,

- At sidder på ALT spillet i en kamp men at tabe alligevel. Jeg rammer sgu træværket konstant. Skudstatistikken i en kamp jeg spillede for et par dage siden var 24-3 til mig. Og så ender den 2-2 og jeg taber i forlænget. Jaja. Det handler om at udnytte sine chancer. Men frustrerende er det sgu alligevel crazy
Tag en kiks crazy

Måske en Neymar til angrebet, han kan også spille kanten i stedet for Arshavin! Neymar er virkelig klasse, havde ham selv i mit Arsenal save inden det crashede.. Skuffet

Neymar for satan, godt bud, jeg kigger lige nærmere på ham! Liverpool har afvist mit bud på Torres, og det samme har United på Rooney.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #3608: 19 Okt 2010, 12:13 »

Tag en kiks crazy

Der er ikke flere Skuffet

søgaard
Gæst

« Svar #3609: 19 Okt 2010, 12:15 »

Der er ikke flere Skuffet
Sådan er det, når man også er Brøndby fan Wink Tunge

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #3610: 19 Okt 2010, 12:17 »

Sad but true  Græder

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Hamza_BIF
Manager

« Svar #3611: 19 Okt 2010, 12:18 »

HETZ Sur

EDIT: Det bliver for OT nu...

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #3612: 19 Okt 2010, 12:19 »

Kender godt følelsen, AB.. det er så trist at folk hopper ud af det.

Rigtig godt indlæg, virkelig en god debattering du får gang i..
 crazy

Newton Heath
Manager

« Svar #3613: 19 Okt 2010, 12:19 »

Jeg har også selv haft glæde af Neymar i min Valencia-karriere, og jeg kan bestemt anbefale ham. Han er utrolig hurtig på fødderne, hurtig, har et godt antrit og et nogenlunde godt spark. Men han er ung, og han udvikler sig jo også, så der er helt sikkert gode muligheder i at købe ham.

Selv har jeg gang i en karriere med favoritholdet Manchester United, og her er jeg halvvejs inde i sæsonen på en førsteplads med tre point ned til Chelsea og hele syv point ned til Aston Villa og Everton på hhv. tredjepladsen og fjerdepladsen. Jeg er stadig med i Carling Cuppen, hvor jeg dog stiller med et rent reservehold. Der venter Sunderland på Old Trafford i kvartfinalen efter sejre over Reading, Newcastle og senest Southampton. FA Cuppen er jeg også stadig med i.

Javier Hernandez er jeg blevet utrolig imponeret af, og jeg bruger ham som super-sub normalt, eller hvis Rooney eller Berbatov trænger til en pause. Derudover har jeg også haft stor glæde af mit eneste sommerkøb Arjen Robben, som dog også blev en ganske dyr fornøjelse. For at få råd til den dygtige kantspiller blev Michael Owen og Wes Brown smidt på porten. Til januar(er ved december) eller måske først til sommer vil jeg forsøge at hente Luka Modric til klubben for at få erstattet Paul Scholes og fundet en makker til fremtiden ved siden af Darren Fletcher.

Derudover skal det da også lige nævnes at min gyldne duo med Wayne Rooney og Dimitar Berbatov har været yderst skarp. Rooney ligger øverst på topscorerlisten med 13 basser, mens Anelka og Silva med 12 mål kun lige ligger foran Berbatov, som sammen med Torres har scoret 11 kasser.

Hvis der er nogen der har forslag til en kanongod central midt på de meget gerne komme, da jeg ikke helt har haft øje for andre end Luka Modric der har scoret 7 ligamål og blandt andet gjorde rigtig ondt på mig, da jeg spillede 1-1 på udebane mod Spurs.  

søgaard
Gæst

« Svar #3614: 19 Okt 2010, 12:20 »

Rigtig godt indlæg, virkelig en god debattering du får gang i..
 crazy

Den var jo oplagt, så jeg kunne ikke ty mig Smiley

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010