home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 1013 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1248963 gange)
Seller95
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #3030: 05 Okt 2010, 11:35 »

Hvordan er det nu man laver skudfinten?

Arsenal <3

HansenLFC
Gæst

« Svar #3031: 05 Okt 2010, 11:37 »

Skyd og hurtigt tryk på kryds...

Seller95
Manager

« Svar #3032: 05 Okt 2010, 11:38 »

Jeg takker Smiley

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #3033: 05 Okt 2010, 11:53 »

Har et problem med Game Face i FIFA 11

Har et billede af det her :

Fail

Har fundet ud af at både på min - Min fars og min lille søsters com, kommer der det her frem. prøvede så på en af mine venners da jeg var over på vores skole, og der gik han bare direkte ind på det, uden problemmer ..

Nogen der ved hvordan dette kan løses?

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #3034: 05 Okt 2010, 12:13 »

Jeg har siddet og spekuleret lidt over, hvilket hold jeg vil starte en karriere med. Er der nogle, der har nogle forslag til et hold? Ingen krav, vil bare gerne have et spændende spil Smiley

Nummer to er bare den første taber.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #3035: 05 Okt 2010, 12:17 »

Start i den engelske 2.div. Så er der lidt llm over det, og glæden ved at forbedre holdet er stor

PhilipFlink
Manager

« Svar #3036: 05 Okt 2010, 12:18 »

Det virkede da jeg brugte Google Chrome!

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #3037: 05 Okt 2010, 12:26 »

ja tror det har noget med firefox at gøre...

N17
Manager

« Svar #3038: 05 Okt 2010, 12:51 »

Har et problem med Game Face i FIFA 11

Har et billede af det her :

Fail

Har fundet ud af at både på min - Min fars og min lille søsters com, kommer der det her frem. prøvede så på en af mine venners da jeg var over på vores skole, og der gik han bare direkte ind på det, uden problemmer ..

Nogen der ved hvordan dette kan løses?

Det nøjagtig det samme hos mig! Ved heller ikke hvad jeg kan gøre for, at få det til at virke

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #3039: 05 Okt 2010, 12:57 »

ville høre om dfer nogen der kan forklare mig hvordan man får sine egne tilråb ind i spillet, skal det være bestemte slags filer wma, mp3 eller hvordan og hvor ligges de ind?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3040: 05 Okt 2010, 13:07 »

Andre end mig der har købt spillet til PC..?

Det ærger mig lidt at det er så åbenlyst at spillet er lavet til PS, og at PC blot er endnu en mulighed for at tjene penge.. Det er jo helt umuligt at indstille ens tastetur, så man kan udnytte alle spillets muligheder.. Ihvertfald har jeg meget svært ved det...   Græder

Syntes specielt at jeg har svært ved at forsvare mig i spillet mod angreb, da jeg har ikke indstillet mit tastetur godt nok til at jeg kan skærme af løbende, da min motorik fejler når jeg prøver på det.. Men ved omvendt heller ikke lige hvordan jeg skal indstille det bedst muligt.. Det samme gør sig gældende i angreb, da jeg ingen mulighed har for at lave finter, uden at udvikle en motorik som kun koreanere besidder...

Men hvordan har i andre indstillet jeres tastetur?

Ariana Grande
Manager

« Svar #3041: 05 Okt 2010, 13:09 »

Andre end mig der har købt spillet til PC..?

Det ærger mig lidt at det er så åbenlyst at spillet er lavet til PS, og at PC blot er endnu en mulighed for at tjene penge.. Det er jo helt umuligt at indstille ens tastetur, så man kan udnytte alle spillets muligheder.. Ihvertfald har jeg meget svært ved det...   Græder

Syntes specielt at jeg har svært ved at forsvare mig i spillet mod angreb, da jeg har ikke indstillet mit tastetur godt nok til at jeg kan skærme af løbende, da min motorik fejler når jeg prøver på det.. Men ved omvendt heller ikke lige hvordan jeg skal indstille det bedst muligt.. Det samme gør sig gældende i angreb, da jeg ingen mulighed har for at lave finter, uden at udvikle en motorik som kun koreanere besidder...

Men hvordan har i andre indstillet jeres tastetur?

Man skal slet ikke eje FIFA til computer. Det er simpelthen det værste lort, hvis du spørger mig.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3042: 05 Okt 2010, 13:17 »

Ja jeg er også gået hen og blevet skuffet over det.. Ikke fordi spillet som sådan er dårligt, men simpelthen fordi spillet overhovedet ikke er bygget til at spille på PC.. Men da jeg ikke ejer nogen konsoler udover en Wii, som bestemt heller ikke egner sig til Fifa, så måtte jeg jø nøjes med Fifa til PC.

Men jeg kan da begå mig på World Class hvilket da altid er en god ting, men det ærger mig at jeg ikke kan udnytte alle spillets muligheder, og i stedet blot kan aflevere, skyde, og tackle..   Skuffet

søgaard
Gæst

« Svar #3043: 05 Okt 2010, 13:22 »

Ja jeg er også gået hen og blevet skuffet over det.. Ikke fordi spillet som sådan er dårligt, men simpelthen fordi spillet overhovedet ikke er bygget til at spille på PC.. Men da jeg ikke ejer nogen konsoler udover en Wii, som bestemt heller ikke egner sig til Fifa, så måtte jeg jø nøjes med Fifa til PC.

Men jeg kan da begå mig på World Class hvilket da altid er en god ting, men det ærger mig at jeg ikke kan udnytte alle spillets muligheder, og i stedet blot kan aflevere, skyde, og tackle..   Skuffet
Det kan vel lade sig gøre, at købe en controller, som minder Xboxen/Ps3'ens controller og du derved kan spille det ligesom på en PS3 eller Xbox.

Enged
Gæst

« Svar #3044: 05 Okt 2010, 13:24 »

Det kan vel lade sig gøre, at købe en controller, som minder Xboxen/Ps3'ens controller og du derved kan spille det ligesom på en PS3 eller Xbox.
En Xbox controller kan vist godt fungere til computer, nu er det jo trods alt også Microsoft der står bag begge, så det er vel ikke for meget at forlange.

Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010